Angående: Träffar i Skaraborg mot våren.

Dockan
18 mars 2011 · 733 Inlägg

Jag är nyinflyttad in hit till Skaraborg men jag har inte riktigt hittat att det ska vara några igångsatta träffar här i trakterna än. Finns det något intresse av dom som bor i trakterna attt träffas lite då och då och typ bara snacka skit? Eller en dag som i dag med massa fin snö på vägarna?

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Bjork OEM <3
19 mars 2011 · 6 957 Inlägg

Det är lite si och så med träffar.

Förr, ca 3-4 år sen så höll ett gäng som hette DMB igång en hel del sköna träffar med mkt bilar.
Idag är det väl SSC som gör tappra försök för att det ska vara träffar i Skaraborg, brukar väl vara i Skövde för det mesta..en del tkr träffarna är skit, andra tkr dom är toppen.

Personligen bryr jag mig inte, även om Volvo är dominerande på träffarna (Nu börjar många snart att hugga wink) men jag tkr iaf att det är bra det händer nåt iaf. smile

Mvh

OEM <3
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

Fast till SSC´s försvar måste jag säga att det börjar komma en hel del bilar förutom böttsänkta 740´s med plåtfälgar! :p

Swedenautorace!
BultiZ
20 mars 2011 · 12 Inlägg

Dockan åker ju både 940 och amazon, så jag tror inte hon bryr sig om det kommer 100 volvo per träff eller 10 :p som sagt så är det SSC som gäller, lidköping har ju nått liknande som jag inte kommer ihåg va dem heter tongue

Edit: dock kan skitsnacket mellan lidköpings folket och skövde folket ta sig nånstans, kommer inte leda någonstans förutom till en massa från the army of assholes på varje träff .......

Trodde vi bil intresserade höll ihop ist för att köra nått jävla gängkrig

Senast redigerat av BultiZ (20 mars 2011)

Volkswagen Golf Mk3 "Kicker Edition" (1992)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

Finns inget skitsnack för dig som vet inte mera än att dom ringde och förstörde våran träff igår !
det är inget skitsnack men du kanske är insatt i vad vi håller på med ? Mvh SSC crew.

Swedenautorace!
BultiZ
20 mars 2011 · 12 Inlägg

joo jag är väl medveten om va dem gjorde igår och det var väl ganska onödigt, vad ska vi med sånt till?

Volkswagen Golf Mk3 "Kicker Edition" (1992)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

Tycker också det är skittråkigt att det händer vet inte riktigt varför dom ska vara på oss tyvärr så tror dom att vi har sabbat deras "bilträff" tråkigt men sant vi personligen har ingenting emot några andra klubbar utan tycker det är skittrevligt när man åker till varandra tyvärr är det mig dom anklagar för det ena och andra jag behöver inte ens vara i närheten men ändå få skulden då känns det inte direkt skoj kan vara därför man fått en fientlig sida utåt emot dom det är inte lika illa mellan klubbarna som folk tror !

Swedenautorace!
BultiZ
20 mars 2011 · 12 Inlägg

äsch vafan, nästa gång dem har träff drar du med hela SSC dit och så kanske det blir skit trevligt big_smileD

Volkswagen Golf Mk3 "Kicker Edition" (1992)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

Sha absolut vi har försökt och få med oss gubbar men finns tyvärr inget intresse för dom och åka till ldkp kan knappast tvinga dom :p men dom har varit nere hos oss och hälsat på vi i crewet brukar alltid åka på deras grejer smile

Swedenautorace!
Bjork OEM <3
20 mars 2011 · 6 957 Inlägg

Nssc skrev:
Fast till SSC´s försvar måste jag säga att det börjar komma en hel del bilar förutom böttsänkta 740´s med plåtfälgar! :p

Det får våren utvisa då tongue

OEM <3
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

Jajjamän  smile

Swedenautorace!
bollen1986
20 mars 2011 · 3 714 Inlägg

Får hoppas det blir en riktigt skön sommar med träffar i stil med dom som var i sommras smile
Som det var här:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/25755/968882_swjydn.jpg

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

Riktigt kanon bild

Swedenautorace!
bollen1986
20 mars 2011 · 3 714 Inlägg

Tackar ! har blivit förfrågad om att ta bilder på era träffar men har inte direkt svarat på det.....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

Ah men det vet jag! tycker jag absolut du ska göra wink

Swedenautorace!
bollen1986
20 mars 2011 · 3 714 Inlägg

Tar och laddar kameran tills nästa träff !

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

gött och höra 60 anmälda på mindre än en timma ... smile hoppas det slår till bra!

Swedenautorace!
bollen1986
20 mars 2011 · 3 714 Inlägg

Ja hoppas på en träff med mycket folk o bilar men se till att ingen sladdar o brunar på parkeringen så blir det en lyckad träff, vill folk burna så finns det bättre ställen....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Nssc Skaraborgs street cars crew!
20 mars 2011 · 204 Inlägg

sist jagade vi folk ut från parkeringen ordgrant!
vi accepterar ingen buskörning !

Swedenautorace!
bollen1986
20 mars 2011 · 3 714 Inlägg

Man skulle få kommunen och alla inblandade parter att förstå intresset för bilhobbyn genom att försöka få tag i en plats där man kan härja omkring fritt utan att få besök av ordningsmakten varje gång det e träff kanske samla in namn och fixa en plats där man kan få vara ostörd.... men det krävs nog en avskiljd plats och massor med jobb men det är det värt... om det skulle gå igenom smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang