Någon som saknar sin Toyota Supra??

jh-hindersson OVERBOOSTED
2 februari 2011 · 852 Inlägg

konstigt att dom inte tagit fälgarna de brukar ju va de första dom tar tongue HAHAHA men anmäl den till polisen (om inte ägarn hör av sig) så har du ju en ny bil smile

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893
Toyota Supra mkiv "OVERBOOST v2" (1996)
Volvo 940 "15900mil" (1992)
s_cehlin Mensa -09
2 februari 2011 · 182 Inlägg

Det är väl inte så svårt att bara ringa till den som står som ägare på bilen? Han som äger bilen bor ju i Uttran, Sthlm området.. Inte så svårt att ringa killen och fråga om bilen.. Men det är ju antagligen han sons bil, eftersom han som står på bilen är 64 år gammal, så till 99,9% tro det är hans sons bil ! RING både POLIS och killen som står som ägare på bilen, ENKELT !

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda
gamlingen
2 februari 2011 · 5 198 Inlägg

Vad sa polisen när di ringde.. för du har väl ringt ?

s_cehlin Mensa -09
2 februari 2011 · 182 Inlägg

gamlingen skrev:
Vad sa polisen när di ringde.. för du har väl ringt ?

Tyvärr verkar det inte som att killen har polisanmält att han hittat den ! Han anser "att polisen inte bryr sig". Frågan är om det kanske är hans bil egentligen?! Känns lite skumt eftersom han ger fan i att ringa polisen och säga han hittat den, trots att TS säger att den är stulen !

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda
gamlingen
2 februari 2011 · 5 198 Inlägg

s_cehlin skrev:

gamlingen skrev:
Vad sa polisen när di ringde.. för du har väl ringt ?

Tyvärr verkar det inte som att killen har polisanmält att han hittat den ! Han anser "att polisen inte bryr sig". Frågan är om det kanske är hans bil egentligen?! Känns lite skumt eftersom han ger fan i att ringa polisen och säga han hittat den, trots att TS säger att den är stulen !

Om jag finge bilen stulen så skulle då jag vilja att nån ringde polisen om de hittade den,,, ÄVEN om jag fått ersättning för den..
Det där att polisen inte bryr sej är ju blaha,,,,, tror inte att dom inte bryr sej när det kan röra sej om försäkringsbedrägeri,, den biten liggar ju VÄLDIGT nära till hands.

D_MAN ?
2 februari 2011 · 1 038 Inlägg

s_cehlin skrev:

gamlingen skrev:
Vad sa polisen när di ringde.. för du har väl ringt ?

Tyvärr verkar det inte som att killen har polisanmält att han hittat den ! Han anser "att polisen inte bryr sig". Frågan är om det kanske är hans bil egentligen?! Känns lite skumt eftersom han ger fan i att ringa polisen och säga han hittat den, trots att TS säger att den är stulen !

Har du ens läst inläggen som Dennis skrivit???

Han skriver ju att han  skulle ringa å kolla vad polisen säger!

Sen att de man skulle göra en tråd om sin stulna bil som en man hittat i skogen låter lite väääääääääääääääääl långsökt eller roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
gamlingen
2 februari 2011 · 5 198 Inlägg

Skulle va kul å höra vad ts gjort och vad om händer.

Senast redigerat av gamlingen (2 februari 2011)

Denniz-B
3 februari 2011 · 161 Inlägg

Fan vad mycket muppar det finns på denna sida! Men bra Danne att du läser hela texten till skillnad  mot andra:P

kolla på länken så borde ni få svar på frågan om den är polisanmäld!

http://www.dbfoto.se/SOS/Olyckor/stulen … index.html

D4AWD
3 februari 2011 · 177 Inlägg

Fan där var ju ett par liter spolarvätska kvar! big_smile Kan ju va bra att ha i detta vädret.

GurraG INGET ANNAT!!
3 februari 2011 · 1 725 Inlägg

så tråkigt med sånt här.. sad hoppas som sagt att allt löser sig

Dirk Diggler
3 februari 2011 · 375 Inlägg

jh-hindersson skrev:
konstigt att dom inte tagit fälgarna de brukar ju va de första dom tar tongue HAHAHA

Vet inte om du var ironisk eller inte men fälgarna tog dom nog, dom där kommer vad jag kan se från en gammal 80 tals Cherokee och var knappast dom som satt på när den stals.

jh-hindersson OVERBOOSTED
4 februari 2011 · 852 Inlägg

Dirk Diggler skrev:

jh-hindersson skrev:
konstigt att dom inte tagit fälgarna de brukar ju va de första dom tar tongue HAHAHA

Vet inte om du var ironisk eller inte men fälgarna tog dom nog, dom där kommer vad jag kan se från en gammal 80 tals Cherokee och var knappast dom som satt på när den stals.

Cherokee??? konstigt att dom passar supror:/ .....Man lär sig nått nytt varje dag wink

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893
Toyota Supra mkiv "OVERBOOST v2" (1996)
Volvo 940 "15900mil" (1992)
MarcusL #2573
4 februari 2011 · 1 489 Inlägg

jh-hindersson skrev:

Dirk Diggler skrev:

jh-hindersson skrev:
konstigt att dom inte tagit fälgarna de brukar ju va de första dom tar tongue HAHAHA

Vet inte om du var ironisk eller inte men fälgarna tog dom nog, dom där kommer vad jag kan se från en gammal 80 tals Cherokee och var knappast dom som satt på när den stals.

