2477
Sök

Trimma en hyundai coupe 2.7 V6 2002

3 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
tja, har en hyundai coupe v6. och är väldigt sugen på att kräma ut lite mer ur v6an som sitter i den. men beträffande chip etc, verkar det inte finnas nån större marknad. om nån vet nån bra sida eller har bra tips är ja väldigt tacksam...

Forummoderator
9 299 Inlägg
11 januari 2011
Du bör leta upp nån sida/forum/klubb för bilen. Snart kommer det kramas fram en massa tips om grenrör, avgas, kat-ersättare, luftfilter, chip. Ingenting som kanske någon här vet hur effektivt det är. Sedan kommer en del säga att det inte är någon mening på en sugis. Det finns inte heller där generella regler, en del motorer svarar mycket bättre på detta (som kallas "BPU-basic performance upgrades" om du googlar) än andra modeller. Leta fakta om din bil men skriv sedan om det här så kunskapen når garaget.

Har du kollat ebay på grenrör etc. I min fantasi kan jag tänka mig att Hyundai inte gjort något fantastiskt arbete med grenrör etc eftersom den inte har så många hästar original. Avgas/luftfilter är alltid en början.
Senast redigerat av caromania (11 januari 2011)

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

3 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
tack för snabbt svar.!!

Forummoderator
9 299 Inlägg
11 januari 2011
Det är okej, jag har nämligen inget liv... smile

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
11 januari 2011
Du kanske vill men va snackar vi för effekter å hur mycket får det kosta.

Massa effekt e dyrt annars hade alla haft det

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

3 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
jag har väl inte reflekterat exakt över hur mycket som ja önskar få ut. och jag hittade nått chip på itsfun.se, där skulle resultatet bli +15hk för 5900:-
aningen dyrt kanske ja kan tycka. men ett ganska okej effektresutlat ändå.

Sök