Angående: Modball rally Europa sommaren 2011

Nilzze
3 februari 2011 · 7 Inlägg

JW91 skrev:

Nilzze skrev:
Är det någon som vet hur många/stora dekalerna är? Behöver veta hur mycket plats jag har kvar att röra mig på till egna sponsorer.
Kanske är ute i LITE VÄL god tid då jag ska vara med 2012, har inte möjlighet att vara med i år, ska gifta mig några dagar efter rallyt, så man laddar och förbereder för nästa års rally.

Det har vi inte fått veta än, men jag är rätt säker på att det kommer finnas gott om plats till egna sponsorer smile De största dekalerna blir ju Modball-dekalerna, som hamnar på höger och vänster sida och huven tror jag.. är inte helt hundra smile Vi får våra dekaler en månad innan rallyt, då kan vi återkomma med säker info smile

Kan någon ta kort på uppsättningen när dom kommer och maila eller lägga upp en bild så man ser hur stora dom är.
Förövrigt läste jag lite på deras sida och ni kommer ha Modball-dekaler på varje sida, huven, fram- och bakruta.
Hoppas ni får kul

JW91
3 februari 2011 · 59 Inlägg

Nilzze skrev:

JW91 skrev:

Nilzze skrev:
Är det någon som vet hur många/stora dekalerna är? Behöver veta hur mycket plats jag har kvar att röra mig på till egna sponsorer.
Kanske är ute i LITE VÄL god tid då jag ska vara med 2012, har inte möjlighet att vara med i år, ska gifta mig några dagar efter rallyt, så man laddar och förbereder för nästa års rally.

Det har vi inte fått veta än, men jag är rätt säker på att det kommer finnas gott om plats till egna sponsorer smile De största dekalerna blir ju Modball-dekalerna, som hamnar på höger och vänster sida och huven tror jag.. är inte helt hundra smile Vi får våra dekaler en månad innan rallyt, då kan vi återkomma med säker info smile

Kan någon ta kort på uppsättningen när dom kommer och maila eller lägga upp en bild så man ser hur stora dom är.
Förövrigt läste jag lite på deras sida och ni kommer ha Modball-dekaler på varje sida, huven, fram- och bakruta.
Hoppas ni får kul

Jodå, det ska vi ordna smile

Audi S3 8L (2002)
TEAMPONYDRIFT
7 februari 2011 · 76 Inlägg

Hey there guys!

Been reading this thread now to follow up and it looks like we are a few cars from Sweden going to the MODBALL wink
And as I understand ur all going from denmark w the boat over 2 U.K.
What do u guys say about a meeting in Malmö, perhaps Svågertorp, then we all convoy to the boat further on 2 London?? A mini Scandinavian Rally b4 the real deal starts..
Pls pitch in w ideas, routes, times n places.. Countdown has begun B-)
catch y'all laterz!
Michel

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
Eddiie Bmw Fanatiker
7 februari 2011 · 292 Inlägg

TEAMPONYDRIFT skrev:
Hey there guys!

Been reading this thread now to follow up and it looks like we are a few cars from Sweden going to the MODBALL wink
And as I understand ur all going from denmark w the boat over 2 U.K.
What do u guys say about a meeting in Malmö, perhaps Svågertorp, then we all convoy to the boat further on 2 London?? A mini Scandinavian Rally b4 the real deal starts..
Pls pitch in w ideas, routes, times n places.. Countdown has begun B-)
catch y'all laterz!
Michel

Hello Michel !

We Have been talking about à meet up in Malmö ! Svågertorp is à great place smile we would need to leave in like 13.00-14.00.

How has tickets to the boat ?

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
Kungen-EssE
9 februari 2011 · 993 Inlägg

Hallo.
Jag är sugen på detta,
Eddie: be rikard ringa mig och förklara med betalningen etc..., så jag kan hänga på !!

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
TEAMPONYDRIFT
9 februari 2011 · 76 Inlägg

Eddiie skrev:

TEAMPONYDRIFT skrev:
Hey there guys!

Been reading this thread now to follow up and it looks like we are a few cars from Sweden going to the MODBALL wink
And as I understand ur all going from denmark w the boat over 2 U.K.
What do u guys say about a meeting in Malmö, perhaps Svågertorp, then we all convoy to the boat further on 2 London?? A mini Scandinavian Rally b4 the real deal starts..
Pls pitch in w ideas, routes, times n places.. Countdown has begun B-)
catch y'all laterz!
Michel

Hello Michel !

We Have been talking about à meet up in Malmö ! Svågertorp is à great place smile we would need to leave in like 13.00-14.00.

How has tickets to the boat ?

sweet! 13-1400hrs will be just fine.. im checkin dfds boat now..

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
JW91
9 februari 2011 · 59 Inlägg

TEAMPONYDRIFT skrev:

Eddiie skrev:

TEAMPONYDRIFT skrev:
Hey there guys!

Been reading this thread now to follow up and it looks like we are a few cars from Sweden going to the MODBALL wink
And as I understand ur all going from denmark w the boat over 2 U.K.
What do u guys say about a meeting in Malmö, perhaps Svågertorp, then we all convoy to the boat further on 2 London?? A mini Scandinavian Rally b4 the real deal starts..
Pls pitch in w ideas, routes, times n places.. Countdown has begun B-)
catch y'all laterz!
Michel

Hello Michel !

We Have been talking about à meet up in Malmö ! Svågertorp is à great place smile we would need to leave in like 13.00-14.00.

