Om du ger den kanske fyra-fem gånger fetare blandning så kan den säkert gå riktigt bra. Att hälla det i tanken utan att ändra soppamängd som motorn får är bortkastat, den kommer gå så magert att du har tur om det ens går köra.
Att driva en motor på nitromethane kräver en väldigt stark tändning och mycket förtändning fast 20% nitromethane är inte så mycket(iallafall inte i min värld) så det kan funka någorlunda.
Film blir de men känns ju rätt lönlöst om de inte kommer gå 10 sekunder ens... Så lämplig bil att ställa upp soppa trycket på utan större möda eller investeringar ?
Om man skulle köra besin + metanol vad kan lagom mängd vara då för att de ens ska funka man kanske bli nått spektakulärt iallafall
Va e de du vill uppnå med en metanol o bensinblandning? :p
De kan man fråga sig. Bara som en kul grej se om de funkar om man får en raket farkost De märks ju sådan jäkla skillnad på metanolbilen men sen är den motor gjord för att gå på de också
De kan man fråga sig. Bara som en kul grej se om de funkar om man får en raket farkost De märks ju sådan jäkla skillnad på metanolbilen men sen är den motor gjord för att gå på de också
Jag tror jag vet va du e ute efter, kolla klippet under.. det som händer vid 1:24 den skillnaden de e det du vill höra o känna
Jag tror jag vet va du e ute efter, kolla klippet under.. det som händer vid 1:24 den skillnaden de e det du vill höra o känna