Sharky
24 november 2010
· 10 287 Inlägg
Det är "OM" som är problemet. Den som sannolikt har störst erfarenhet i Sverige är Gustaf på SFRO och hans kommentar är att det skiljer väldigt mycket mellan olika fall. (Gustaf ser vad som händer runt om i hela landet, inte bara på ett ställe).
Notera noga att det jag länkar till är inget jag sitter och hittar på själv utan det är kopierat - ord för ord - direkt från SFRO och gör jag någon ändring eller tillägg så gör jag efter att ha fått det ratificerat av Gustaf.
Vad jag pekar på är risken att man sätter sig i en situation där man har lagt ner en massa tid och pengar och sedan blir det tvärstopp. Jag hävdar att det bästa är att "kratta manegen" innan man sätter igång. Dvs kolla upp så att man kan få intyg från billtillverkaren eller dennes representant i Sverige eller märkesverkstad och kolla med ansvarig på det ställe man skall besikta.
/Göran
JaggaChafen skrev:
Det står i tråden du länkar till svårt att få å omöjligt e 2 skilda saker. OM man känner rätt personer på Volvo borde det inte vara en omöjlighet.
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI