Morgan, du vet att Elmia närmar sej med storm steg va? jag ska bara lacka en bil o byta bromsar o hälst fixa synkringarna på 4an på t5an.. jag är ute o god tid! är du oxå snart klar ?
Morgan, du vet att Elmia närmar sej med storm steg va? jag ska bara lacka en bil o byta bromsar o hälst fixa synkringarna på 4an på t5an.. jag är ute o god tid! är du oxå snart klar ?
Haha jo jag vet.. Antingen så måste jag vinna på lotto för att hinna färdigt eller så kommer någon och ger mig en bunt pengar!
Nja jag hinner nog inte till elmia.. fast det har jag väl förstått ett tag nu!
Kör inte med dom kolvbultarna vad du än gör... många motorer med venolia som rasat pga dom kolvbultarna Men ring sten parner så löser han garanterat de åt dig
Kör inte med dom kolvbultarna vad du än gör... många motorer med venolia som rasat pga dom kolvbultarna Men ring sten parner så löser han garanterat de åt dig
Mvh Anders
Åh fan.. sjukt att de kan skicka med sån skit då! Nä då ska jag bränna iväg ett mail till honom strax..
Sitter fortfarande å letar kopplingar.. ingen som vet någon tryckplatta som är överkomlig?
Mailade parner och han skulle byta ut kolvbultarn!
Sen har jag suttit å kikat lite på wierd performances hemsida och såg då att dom kunde coata ram och vevlager, då minndes jag att det stog en bilsport för en stund sedan (den med en grön opel på förstasidan) att det handlade om coatade lager på en utav sidorna det handlade om motorrenoveringar.
Självklart undrar jag om det är någon som provat på detta? det kostar 1500 kr för alla ram och vevlager och får man bort värme från lagren och längre livslängd tycker inte jag 1500 är några hutlösa pengar?
Sen om man ändå skulle åka iväg dit och fixa lager osv kanske man skulle coata kolvarna å så också? kan det vara något eller tror ni det är overkill?