2799
Sök

Lindh´s projekt * Volvo XC70 - Purple And White Edition

Familjebilen används året runt och rullar massor med mil varje år, bruksbil så att säga med det lilla extra :)

628 809 Visningar
Projektet avslutat 5 april 2017
1 064 Inlägg
11 april 2011
Trådstartare
Danne_1977 skrev:
Ska se lite senare hur det blir.. blev vrålpank nu sen jag köpte bilen.. så måste hämta igen mig lite ett par månader eller så.. hehe, fälgar och däck samt solfilm först.. big_smile 

Ska bli grymt kul att se hur snyggt det blir på din bil.. kommer nog bli hur bra som helst.. big_smile

Mm de kostar på när man börjar få ideér, men man får ta lite i taget så blir helheten bra tillslut smile
Ja får se hur de ser ut när de sitter på bilen smile
//Lindh

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".

1 064 Inlägg
12 april 2011
Trådstartare

UPDATE!!

Igår så rullade vi mot Karlskoga.. Tack "4dd3" för bilden smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/32/31895/31895-faf82980c588b9130a0df7de9d2a2d6f.jpg

Här kommer bilen att vara under några veckor för omhändertagande wink hehe
Bilen kommer fortsättas fixas i temat, Black And White, och skavanker kommer fixas till!
https://www1.garaget.org/gallery/images/32/31895/31895-e8587d5d0517adb25f8febebf100410c.jpg

Grymt trevlig bemötande hos Custom And Paint AB i Karlskoga!
Ni grabbar kommer att göra iordning bilen så jäkla bra,vi tvivlar inte en sekund på de smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/32/31895/31895-afaad49acf83d448f2203c89bf23ad6a.jpg

//Lindh
Senast redigerat av Lindh (12 april 2011)

Nuvarande bilar:
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".

15 Inlägg
12 april 2011
Lindh skrev:
Fick meddelande från VPARTS idag att dom nya stylinglyktorna var på G, de skulle skickas idag!
Efter ett samtal till dem så kommer dessa inte skickas hem till oss, utan de kommer gå till en annan adress wink hehe
Grymt trevliga och hjälpsamma på VPARTS! Tack sålänge!

//Lindh

Tack för dom goda orden smile
Strålkastarna körs ut till Custom & Paint idag enligt posten! Du får gärna lägga upp en bild på våran facebooksida när det är klart!

MVH
Tobias på Vparts

15 Inlägg
12 april 2011
Danne_1977 skrev:
Visst var det Devil Eyes va.. ?  Sånna har jag tänkt köpa till min åxå tids nog.. om dom inte blir slutsålda direkt vill säga.. verkar vara grymt stor efterfrågan på sånna just nu..

Det ska nog inte vara några problem! Så länge dom inte tar slut hos tillverkaren kommer dom alltid att finnas på våra lagerhyllor smile

MVH
Tobias på Vparts

3 292 Inlägg
12 april 2011
gaerd skrev:
Danne_1977 skrev:
Visst var det Devil Eyes va.. ?  Sånna har jag tänkt köpa till min åxå tids nog.. om dom inte blir slutsålda direkt vill säga.. verkar vara grymt stor efterfrågan på sånna just nu..

Det ska nog inte vara några problem! Så länge dom inte tar slut hos tillverkaren kommer dom alltid att finnas på våra lagerhyllor smile

MVH
Tobias på Vparts

Låter ju toppenbra.. big_smile   Devil Eyes står ganska högt på min önskelista.. big_smile

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **

1 064 Inlägg
12 april 2011
Trådstartare
gaerd skrev:
Tack för dom goda orden smile
Strålkastarna körs ut till Custom & Paint idag enligt posten! Du får gärna lägga upp en bild på våran facebooksida när det är klart!

MVH
Tobias på Vparts

Varsågoda smile  Alla beställningar vi lagt hos er har alltid funkat kanon, och er service är KANONBRA! Kan inte annat än vara extremt nöjda med VPARTS, som alltid

Tack för statusen på lysena! Självklart kan ni få bilder och publicera sedan när bilen är klar big_smile

//Lindh
Senast redigerat av Lindh (12 april 2011)

Nuvarande bilar:

15 Inlägg
12 april 2011
Lindh skrev:
Varsågoda smile  Alla beställningar vi lagt hos er har alltid funkat kanon, och er service är KANONBRA! Kan inte annat än vara extremt nöjda med VPARTS, som alltid

Tack för statusen på lysena! Självklart kan ni få bilder och publicera sedan när bilen är klar big_smile

//Lindh

Tack så mycket! smile

3 292 Inlägg
12 april 2011
Ibland är man jävligt seg i skallen.. som var varit nu... hehe,   satt o tänkte att man skulle haft en affär som Vparts här i stan... o så såg jag ju av en ren händelse att dom verkar finnas här i stan.. big_smile   hur coolt är inte det på en skala.. ???  HAHAha..   

Klart man kommer handla där... big_smile   det enda rätta...

1 064 Inlägg
12 april 2011
Trådstartare
Danne_1977 skrev:
Ibland är man jävligt seg i skallen.. som var varit nu... hehe,   satt o tänkte att man skulle haft en affär som Vparts här i stan... o så såg jag ju av en ren händelse att dom verkar finnas här i stan.. big_smile   hur coolt är inte det på en skala.. ???  HAHAha..   

Haha Klockrent smile ja de vore något, smidigt för dig om de är så nära, själv har man ju lååångt tyvärr, men de är såsnabba med att skicka grejjerna så de enda som kan ställa till de är posten big_smile
//Lindh

Nuvarande bilar:

15 Inlägg
12 april 2011
Danne_1977 skrev:

Bra notering där Danne_1977 smile
Vi håller till i Sundsvall men har tyvärr ingen butik. Men du kan välja hämta i butik när du gör beställningen i webbshopen smile

Vi har valt bort butiksdelen för att hinna få iväg alla paket till bland annat Lindh smile

MVH
Tobias på Vparts

3 292 Inlägg
12 april 2011
gaerd skrev:
Danne_1977 skrev:

Bra notering där Danne_1977 smile
Vi håller till i Sundsvall men har tyvärr ingen butik. Men du kan välja hämta i butik när du gör beställningen i webbshopen smile

Vi har valt bort butiksdelen för att hinna få iväg alla paket till bland annat Lindh smile

MVH
Tobias på Vparts

Jag är själv affärsman eller vad man ska säga.. vet mycket väl att det blir både dyrare och mindre gott om tid när man har manuell butik..  det är kanonbra att jobba som ni gör.. det vinner alla på i längden tror jag. Men hittade inte Devil Eyes i eran webshop till V70N.. hmm var det inte sånna som Lindh hade beställt.. ?

15 Inlägg
12 april 2011
Tack för att du är förstående! På den här sidan hittar du dom: http://www.vparts.se/sv/artiklar/volvo/ … index.html

1 064 Inlägg
12 april 2011
Trådstartare
Yes dom lysena är det, sen måste man välja svart eller kromade också.. hehe inget lätt val tongue

//Lindh

Nuvarande bilar:

3 292 Inlägg
12 april 2011
Har kollat... sant som du säger Lindh.. inget lätt val.. jag ska ju inte köpa än.. men man använder ju fantasin för att se vad som skulle passa bäst på en svart V70N... hehe, svarta tror jag nog eftersom jag tänkt köpa en helsvart grill... skulle jag köpa en helsvart grill med kromlist så tror jag kromade devil eyes passar bäst...   big_smile

262 Inlägg
12 april 2011
Danne_1977 skrev:
Har kollat... sant som du säger Lindh.. inget lätt val.. jag ska ju inte köpa än.. men man använder ju fantasin för att se vad som skulle passa bäst på en svart V70N... hehe, svarta tror jag nog eftersom jag tänkt köpa en helsvart grill... skulle jag köpa en helsvart grill med kromlist så tror jag kromade devil eyes passar bäst...   big_smile

Tycker du skall ha dem vanliga utan devil eyes, riskt för att det blir lite fjantigt med det, tycker personligen att det är stilrena med dem vanliga klarglas, med den oranga belysningen på sidan. Det är stilrent och snyggt. Passar utmärkt med svart grill.

Jag skall snart beställa dessa strålkastarlampor utan devil eyes så får du se hur det ser ut. Kommer också köpa en XC grill.

Följ gärna mitt projekt: Volvo v70N http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209063

558 Inlägg
12 april 2011
håller med snubben ovanför smile

3 292 Inlägg
12 april 2011
Hixxey skrev:
Danne_1977 skrev:

Tycker du skall ha dem vanliga utan devil eyes, riskt för att det blir lite fjantigt med det, tycker personligen att det är stilrena med dem vanliga klarglas, med den oranga belysningen på sidan. Det är stilrent och snyggt. Passar utmärkt med svart grill.

Jag skall snart beställa dessa strålkastarlampor utan devil eyes så får du se hur det ser ut. Kommer också köpa en XC grill.

Jag har slängt en tanke åxå i att köpa vanliga klarglas så kallade Facelift.. som sitter from 05 eller vad det är.. dom är åxå ganska nygga faktiskt.. men som det ser ut på bilderna så är Devil Eyes snygga dom åxå.

262 Inlägg
12 april 2011
Danne_1977 skrev:
Hixxey skrev:
Danne_1977 skrev:

Jag har slängt en tanke åxå i att köpa vanliga klarglas så kallade Facelift.. som sitter from 05 eller vad det är.. dom är åxå ganska nygga faktiskt.. men som det ser ut på bilderna så är Devil Eyes snygga dom åxå.

Snyggt alltihop, en smaksak smile jag skulle inte välja dem, utan dem vanliga utan något lull-lull på smile

Följ gärna mitt projekt: Volvo v70N http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209063

3 292 Inlägg
12 april 2011
Vilken tur att vi alla är olika och gillar olika saker.. big_smile  skulle bli väldigt trist om alla bilar såg lika ut.. hehe

351 Inlägg
12 april 2011
Inte för att vara tråkig, men ni verkar glömma vems projekttråd detta är wink Synd om byggtråden blir utsmetad med för mycket prat om andras projekt!

Sök