köpte mig en fyrhjulsdriven bmw e34 som första bil och var riktigt nöjd med den tills det var dags å köpa nya stötdämpare som student så då fick det bli till att sälja den bilen (dom kosta 3600:- st)
Hade en 240 glt -84 som var tok sänkt svetsad diff och en OD som aldrig villa funka, kronglade nästan jämt men fan va man saknar den. Haha Härliga minnen
Skrotades när 4 ägaren efter mej hade den.. (2 veckor efter jag sålt den)
Senast redigerat av Pilsnernisse (6 februari 2011)
En arbetskamrat klarade körkortet 2008 och fick "köpa" sin morfars Ford Mondeo -95:a med 15000 mil på mätaren för 25000:- AC:n hade lagt av annars fint skick. Jag försökte förklara för honom att han blivit duktigt blåst men inte. Han nekade till det och kör fortfarande bilen... Så den kanske blir billig i längden?
En arbetskamrat klarade körkortet 2008 och fick "köpa" sin morfars Ford Mondeo -95:a med 15000 mil på mätaren för 25000:- AC:n hade lagt av annars fint skick. Jag försökte förklara för honom att han blivit duktigt blåst men inte. Han nekade till det och kör fortfarande bilen... Så den kanske blir billig i längden?
Första bilen jag hade var en peugot 405 mi16, rolig bil så sett men tröttnade när det kom fel efter fel hela tiden så den såldes vidare och är nu skrotad
Volvo 244 från 76. Det var tider det haha. Sålde den efter ett halvår drygt men sen dröjde inte länge innan den skrotades. Den var ganska slutkörd om man säger så
håller med dig,, fan inte att man skulle pröjsa det,, fick ett erbjudande för 3 årsen ca å köpa en för 2000,, vägrade, ,den hade paj aut annars ok,, nääää,,
håller med dig,, fan inte att man skulle pröjsa det,, fick ett erbjudande för 3 årsen ca å köpa en för 2000,, vägrade, ,den hade paj aut annars ok,, nääää,,
Jag köpt en 00 ghia kombi för 4500 år 08 o sålde med vinst men det var en gds bil