Vad tycker ni om vintern

danne5
6 december 2010 · 111 Inlägg

jag funderar vad ni tycker att är bra och vad som är dåligt med vintern! själv tycker jag att vintern är rolig, för då kan man sladda(med allt!)men det är ju så svinkallt så man fryser öronen av sig!!

DuelBall Seg bôvel
6 december 2010 · 322 Inlägg

Som sagt, roligt att sladda (Även om man kör FWD), mindre kul med frusna lås, igenisade rutor och rostiga plåtfälgar.

slimetard roadrage
6 december 2010 · 188 Inlägg

underbar tills man sätter sig i lastbilen

CarpeDiem German Engineering
6 december 2010 · 9 081 Inlägg

Tycker inte om vintern, föredrar sommar och sol.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
XL-Dempa
6 december 2010 · 457 Inlägg

Jobbigt att man aldrig kan sluta ligga på varvstoppet med bmwn och kasta upp skiten på ställ ;(

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Buick GNX (1987)
te_wik Forummoderator
6 december 2010 · 12 813 Inlägg

Vintern vore skitbra om det inte vore för all snö och kylan......




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Iveskold
6 december 2010 · 193 Inlägg

vill att all den här skiten ska försvinna...gör ont att köra med den nya bilen i det här vädret..

Super40
6 december 2010 · 415 Inlägg

slimetard skrev:
underbar tills man sätter sig i lastbilen

Det här är ju enda tiden på året som det är spännande och köra. Resten av året kan man ju sätta farthållare och rattkrycka för att sedan lägga sig i sängen och sova tongue

, ___
/ _ _ _\_
⌠¯¯¯¯¯' [☼===☼]
`()_);-;()_)--o--)_)
Seth
6 december 2010 · 3 354 Inlägg

Inga klagomål här.
Ser inga nackdelar bara andra förutsättningar bara.
De jag ev kan störa mig på vinter är de i bekantskapet som klagar. Ifs så klagar de även på sommarna att det är för varmt osv.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
pukan2
6 december 2010 · 3 182 Inlägg

gillar vinter inget negativt att siga om den.

D_MAN ?
6 december 2010 · 1 038 Inlägg

danne5 skrev:
jag funderar vad ni tycker att är bra och vad som är dåligt med vintern! själv tycker jag att vintern är rolig, för då kan man sladda(med allt!)men det är ju så svinkallt så man fryser öronen av sig!!

Finns något som heter mössa! big_smile


DuelBall skrev:
Som sagt, roligt att sladda (Även om man kör FWD), mindre kul med frusna lås, igenisade rutor och rostiga plåtfälgar.

Hört talas om kupévärmare? big_smile



Iveskold skrev:
vill att all den här skiten ska försvinna...gör ont att köra med den nya bilen i det här vädret..

Köp en vinterbil! big_smile






Själv tycker ja det är underbart med vinter å snö, synd bara att man inte har en skoter.

Senast redigerat av GTi-R_Danne (6 december 2010)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Iveskold
6 december 2010 · 193 Inlägg

GTi-R_Danne skrev:

danne5 skrev:
jag funderar vad ni tycker att är bra och vad som är dåligt med vintern! själv tycker jag att vintern är rolig, för då kan man sladda(med allt!)men det är ju så svinkallt så man fryser öronen av sig!!

Finns något som heter mössa! big_smile


DuelBall skrev:
Som sagt, roligt att sladda (Även om man kör FWD), mindre kul med frusna lås, igenisade rutor och rostiga plåtfälgar.

Hört talas om kupévärmare? big_smile



Iveskold skrev:
vill att all den här skiten ska försvinna...gör ont att köra med den nya bilen i det här vädret..

Köp en vinterbil! big_smile






Själv tycker ja det är underbart med vinter å snö, synd bara att man inte har en skoter.

ja kommer nästa vinter, har inte råd till två bilar för tillfället så det får vänta sad

men det kommer nästa vinter tongue

lillnicke lastbilsmekaniker
6 december 2010 · 226 Inlägg

finns mer fördelar än nackdelar med vintern! skoter, isbil, vinterbil som man kan tukta wink förbättringar på finbilen hinner man ju med åxå smile

det som inte dödar, gör jävligt ont!!
Religion is a group insanity. Lots of people with the same imaginary friend.
Mitsubishi Lancer EVO III "rallybilen" (1995)
BMW E30 "m50 turbo" (1983)
Niklas1987 NO
6 december 2010 · 2 182 Inlägg

Tycker om vintern,var lite grinig när det var -25 ute men sen efter att man vant sig så var det okej.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Skuggan_84
6 december 2010 · 209 Inlägg

Kul med vintern smile synd att vintervägarna saltas bort + att bilen jämt är skitig eftersom man inte har nått annat val än å köra på saltade vägar sad

xXSammy
6 december 2010 · 6 569 Inlägg

Underbart med vinter

De/Dem
ZonaX Svetsare
6 december 2010 · 3 150 Inlägg

Gött som fan med vinter och snö  smile   Har längtat sen i början av höst  tongue

Sen angående kylan, nu kan man ju iallfall klä på sig. Värre på sommarn när det är 40 grader och man inte kan klä av sig skinnet  tongue

På med mössan och ryck kryckan gubbar  smile


Ps. Bilen dricker märkbart mer nu när det är kallt, kanske kan räknas som något negativt?

Senast redigerat av ZonaX (6 december 2010)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
ChrilleBille Drar breställ genom McDriven
7 december 2010 · 228 Inlägg

Har väl egentligen inga problem med vintern, sålänge de är riktigt vinter med massa snö.  Slask o sånt skit kan allt va.

No dice !
Billy__bob
7 december 2010 · 496 Inlägg

Riktigt gött med vintern så länge de inte saltar vägarana och låter snön ligga, Hade varit fan så mycket bättre med sand så att man slipper att förstöra bilen lika mycket!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 december 2010 · 5 753 Inlägg

Då skoter är ett intresse som till och med är större än bil så skulle jag kunna ha vinter 12 månader per år.. Gillar dock inte kylan, om det kunde hålla sig runt -10 så skulle vintern bli mycket bättre på en gång smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang