4124
Sök

Frågor ang Audi tuning!

1 515 Inlägg
21 november 2010
Trådstartare
Tja

-Efter en tids sökande på forumet och google så vänder jag mig nu till er som kan då jag inte lyckas hitta svar på min fråga hmm

Jaa, Det är såhär att jag plannerar och trimma aUDIN till en viss grad. Funderar på något steg3 kit, Vad tror ni om det? Har Ferrita avgas 3,5" ifrån kat installerat nu. Racekat+grövre downpipe ska även på i samband med trimmningen även nya spridare, koppling etc.

Prislappen får ligga på ca 30-35.000kr. Jag har endast kollat på BSR i nuläget men ville höra vad folket tycker först. Ska jag välja någon annan firma för jobbet? Målet är att få en fin-mappad/trimmad bil med ca 250-260hks i slutändan. ( om inte mer, om det går big_smile )

Tyck till om kom med förslag! smile

mvh dS

glömmde och ta med att det är en 1.8T motor smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

1 515 Inlägg
22 november 2010
Trådstartare
Ingen som har en åsikt ang detta? sad Funderar starkt på att låta Dahlbäck trimma bilen till ca 250hks..Priset ligger på 43.000:-, då byter de E-Prom, optimering av flöde till intercooler, justering bränsletryck, byte turbo, grenrör, luftfilter samt byte till racekat och rostfritt avgassystem från kat. och bakåt..

Vad tror ni om det? för dyrt? smile

mvh dS

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

117 Inlägg
22 november 2010
Prova NordicAudi.com det ger nog mer resultat wink

Gummi är färskvara och bör bytas ofta

Administratör
2 994 Inlägg
22 november 2010
Stertman ska ju vara populär och duktig säger många.... Vtech.se chippar och gör vissa modds med.

Men om den här tråden blir en chip vs chip tråd går jag bärsärkargång här inne!

En kopp av den svarta såsen...

1 515 Inlägg
22 november 2010
Trådstartare
Hmm Alright..Får ta och kika på de med big_smile

mvh

Sök