Får besked imorgon från jobbet om jag får ledigt annars får man väl ha sommarsjukan;) Låter som en utmärkt ide med samkörning Rille! Jag e på!! (förhoppningsvis)
Får besked imorgon från jobbet om jag får ledigt annars får man väl ha sommarsjukan;) Låter som en utmärkt ide med samkörning Rille! Jag e på!! (förhoppningsvis)
// Skåne
Håller tummarna..... Få kolla upp tid och hur många som hänger på....
Får förhoppningsvis besked i veckan om ledighet jag också, lät på chefen som att det skulle kunna gå utmärkt. Finns alltid folk som vill byta sina nätter, tur att man går skift
Oj titta det dyker ju upp lite gula men inte såg jag den rulla i Leksand för ca 2 helger sen när jag var i Leksand
OT: näe den står mest inlåst. Händer väl att de blir en tur då och då med familjen. Men till Rättvik tänker jag åka med den. Vi får se om ja ställer ut eller bara besöker...?
Oj titta det dyker ju upp lite gula men inte såg jag den rulla i Leksand för ca 2 helger sen när jag var i Leksand
OT: näe den står mest inlåst. Händer väl att de blir en tur då och då med familjen. Men till Rättvik tänker jag åka med den. Vi får se om ja ställer ut eller bara besöker...?
Jag ska försöka komma jag med, om jag inte ramlar ut på krogen efter Iron Maidens spelning på Nya Ullevi på fredagen Får jag det att fungera så kommer jag och besöker bästa träffen, för att sedan åka tbx till GbG för att se The big 4 på söndagen på nya Ullevi!!
Vinner jag då long distance utan att ha egen bil att ställa ut hahahaha... Hoppas att jag kan komma, får se vad man har för kärra att köra med