3352
Sök

Inför: Gatebil mantorp 17-19 juni 2011

1 464 Inlägg
29 maj 2011
Står väl en hel del hos Raidopowers monter dessa dagar känns det som. Spännande att se deras nybygge som pågår nu.

När man inte flackar runt överallt annars då givetvis. smile

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
30 maj 2011
MrJAM skrev:
Står väl en hel del hos Raidopowers monter dessa dagar känns det som. Spännande att se deras nybygge som pågår nu.

När man inte flackar runt överallt annars då givetvis. smile

Ja, Raidopower har 2-4 egna bilar som kommer att köra och kundbilar... big_smile

4 418 Inlägg
30 maj 2011
SkylinePeter skrev:
jag ska köra

Så ska det låta!
Man får passa sig så att man inte åker på en sån där "trailerqueen" stämpel tongue wink
Ut o visa vad bilen går för!

782 Inlägg
30 maj 2011
jag ska sladda smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

4 418 Inlägg
30 maj 2011
bushmyra skrev:
jag ska sladda smile

De gillar vi big_smile

782 Inlägg
30 maj 2011
Jill skrev:
bushmyra skrev:
jag ska sladda smile

De gillar vi big_smile

Sweet då tar du ett gäng bilder på bilen redan på morgonen iår ifall bilen pajar som den gjorde förra året smile
Viktigt att synas smile

526 Inlägg
30 maj 2011
tänk om man hade en bil att åka barna me tongue me 220hk så blir man ju överkörd juh tongue

782 Inlägg
30 maj 2011
TyraX skrev:
tänk om man hade en bil att åka barna me tongue me 220hk så blir man ju överkörd juh tongue

nej då smile

4 418 Inlägg
30 maj 2011
bushmyra skrev:
Jill skrev:
bushmyra skrev:
jag ska sladda smile

De gillar vi big_smile

Sweet då tar du ett gäng bilder på bilen redan på morgonen iår ifall bilen pajar som den gjorde förra året smile
Viktigt att synas smile

Absolut... hehe...

Vill du va helt hundra. Dra ett sms att du åker ut och vilken bil det var(jag är senil de´luxe) så kan vi hålla koll ordentligt! smile (0736 44 44 00)

6 851 Inlägg
30 maj 2011
TyraX skrev:

beror väl lite på hur mycke bilen väger oxå.. tongue

7 120 Inlägg
30 maj 2011
Börjar bli sugen som fan att köra på söndagen men är lite skraj för alla som inte bryr sig lika mycket om sina bilar. tongue Men det är väldigt dålig info om priser och sånt?

Meister
6 763 Inlägg
30 maj 2011
Aerodynamik skrev:
Börjar bli sugen som fan att köra på söndagen men är lite skraj för alla som inte bryr sig lika mycket om sina bilar. tongue Men det är väldigt dålig info om priser och sånt?

Är ingen jätte stor fara big_smile Har för mig att de kostade 350 spänn förra året och eventuellt 150 för endagslicens om du inte har de redan. Plus att de kostar 200 för att få in bilen på området.

7 120 Inlägg
30 maj 2011
camaro67 skrev:
Aerodynamik skrev:

Är ingen jätte stor fara big_smile Har för mig att de kostade 350 spänn förra året och eventuellt 150 för endagslicens om du inte har de redan. Plus att de kostar 200 för att få in bilen på området.

Sommaren är så kort så får väl passa på då iaf, är ju inte så farligt dyrt trots allt tongue Heltäckande klädsel och hjälm räcker va?

Meister
6 763 Inlägg
30 maj 2011
Aerodynamik skrev:
camaro67 skrev:
Aerodynamik skrev:

Sommaren är så kort så får väl passa på då iaf, är ju inte så farligt dyrt trots allt tongue Heltäckande klädsel och hjälm räcker va?

Yes! Glöm inte handskar bara big_smile Och ett tips är att skaffa fönsternät om du inte vill svettas ihjäl ifall att de blir tok varmt i år igen

1 464 Inlägg
30 maj 2011
camaro67 skrev:

Som tips: http://gatebil.se/ wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

4 418 Inlägg
30 maj 2011
Aerodynamik skrev:

Kör man bara med skallen och snabbt eller brett så brukar man klara sig bra.

Om du inte orkar klicka på Ronnys länk, så;
Billettpriser - Samtliga biljetter kan ni köpa på plats vid Mantorp Park.
Entré lördag 250kr
Entré Söndag 250kr
Festivalbiljett fre-sön 800kr
Festivalbiljett lör-sön 600kr

* Barn under 12 år i målsmans sällskap går gratis.
* Fredag säljes endast festivalbiljett, oavsett vilket!

Läktarplats – Kostnadsfritt och fri sittning

Parkering publik 50kr

Camping 400kr – Alla campare måste ha festivalbiljett

Bilutställning 250kr – Gäller hela evenemanget, inne på området

Bankörning lördag 350kr
Bankörning söndag 350kr

Endagslicens 150kr
Medåkningslicens 150kr

157 Inlägg
30 maj 2011
Jill skrev:
Aerodynamik skrev:

Kör man bara med skallen och snabbt eller brett så brukar man klara sig bra.

Om du inte orkar klicka på Ronnys länk, så;
Billettpriser - Samtliga biljetter kan ni köpa på plats vid Mantorp Park.
Entré lördag 250kr
Entré Söndag 250kr
Festivalbiljett fre-sön 800kr
Festivalbiljett lör-sön 600kr

* Barn under 12 år i målsmans sällskap går gratis.
* Fredag säljes endast festivalbiljett, oavsett vilket!

Läktarplats – Kostnadsfritt och fri sittning

Parkering publik 50kr

Camping 400kr – Alla campare måste ha festivalbiljett

Bilutställning 250kr – Gäller hela evenemanget, inne på området

Bankörning lördag 350kr
Bankörning söndag 350kr

Endagslicens 150kr
Medåkningslicens 150kr

om man ska typ köra på banan, måste man först betala 250kr inträde sen 250 kr till för att få in bilen på området?

157 Inlägg
30 maj 2011
camaro67 skrev:
Aerodynamik skrev:
camaro67 skrev:

Yes! Glöm inte handskar bara big_smile Och ett tips är att skaffa fönsternät om du inte vill svettas ihjäl ifall att de blir tok varmt i år igen

får man inte rulla ner rutan?

782 Inlägg
31 maj 2011
Weine93 skrev:
camaro67 skrev:
Aerodynamik skrev:

får man inte rulla ner rutan?

NEJ man får tyvärr inte det..
JILL räkna med att jag messar dig smile

Sök