EmilHammarlund skrev:
Ibanezman skrev:
waakz skrev:
hehe om det ska va 740 måste det ju va turbo! såg dina bilar har du reggat dom med turbo man får fråga?
Är det svårt att få igenom dom isf?

Det måste inte vara turbo som nybil, då är risken större att man går av vägen.
Men det är då min åsikt

Men det är klart roligare med snurrbo, dock är tyvärr ingen av mina bilar reggade med turbo,
och hittills så lyfter jag i orginalmotorerna när det ska besiktigas.
Det kan jag helt klart avråda vem som helst att göra, såvida man har råd att köpa
en turbo som inte är totalt våldtagen av gaskåta småglin.
240 är också ett skapligt val, dock så ser jag idag inget bättre med att välja en 240 framför 740.
Rätta mig gärna

240 känns mindre, trevligt. Rejälare byggkvalitet, trevligare i snö, snyggare osv osv osv osv..........
Den är även trängre invändigt och det är underbart korta dörrar.
Men vad gör då att byggkvalitén är bättre och att den är bättre i snö?
Men visst kan jag hålla med om att innertaket håller mycket bättre i 240

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."