Vad ser ni mest fram emot 2011

Superdtm i övrigt värdelös.
26 januari 2011 · 613 Inlägg

ställa mercan på backen men även endel fiske och öl drickning wink

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
26 januari 2011 · 3 929 Inlägg

Tynnerstroem skrev:
El Mirage speed trials i California i sommar ska bli skitkul! big_smile För er som inte vet är det en tävling där man ska köra så fort som möjligt på en rak sträcka i saltöknen. Som Bonneville, bara att det här är lite mindre.
http://farm3.static.flickr.com/2555/400 … 5c0806.jpg
Det kommer att bli ofattbart häftigt.

Ruskigt häftigt!

Ser fram emot:
Ha T-birden färdig, nylackad och fin!
Åka till Öland med Dennan900GL, T-bird och Cutlass smile
Power Meet (självklart) och alla andra bilträffar
Sist, men inte minst, jobba smile Väldigt trevligt att jobba förra sommaren, kommer bli det nu också.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Fast_Forward_Camaro
26 januari 2011 · 44 Inlägg

Tynnerstroem skrev:
El Mirage speed trials i California i sommar ska bli skitkul! big_smile För er som inte vet är det en tävling där man ska köra så fort som möjligt på en rak sträcka i saltöknen. Som Bonneville, bara att det här är lite mindre.
http://farm3.static.flickr.com/2555/400 … 5c0806.jpg
Det kommer att bli ofattbart häftigt.

Är nog inte mycket som kan slå det, riktigt fränt!

Saker jag själv ser fram emot:

- Höga däckkostnader (läs börna mycket)
- Kjula Dragway
- Bilträffar

Chevrolet Caprice Coupe -78
"That beats anything I ever helt, felt or smelt."
Alka0512
27 januari 2011 · 474 Inlägg

racingsäsongen är väl de man längtar mest efter. Hoppas på pallplats i alla klasser vi ställer upp i, Stcc Semcon Cup, Jtcc och Camaro!
Som nr 2 får det väl bli att få ut bilen och ta körkortet och få ett par mil körda!

BMW 540 e34 (1994)
CrilleD
30 januari 2011 · 831 Inlägg

Att få ställa på bilen igen!

sthlm_145
31 januari 2011 · 297 Inlägg

Först och främst få ut v70in.
Sena varma sommar kvällar!
Få ut husvagnen och haka på den bakom s80in och bara ut och åka utan någon destination.
Samt bila ner till spanien.

BMW E36 "M50b28" (1996)
Volkswagen Touareg "T3" (2013)
Volvo v70 2,5T "Wanna Play" (1998)
Martin 9-3 Fisketokig
31 januari 2011 · 2 997 Inlägg

Sommarfiske.   Härligt att premiären närmar sig, ska försöka avsätta mycket tid till det.

Jobb.   Låter väl skumt men det är så skönt att ha jobb under hela sommaren så man vet vad som gäller.

Skatteåterbäringen.   Hamnade i fel skattetabell förra året så skattade 53% orkade inte ändra, kan bli intressant.

Köp av leksak. En Can Am Renegade eller liknande blir det under året...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
LordLife
1 februari 2011 · 998 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Sommarfiske.   Härligt att premiären närmar sig, ska försöka avsätta mycket tid till det.

Jobb.   Låter väl skumt men det är så skönt att ha jobb under hela sommaren så man vet vad som gäller.

Skatteåterbäringen.   Hamnade i fel skattetabell förra året så skattade 53% orkade inte ändra, kan bli intressant.

Köp av leksak. En Can Am Renegade eller liknande blir det under året...

53% det var inte lite det. då lär ditt brev vara roligt att öppna.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Marticus Meldem
1 februari 2011 · 917 Inlägg

Marticus skrev:
Åka till Egypten i 2 veckor med min sambo och hennes föräldrar i slutet av April, my gaaawd de blir awesome!

Just nu är det väll mer "Att dem ska lugna ner sig och skärpa till sig så man kan åka......." helt jävla otroligt, har aldrig varit sådär ordentligt utomlands, har haft biljetterna bokade i över ett år, börjar dra ihop sig till resedatum, DÅ BÖRJAR DEM KRIGA!! VA I HELVETTE!!

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Nitrometanskada Gött mos
1 februari 2011 · 1 096 Inlägg

Ser fram emot kvällarna runt elmia, alla nätter på vägarna runt hbg, vallåkranätterna, årets deltävlingar i Dragracing EM med ny 1000hk monsterhoj, festivaler och konserter och många långa dagar på stranden smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
steifan DR!FTT3KN!K3R
1 februari 2011 · 10 427 Inlägg

Marticus skrev:

Marticus skrev:
Åka till Egypten i 2 veckor med min sambo och hennes föräldrar i slutet av April, my gaaawd de blir awesome!

Just nu är det väll mer "Att dem ska lugna ner sig och skärpa till sig så man kan åka......." helt jävla otroligt, har aldrig varit sådär ordentligt utomlands, har haft biljetterna bokade i över ett år, börjar dra ihop sig till resedatum, DÅ BÖRJAR DEM KRIGA!! VA I HELVETTE!!

Får väl åka till vettiga länder som.. Norge?  wink wink wink

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
Marticus Meldem
1 februari 2011 · 917 Inlägg

har vart i Norge! Sagoland, älskade varje sekund av resan! big_smile men vill ha värme... stränder... korallrev... kristallklart hav... you get get idea smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Fast_Forward_Camaro
1 februari 2011 · 44 Inlägg

Marticus skrev:

Marticus skrev:
Åka till Egypten i 2 veckor med min sambo och hennes föräldrar i slutet av April, my gaaawd de blir awesome!

Just nu är det väll mer "Att dem ska lugna ner sig och skärpa till sig så man kan åka......." helt jävla otroligt, har aldrig varit sådär ordentligt utomlands, har haft biljetterna bokade i över ett år, börjar dra ihop sig till resedatum, DÅ BÖRJAR DEM KRIGA!! VA I HELVETTE!!

Du får väll vara glad att dem inte började när ni väl var där nere också!

Chevrolet Caprice Coupe -78
"That beats anything I ever helt, felt or smelt."
Marticus Meldem
1 februari 2011 · 917 Inlägg

Fast_Forward_Camaro skrev:

Marticus skrev:

Marticus skrev:
Åka till Egypten i 2 veckor med min sambo och hennes föräldrar i slutet av April, my gaaawd de blir awesome!

Just nu är det väll mer "Att dem ska lugna ner sig och skärpa till sig så man kan åka......." helt jävla otroligt, har aldrig varit sådär ordentligt utomlands, har haft biljetterna bokade i över ett år, börjar dra ihop sig till resedatum, DÅ BÖRJAR DEM KRIGA!! VA I HELVETTE!!

Du får väll vara glad att dem inte började när ni väl var där nere också!

Jo de e ju klart att jag är det.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
1 februari 2011 · 1 948 Inlägg

Jag fattar inte riktigt hur alla kan längta så hårt till Elmia?? jag tycker det suger mer för varje gång jag är där.... och kvällen? tja tycker man om svettiga raggare och volvo 740 som enhjular så är det ett paradis. Jag tröttnade efter bara ett litet tag. Så jag bangar elmia detta året.

OT


Gatebil.
EDPS Emmaboda.
Actionmeet
Div. mindre träffar o annat kul.
Sweden Rock
Att ha mazdan klar o bara ut o köra.
Att få jobba o tjäna lite cash.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Nitrometanskada Gött mos
1 februari 2011 · 1 096 Inlägg

AcesHigh666 skrev:
Jag fattar inte riktigt hur alla kan längta så hårt till Elmia?? jag tycker det suger mer för varje gång jag är där.... och kvällen? tja tycker man om svettiga raggare och volvo 740 som enhjular så är det ett paradis. Jag tröttnade efter bara ett litet tag. Så jag bangar elmia detta året.

OT


Gatebil.
EDPS Emmaboda.
Actionmeet
Div. mindre träffar o annat kul.
Sweden Rock
Att ha mazdan klar o bara ut o köra.
Att få jobba o tjäna lite cash.

Elmia har iallafall för mig alltid varit lite av en kickoff för motoråret.. och kvällarna e trevliga. Värst vilken kinkig inställning du har till folk, själv ser jag en potentiell vän i varje bilintrresserad människa oavsett plånbok.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Busgrabb Rejsa ?
1 februari 2011 · 2 959 Inlägg

AcesHigh666 skrev:
Jag fattar inte riktigt hur alla kan längta så hårt till Elmia?? jag tycker det suger mer för varje gång jag är där.... och kvällen? tja tycker man om svettiga raggare och volvo 740 som enhjular så är det ett paradis. Jag tröttnade efter bara ett litet tag. Så jag bangar elmia detta året.

OT


Gatebil.
EDPS Emmaboda.
Actionmeet
Div. mindre träffar o annat kul.
Sweden Rock
Att ha mazdan klar o bara ut o köra.
Att få jobba o tjäna lite cash.

Tycker det är jävligt mycket mer roligar bilar där o leker än enhjulande 740:isar.
Skylines, M bilar, Supror osv...
Racen är ju inte heller fel om man inte vill stå och hänga på parkeringarna heka kvällen.
Kickoff fär motoråret är precis vad det är !

Sen kan ju raggarna som bara är fulla, odrägliga och kastar falskor överallt stanna hemma det kan jag hålla med om.

Edit: Men det är klart, det är kanske inte så skoj med en MX5:a som knappt kan göra en ring och knappt köra ifrån någon på rejset.
Inte meningen att låta spydig men kan tänka mig att det är lite så.

Senast redigerat av Busgrabb (1 februari 2011)

Autotech
BMW 335D (2008)
adde87
1 februari 2011 · 228 Inlägg

- Rena, torra vägar.
- Slänga på sommardäcken.
- Alla sköna uteserveringar.
- Att det fortsätter lika bra med nya bruden!

Känsla av att det här kommer bli ett bra år!

//Adde

Det e VI som e HAMMARBY!
Dennan900GL Finntrollet
1 februari 2011 · 640 Inlägg

torrt på vägarna, varmt och skönt, någon regnskur.
köra Oldsen, bilträffar, rc-träffar och självklart POWER BIG MEET!!!

Jo vars.
endorfinslaven
1 februari 2011 · 671 Inlägg

Hoppas att
Buren är på plats och stolar monterade väghållningsproblemen fixade.
Nya toppen på plats
Då är jag redo för fisketurerna....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang