det där spelet är livsfarligt! vet inte hur många gånger man satt sig på en ny värld för att senare upptäcka när man ska gå på muggen att klockan är 3 på morgonen D:
detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Sjukt nice att köra online med kompisar, bygga storverk, och medan man själv är borta och fixar massa ore för att göra roliga saker med så kommer man tillbaka och märker att ens lilla hus har förvandlats till ett gigantiskt fort!
Det tråkiga med det är att man inte hittar nånstans sen
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
har varit så upptagen på senaste tiden att jag ej hunnit spela, men ska iallafall köpa fullversionen och köra online, verkar sjukt kul att köra med rätt personer (alltså sånna som ej förstör och håller på)
vill också göra det, men kan inte spela så mkt längre då min dator håller på att tacka för sig.... ska köpa ny för 10papp om någon månad dock! RAWR!
Vill inte gå massa off topic, men bygg en dator istället, för 10 lök kan du bygga en dator som är garanterat bättre än datorerna du köper färdiga i affären, och använder du delar från din gamla dator så sparar du ju på det också, tex hårddiskar och sånt
Japp, minecraft är farligt, så sjukt simpelt och "fult" spel men endå så beroendeframkallande, men det är nog roligare online som sagt
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
har varit så upptagen på senaste tiden att jag ej hunnit spela, men ska iallafall köpa fullversionen och köra online, verkar sjukt kul att köra med rätt personer (alltså sånna som ej förstör och håller på)
vill också göra det, men kan inte spela så mkt längre då min dator håller på att tacka för sig.... ska köpa ny för 10papp om någon månad dock! RAWR!
Vill inte gå massa off topic, men bygg en dator istället, för 10 lök kan du bygga en dator som är garanterat bättre än datorerna du köper färdiga i affären, och använder du delar från din gamla dator så sparar du ju på det också, tex hårddiskar och sånt
Japp, minecraft är farligt, så sjukt simpelt och "fult" spel men endå så beroendeframkallande, men det är nog roligare online som sagt
går ju att köra oline med betan bara man hittar nån beta server har sj litar online på en server:) skulle vara kul om man skulle starta upp en garaget server:)
Joo de va så jag menade! Var ju inte sådär uppenbart ser jag nu när jag läser mitt inlägg.... hehe. men ja iaf, ska bygga dator för 10 papp
går ju att köra oline med betan bara man hittar nån beta server har sj litar online på en server:) skulle vara kul om man skulle starta upp en garaget server:)
Ja de skulle va nice me garagetserver! (har jag läst om det tidigare någonstans här?)
jo fult är det ju, min sambo bara tittar på spelet när jag kör och skakar på huvudet och går tillbaka till sitt xbox och spelar assassins creed ist. men de e ju inte därför man spelar minecraft yeh