Håller med Eleanor-Mannen. Såg riktigt bra ut med det svarta taket. Förövrigt tycker jag att du har gjort ett kanon jobb på bilen och det ser riktigt bra ut!
Håller med Eleanor-Mannen. Såg riktigt bra ut med det svarta taket. Förövrigt tycker jag att du har gjort ett kanon jobb på bilen och det ser riktigt bra ut!
Tycker innertaket passar perfekt med stolarna ser ut att vara av samma färg ( på bild iaf ). Dom svarta fälgarna och svarta taket passar perfekt tycker jag
Tycker innertaket passar perfekt med stolarna ser ut att vara av samma färg ( på bild iaf ). Dom svarta fälgarna och svarta taket passar perfekt tycker jag
Tycker också du ska ha det svart, så sett så luras ögat lite då man inte direkt kopplar att det är en hardtop, ser lite ut som vanliga cab taket vid en snabb blick
Tycker också du ska ha det svart, så sett så luras ögat lite då man inte direkt kopplar att det är en hardtop, ser lite ut som vanliga cab taket vid en snabb blick
Hej har suttit och läst igenom hela tråden och alla kommentarer minst en gång och va nu bara tvungen att göra ett konto för att kommentera
Riktigt snygg bil och riktigt fint projekt, måste säga snyggt jobb med lacken tycker färgvalet är helt rätt (thumbs up)
sitter här med spänning och väntar på nästa uppdatering
dock en sak jag inte kan förstår är vad alla har emot baken på din bil?!?! tycker den passar in riktigt bra, speciellt som du skrev innan ang funderingarna på dubbla pipes, så kommer det bli riktigt nice. tro på din egen smak och om du inte blir nöjd tillslut gör då om det, tills du blir nöjd som med lacken
kan bara säga kör på för allt i världen kommer bli asläckert att glida omkring med i sommar!!!