Cherokee??? konstigt att dom passar supror:/ .....Man lär sig nått nytt varje dag wink

Passar eller inte passar, sitter skiten fast på 2 bultar så räcker det ju för att bilen ska rulla..

Blev iaf väldigt glad när någon skogsägare ringde polisen när dom hittade min bil som blev stulen, på det sättet fick jag ersättningen ifrån försäkringsbolaget en månad tidigare.

Mvh

• Även den starka måste ta i när han skiter
jh-hindersson OVERBOOSTED
4 februari 2011 · 852 Inlägg

MarcusL skrev:

jh-hindersson skrev:

Dirk Diggler skrev:

Vet inte om du var ironisk eller inte men fälgarna tog dom nog, dom där kommer vad jag kan se från en gammal 80 tals Cherokee och var knappast dom som satt på när den stals.

Cherokee??? konstigt att dom passar supror:/ .....Man lär sig nått nytt varje dag wink

Passar eller inte passar, sitter skiten fast på 2 bultar så räcker det ju för att bilen ska rulla..

Blev iaf väldigt glad när någon skogsägare ringde polisen när dom hittade min bil som blev stulen, på det sättet fick jag ersättningen ifrån försäkringsbolaget en månad tidigare.

Mvh

okok :p jo de är lite jobbigt me folk som inte vet skillnad på mitt o ditt...brosans volvo c30 blev ju stulen för ett tag sen(finns ett forum om de) men polisen har den i stockholm nu (den var på väg till riga)

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893
Toyota Supra mkiv "OVERBOOST v2" (1996)
Volvo 940 "15900mil" (1992)
ola_volvo Biltokig
4 februari 2011 · 310 Inlägg

s_cehlin skrev:
Det är väl inte så svårt att bara ringa till den som står som ägare på bilen? Han som äger bilen bor ju i Uttran, Sthlm området.. Inte så svårt att ringa killen och fråga om bilen.. Men det är ju antagligen han sons bil, eftersom han som står på bilen är 64 år gammal, så till 99,9% tro det är hans sons bil ! RING både POLIS och killen som står som ägare på bilen, ENKELT !

hur vet du detta?

Harè bra
KHRacing
4 februari 2011 ·

jh-hindersson skrev:
Cherokee??? konstigt att dom passar supror:/ .....Man lär sig nått nytt varje dag wink

väldigt många amerikanska bilar har 4,5"x5 = 5x114,3

s_cehlin Mensa -09
4 februari 2011 · 182 Inlägg

ola_volvo skrev:

s_cehlin skrev:
Det är väl inte så svårt att bara ringa till den som står som ägare på bilen? Han som äger bilen bor ju i Uttran, Sthlm området.. Inte så svårt att ringa killen och fråga om bilen.. Men det är ju antagligen han sons bil, eftersom han som står på bilen är 64 år gammal, så till 99,9% tro det är hans sons bil ! RING både POLIS och killen som står som ägare på bilen, ENKELT !

hur vet du detta?

Enkelt att ta reda på ju ! Tar bara bilens regnr (står tidigare i detta forum, AUT ???) kommer inte ihåg exakt, skickar sms till transportstyrelsen, eller ber transportstyrelsen skicka ett fax, där får du reda på ägaruppgifter om bilen, var dom bor och var dom heter, ENKELT smile

MVH

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda
turboforssen Telge Drifting Team
4 februari 2011 · 5 398 Inlägg

s_cehlin skrev:

ola_volvo skrev:

s_cehlin skrev:
Det är väl inte så svårt att bara ringa till den som står som ägare på bilen? Han som äger bilen bor ju i Uttran, Sthlm området.. Inte så svårt att ringa killen och fråga om bilen.. Men det är ju antagligen han sons bil, eftersom han som står på bilen är 64 år gammal, så till 99,9% tro det är hans sons bil ! RING både POLIS och killen som står som ägare på bilen, ENKELT !

hur vet du detta?

Enkelt att ta reda på ju ! Tar bara bilens regnr (står tidigare i detta forum, AUT ???) kommer inte ihåg exakt, skickar sms till transportstyrelsen, eller ber transportstyrelsen skicka ett fax, där får du reda på ägaruppgifter om bilen, var dom bor och var dom heter, ENKELT smile

MVH

om du läser vidare så ser du att det inte är den bilen

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
s_cehlin Mensa -09
4 februari 2011 · 182 Inlägg

turboforssen skrev:

s_cehlin skrev:

ola_volvo skrev:
hur vet du detta?

Enkelt att ta reda på ju ! Tar bara bilens regnr (står tidigare i detta forum, AUT ???) kommer inte ihåg exakt, skickar sms till transportstyrelsen, eller ber transportstyrelsen skicka ett fax, där får du reda på ägaruppgifter om bilen, var dom bor och var dom heter, ENKELT smile

MVH

om du läser vidare så ser du att det inte är den bilen

Ber om ursäkt, missade det...

Senast redigerat av s_cehlin (4 februari 2011)

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda
Denniz-B
4 februari 2011 · 161 Inlägg

s_cehlin skrev:

turboforssen skrev:

s_cehlin skrev:

Enkelt att ta reda på ju ! Tar bara bilens regnr (står tidigare i detta forum, AUT ???) kommer inte ihåg exakt, skickar sms till transportstyrelsen, eller ber transportstyrelsen skicka ett fax, där får du reda på ägaruppgifter om bilen, var dom bor och var dom heter, ENKELT smile

MVH

om du läser vidare så ser du att det inte är den bilen

Ber om ursäkt, missade det...

Ganska bra exempel på att folk inte läser hela texten folk skriver;)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang