-Efter en tids sökande på forumet och google så vänder jag mig nu till er som kan då jag inte lyckas hitta svar på min fråga
Jaa, Det är såhär att jag plannerar och trimma aUDIN till en viss grad. Funderar på något steg3 kit, Vad tror ni om det? Har Ferrita avgas 3,5" ifrån kat installerat nu. Racekat+grövre downpipe ska även på i samband med trimmningen även nya spridare, koppling etc.
Prislappen får ligga på ca 30-35.000kr. Jag har endast kollat på BSR i nuläget men ville höra vad folket tycker först. Ska jag välja någon annan firma för jobbet? Målet är att få en fin-mappad/trimmad bil med ca 250-260hks i slutändan. ( om inte mer, om det går )
Tyck till om kom med förslag!
mvh dS
glömmde och ta med att det är en 1.8T motor
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Ingen som har en åsikt ang detta? Funderar starkt på att låta Dahlbäck trimma bilen till ca 250hks..Priset ligger på 43.000:-, då byter de E-Prom, optimering av flöde till intercooler, justering bränsletryck, byte turbo, grenrör, luftfilter samt byte till racekat och rostfritt avgassystem från kat. och bakåt..
Vad tror ni om det? för dyrt?
mvh dS
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"