du har så rätt de e inte 325an. dodgen e ca2,20 så de kan bli tajt. men men bilen höjdes ju inte för att bli mer praktisk.
Hehe. Praktisk ja... jag höjde laddtrycket i audin för att hon skulle bli mer praktisk också . Och faktiskt lite höjd när jag tänker efter... katten tog i på alla kanter.
Kan inte svära på om 2500 som va inne där förra sommarn var höjd eller inte Men lovar att hålla sälskap nån annan stans om det inte gick att komma in. Då har jag inte förargat nån
Har man otur så kan man få parkera på gatan, eller så kommer man inte ens in i p-huset!
"There is always plan B" *vifta med tigersågen* Haha. Nej hörni, nu ska jag sluta förstöra tråden med dravvel. Nån får göra så att tiden går fortare fram till den 15:e. Själv ska jag attackera systembolaget nu.
jag har varit inne med min pickis , har provat min förra vito med takräcke också (2,15) och det fanns mycket kvar! Tränade på Sats som ligger där så prövat flertalet ggr
du har så rätt de e inte 325an. dodgen e ca2,20 så de kan bli tajt. men men bilen höjdes ju inte för att bli mer praktisk.
Hehe. Praktisk ja... jag höjde laddtrycket i audin för att hon skulle bli mer praktisk också . Och faktiskt lite höjd när jag tänker efter... katten tog i på alla kanter.
Kan inte svära på om 2500 som va inne där förra sommarn var höjd eller inte Men lovar att hålla sälskap nån annan stans om det inte gick att komma in. Då har jag inte förargat nån
Om du menar den röda med lastbilsdäck? Det är iaf en 3500. Dom är mycket större (vet inte om dom är högre) än 2500;an.
den är bredare bak, men den är mycket lägre än min.
t_obf skrev:
wadde skrev:
OVERLOAD325 skrev:
Om du menar den röda med lastbilsdäck? Det är iaf en 3500. Dom är mycket större (vet inte om dom är högre) än 2500;an.
den är bredare bak, men den är mycket lägre än min.
t_obf skrev:
wadde skrev:
/T
Höjningssatsen har ju inte suttit på länge så alla bultar lär ju lossna lätt så de är bara att skruva på orginal Offtopic; Gick fint på Smista alle!
88.BLUES40T5 89. Bagarn 90.Avgasen 91. Wadde med gris och audi 92. Wangis 93. Mazda6sex + 5 bilar 94. ford_mk2 + lite vänner (vilken bil återstår att se) 95. Alex_M + vänner 96.. Jac0b + vänner! och SAABen såklart! 97. Danjul 98. Kungkimmo + folk och en liten BMW 99.