Inför: Söderhamnsträffen 2011 Den: 14/5

MrLego Volvonörd
12 maj 2011 · 1 187 Inlägg

Kamulen skrev:

MrLego skrev:

Kamulen skrev:
Om det regnar blir det inställt då eller kör ni på som vanligt?

Vi kör på, det finns ju en butik som man kan turas om att stå i o torka lite... Annars finns det en bajamaja som man kan ställa sig i med tongue

Det ställs inte in utan antar att det blir mindre med folk, men ta med paraply skulle jag rekomendera.

Härligt, men hoppas som sagt på att någon gillar oss och ger oss fint väder smile

Lite dåligt väder ska inte stoppa oss inte, hoppas att det finns några som tänker lika så man inte står där själv wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
DanielHedberg
12 maj 2011 ·

MrLego skrev:

Kamulen skrev:

MrLego skrev:

Vi kör på, det finns ju en butik som man kan turas om att stå i o torka lite... Annars finns det en bajamaja som man kan ställa sig i med tongue

Det ställs inte in utan antar att det blir mindre med folk, men ta med paraply skulle jag rekomendera.

Härligt, men hoppas som sagt på att någon gillar oss och ger oss fint väder smile

Lite dåligt väder ska inte stoppa oss inte, hoppas att det finns några som tänker lika så man inte står där själv wink

Kom igen nu, ni är väll inte gjorda av socker e wink

Kamulen
12 maj 2011 · 930 Inlägg

DanielHedberg skrev:

MrLego skrev:

Kamulen skrev:

Härligt, men hoppas som sagt på att någon gillar oss och ger oss fint väder smile

Lite dåligt väder ska inte stoppa oss inte, hoppas att det finns några som tänker lika så man inte står där själv wink

Kom igen nu, ni är väll inte gjorda av socker e wink

Nej precis big_smile

V8 och lustgas är för folk som inte kan trimma / köra riktigt!
Saab 9-5 Aero "BSC Performance" (2000)
Tiaan
12 maj 2011 · 20 Inlägg

Kommer jag med big_smile och hoppas på att jag fått ner bilen i backen tills dess.

Honda Prelude "4wALB EX" (1986)
DanielHedberg
12 maj 2011 ·

Kanske kan informera samtidigt att jag behöver nya bilder till min portfolio och hemsidan. Så de som vill ha professionella bilder på sina bilar gratis. Kan höra av sig till mig så kan vi ta det på samma veva runt Söderhamn. Maila mig om info, så bestämmer vi vart/tid. Kommer vara på Söderhamns träffen ifrån början till slut. smile

Mail: info@foto-expressen.se

Braweheart braweheartsfoto.se
12 maj 2011 · 494 Inlägg

MrLego skrev:

Kamulen skrev:

MrLego skrev:

Vi kör på, det finns ju en butik som man kan turas om att stå i o torka lite... Annars finns det en bajamaja som man kan ställa sig i med tongue

Det ställs inte in utan antar att det blir mindre med folk, men ta med paraply skulle jag rekomendera.

Härligt, men hoppas som sagt på att någon gillar oss och ger oss fint väder smile

Lite dåligt väder ska inte stoppa oss inte, hoppas att det finns några som tänker lika så man inte står där själv wink

Vi kommer ner i vilket fall.. Så själv blir du inte

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Perzzon90
12 maj 2011 · 341 Inlägg

Braweheart skrev:

MrLego skrev:

Kamulen skrev:
Härligt, men hoppas som sagt på att någon gillar oss och ger oss fint väder smile

Lite dåligt väder ska inte stoppa oss inte, hoppas att det finns några som tänker lika så man inte står där själv wink

Vi kommer ner i vilket fall.. Så själv blir du inte

Jag kommer dit smile får väl ta på badbyxorna om de regnar wink eller kanske räcker med ett par vanliga kläder men kommer gör jag smile

Senast redigerat av Perzzon90 (12 maj 2011)

Berna Mr s13 of Sweden
12 maj 2011 · 180 Inlägg

DanielHedberg skrev:

MrLego skrev:

Kamulen skrev:

Härligt, men hoppas som sagt på att någon gillar oss och ger oss fint väder smile

Lite dåligt väder ska inte stoppa oss inte, hoppas att det finns några som tänker lika så man inte står där själv wink

Kom igen nu, ni är väll inte gjorda av socker e wink

Jo Lego är ju bra söt lol

Lite för mkt är precis lagom.
DesignByCollin Bilplåtslagare
12 maj 2011 · 86 Inlägg

börjar dra i hop sig hoppas vi får vädret med oss smile men regnar de så regnar de ja kommer vilket fall wink

Braweheart braweheartsfoto.se
12 maj 2011 · 494 Inlägg

volvo_colllin skrev:
börjar dra i hop sig hoppas vi får vädret med oss smile men regnar de så regnar de ja kommer vilket fall wink

Håller med..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Dotzie
12 maj 2011 · 487 Inlägg

Härlig optimism...en sak har jag lärt mig genom åren...lita aldrig på meterologer och missbrukare..big_smile

Senast redigerat av Dotzie (12 maj 2011)

My car Brings Me Women
BMW 325 Touring "Projekt" (2002)
Fet_intercooler
12 maj 2011 · 169 Inlägg

T_jansson skrev:

Fet_intercooler skrev:

T_jansson skrev:

Synd hade vare kul om du kommit !!

Ja det hadde ju det men nu vart det som det vart sad

Blir fler gånger wink

Ja det blir ju det..så nästa år kanske det blir av wink

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
T_jansson
13 maj 2011 · 114 Inlägg

Håller på med det sista nu på jobbet för att allt ska bli så bra som det kan wink Hoppas på bra väder och mycket folk big_smile å skulle det regna lite så finns det en stor verkstad å däckhall + butik å skydda sig i wink Kommer att finns mycket roligt att titta på wink Ha en skön kväll så ses vi imorgon!

Enarsson_91 SC Styling
13 maj 2011 · 346 Inlägg

Jag kommer i morgon fast de är dåligt väder big_smile

SC Styling - Meguiar's - LK:s Blästringstjänst - UMB mekaniska -Dawson motorsport - Uno`s Databrodyr
Nissan 200sx S13 Extreme "Plåtbreddad" (1989)
T_jansson
13 maj 2011 · 114 Inlägg

Enarsson_91 skrev:
Jag kommer i morgon fast de är dåligt väder big_smile

låter väldigt bra! och hoppas på att regnet bara håller i över natten!

MrLego Volvonörd
13 maj 2011 · 1 187 Inlägg

Ni som kommer kommer nog o få det bra ändå hoppas jag även om det skulle regna. Men vi håller tummarna för att det ska regna i natt o sluta imorgon när vi kör igång...

Utan er blir det inget heller ju!

Väl mött i morgon alla biltokar! wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Kamulen
13 maj 2011 · 930 Inlägg

Jag kommer med saaben, har fixat både växellåda och sommardäck nu smile)

V8 och lustgas är för folk som inte kan trimma / köra riktigt!
Saab 9-5 Aero "BSC Performance" (2000)
KennethL
13 maj 2011 · 412 Inlägg

Jag hoppas det regnar som bara fan nu inatt så att det kan vara solsken imorgon! smile

135
├┼┼
24 R
Braweheart braweheartsfoto.se
14 maj 2011 · 494 Inlägg

MrLego skrev:
Ni som kommer kommer nog o få det bra ändå hoppas jag även om det skulle regna. Men vi håller tummarna för att det ska regna i natt o sluta imorgon när vi kör igång...

Utan er blir det inget heller ju!

Väl mött i morgon alla biltokar! wink

Vi ses imorn mannen.. oss skrämmer inte regnet.. big_smile

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang