sjukt nice projekt! Skönt att slippa folk som antingen ska bygga drift eller trimma hur mycket som helst, och sen att du gör ett riktigt schysst jobb ska du ju ha en eloge för!
sjukt nice projekt! Skönt att slippa folk som antingen ska bygga drift eller trimma hur mycket som helst, och sen att du gör ett riktigt schysst jobb ska du ju ha en eloge för!
tackar så hemskt mycket! jaa det e faktiskt skönt att man e lite ute ur själv mängden här:) sen har jag aldrig gillat styling eller trimma! e orginalfreak:)
Kommit hem lite mera roliga paket idag som åker på den lilla hyllan:)
Först nånting som jag tror jag e ganska ensam om:) men är det nån här som sitter inne med flera volymer så får ni gärna sälja dessa te mig:) Jaa bilden talar för sig själv:) fruktansvärt nostalgist!!
Sen fick jag också helt nya stänkskydd fram och bak från volvo:)
Sen fick jag också en helt mer eller mindre ny reflexramp:) inga sprickor eller fula grova repor:) det va nån som sa te mig att reflexramp va ett eftermarkanadstillbehör? men eftersom det står volvo på den så måste det ju vara orginal?
Tror Volvo Skulle göra sig en slant om de gjorde rätt djupgående dokumentärer om 7 och 900 med inriktning på olika motorer och små skillnader mellan de olika årsmodellerna etc. Är redigt kul att titta på gamla reklamer och marknadsföring och se hur mycket roliga och Udda ideer de faktiskt har gömda i arkiven!
Man ser ju faktiskt på en av bilderna vad som är på kasetten. Hade ju hoppats på motorljud eller nåt annat toknördigt, men bara vanlig musik (i coverform enbart?)
Tror Volvo Skulle göra sig en slant om de gjorde rätt djupgående dokumentärer om 7 och 900 med inriktning på olika motorer och små skillnader mellan de olika årsmodellerna etc. Är redigt kul att titta på gamla reklamer och marknadsföring och se hur mycket roliga och Udda ideer de faktiskt har gömda i arkiven!
Tackar:) jaa det skulle vara rätt kul faktiskt:) jaa jag tycker det e skitskoj med gammal littratur m.m skulle ge allt för åh se hur det såg ut på 80 talet när bilarna va helt nya;)