How has tickets to the boat ?

sweet! 13-1400hrs will be just fine.. im checkin dfds boat now..

sounds good, we'll be there smile TEAMPONYDRIFT we took the boat that leaves the 9th smile Should be rooms of the cheapest kind available smile

Audi S3 8L (2002)
JW91
1 mars 2011 · 59 Inlägg

Finns en liten hemlig grupp på facebook nu med några av dom som ska hänga med i sommar, har ni facebook så skriv ett pm till mig så kan jag bjuda in er smile Lära känna varandra lite tongue

Audi S3 8L (2002)
Norman5
9 april 2011 · 9 Inlägg

måste börja med  ...   fan vad nice!
ser jävligt spännande ut ...  funderar starkt på att följa med. ( jag o polaren)

vart börjar man ?  vad vet ni hittills ?
någon som kan  uppdatera mig kanske sad?

skulle gärna vilja joina er på facebook !   90% säker nu i alla fall .. blir nog bokning om någon vecka eller så i guess.

Senast redigerat av Norman5 (9 april 2011)

Eddiie Bmw Fanatiker
27 april 2011 · 292 Inlägg

Tänkte boka hotel nu natten mellan 10 och 11 juni. Någon som fixat något bra hotel ?

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
27 april 2011 · 59 Inlägg

Eddiie skrev:
Tänkte boka hotel nu natten mellan 10 och 11 juni. Någon som fixat något bra hotel ?

Ja just fan, det måste man ju börja tänka på tongue Såg att Chris i gruppen hade hittat något, vet dock inte hur det är smile Men säg gärna till om du hittar något bra, ska börja kika runt lite med smile

Audi S3 8L (2002)
Eddiie Bmw Fanatiker
28 april 2011 · 292 Inlägg

Bokade hotell nyss !

Club Quarters, Gracechurch via booking.se 1313kr för 3 personer !

Så om någon mer ska fixa är det alltid trevligt att vara fler på samma ställe ! och köra till starten tillsammans

SNART DAGS !!!

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
29 april 2011 · 59 Inlägg

Vi tog det hotellet också smile Snart rullar vi grabbar!

Audi S3 8L (2002)
TEAMPONYDRIFT
12 maj 2011 · 76 Inlägg

Hey BOYZZZ!! ARE U GETTING READY TO KICK IT AROUND EUROPE YET !!!??

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
JW91
12 maj 2011 · 59 Inlägg

We're so ready! big_smile

Audi S3 8L (2002)
TEAMPONYDRIFT
24 maj 2011 · 76 Inlägg

Yo MODBALLERS!!

Hotel Club Quarters, Gracechurch, is booked n so is the boat and all seems to be under control, if nothing happens to the Mustang these coming events b4 MODBALL starts smile

Just to confirm, we all meet up at SVÅGERTORP Malmö at the gas station between 13-1400hrs.

We could start by introducing ourselves already now, could be nice to know how many we r n who we'll be cruising n parrtying w/ i'll start:

Michel (driver from Malmö) Per (co-pilot, Bohuslän)
Ford Mustang GT 5.0, Fullbloded drifting car.
https://www1.garaget.org/gallery/images/123/122283/122283-1201e3e5dda6f69adafa1abf7a45cf80.jpg
c y'all soon wink

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
tsdi Egenföretagare
24 maj 2011 · 2 496 Inlägg

Ja jävlar nu börjar det fan bli dags!

Inte riktigt haft tid att varken engagera mig eller fundera på rallyt men det är ju bara några veckor kvar smile

Ringt runt idag och väntar på Svar om dom hinner Foliera bilen vi ska åka i VIT innan rallyt! smile

// Emil

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Eddiie Bmw Fanatiker
24 maj 2011 · 292 Inlägg

Hallå alla modballers !

Gott och se att ni är sugna på att dra iväg ! big_smile

Tänkte bara säga att vi tänkte ha en samling i malmö på svågertorp precis som team pony skrev.

Svågertorp STI bensin station passar perfekt och tiden skulle jag vilja sätta är kl 13.00 och att vi lämnar svågertorp runt halv 13.30 för att ha gott om tid och för tankning m.m. Vad sägs om detta ?

Enligt google maps ska resan ta 3 tim 40min.

Då har vi lite marginal och slipper pressa direkt smile

Vad sägs om detta ? Kom gärna med inlägg m.m.

mvh
Eddie

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JW91
24 maj 2011 · 59 Inlägg

Eddiie skrev:
Hallå alla modballers !

Gott och se att ni är sugna på att dra iväg ! big_smile

Tänkte bara säga att vi tänkte ha en samling i malmö på svågertorp precis som team pony skrev.

Svågertorp STI bensin station passar perfekt och tiden skulle jag vilja sätta är kl 13.00 och att vi lämnar svågertorp runt halv 13.30 för att ha gott om tid och för tankning m.m. Vad sägs om detta ?

Enligt google maps ska resan ta 3 tim 40min.

Då har vi lite marginal och slipper pressa direkt smile

Vad sägs om detta ? Kom gärna med inlägg m.m.

mvh
Eddie

För oss blir det jättebra, vi får väl byta lite nummer sen när det börjar närma sig ifall något oväntat skulle hända, om man blir sen eller vad som smile

Audi S3 8L (2002)
Munkens
27 maj 2011 · 349 Inlägg

Hoppas ni slänger upp mycket bilder och film från Modball sen!! Hoppas man kan köra själv nått år smile

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang