STULEN JEEP Cherokee -96 Uppseendeväckande Stulen natten mellan 21-22 Mars

Skrotis Ägare till en Volvo XC 70
23 mars 2011 · 62 Inlägg

Hejsan!

Har läst tråden om din bil. Har du ställt av den? jag kan se om den blir avregristrerad och då kan den vara exporterad till utlandet. Regstatus: Avställd sedan 2011-03-22 ?

PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

Skrotis skrev:
Hejsan!

Har läst tråden om din bil. Har du ställt av den? jag kan se om den blir avregristrerad och då kan den vara exporterad till utlandet. Regstatus: Avställd sedan 2011-03-22 ?

//

jag ställde av den igår efter att den blev stulen .. vägrar betala skatt på den nu när den inte går att köra : (

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
Turbojesus Flickspanare
23 mars 2011 · 728 Inlägg

PRT skrev:

Turbojesus skrev:

Wilsgaard skrev:

De jag menar, jag bor precis vid Stena Tysklandterminalen och ser ofta kärror lastade med gamla rosthögar/avdankade bilar som ska ner till öststaterna typ... menar givetvis inte att denna tillhörde den kategorin, men finns möjlighet att den tar den vägen ut ur landet hmm

Man skulle hitta nån som kunde hålla ett öga ute vid Wallhamn oxå! Därifrån skeppas det många många uttjänade bilar och motorcyklar till bla Afrika, som tidigare nämnts. Ska dra ut dit kolla när jag kommer hem.... Man vet ju aldrig....

ah fan va hyggligt!! ah imorgon bär det av mot Haga.. vart du nu än menade.. // Pressbyrån! var den inbakad i någon fastighet eller fristående tjorre?

Inbakad vettu smile

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
Skrotis Ägare till en Volvo XC 70
23 mars 2011 · 62 Inlägg

okej. jag håller koll på den söder om sthlm. ska nu uppåt i landet imorgon så jag har ögonen öppna om jag ser den på vägen upp. smile

PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

Turbojesus skrev:

PRT skrev:

Turbojesus skrev:

Man skulle hitta nån som kunde hålla ett öga ute vid Wallhamn oxå! Därifrån skeppas det många många uttjänade bilar och motorcyklar till bla Afrika, som tidigare nämnts. Ska dra ut dit kolla när jag kommer hem.... Man vet ju aldrig....

ah fan va hyggligt!! ah imorgon bär det av mot Haga.. vart du nu än menade.. // Pressbyrån! var den inbakad i någon fastighet eller fristående tjorre?

Inbakad vettu smile

hehe OK.. fan du får ta o glida runt med webbkamera monterat på hjälm nästa gång.. jag drar dit imorgon och kör några vändor i HAGA.. området är dock lite knas, för det finns haga norra och sen Solna osv..

vette fan vart HAGA är riktigt och det står ju fan inget på google heller..

men grymt stort tack iaf : )

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

Skrotis skrev:
okej. jag håller koll på den söder om sthlm. ska nu uppåt i landet imorgon så jag har ögonen öppna om jag ser den på vägen upp. smile

fan va sjyst!! bäst att ringa 112 om du ser den och be om radiobil som följe och sen plocka ner honom eller henne.. : )
önskar man kunde se vart den stod..

TACK FÖR HJÄLPEN! jag är själv från tyresö så det är härligt att höra att någon därifrån är godhjärtad : )

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
Turbojesus Flickspanare
23 mars 2011 · 728 Inlägg

PRT skrev:

Turbojesus skrev:

PRT skrev:

ah fan va hyggligt!! ah imorgon bär det av mot Haga.. vart du nu än menade.. // Pressbyrån! var den inbakad i någon fastighet eller fristående tjorre?

Inbakad vettu smile

hehe OK.. fan du får ta o glida runt med webbkamera monterat på hjälm nästa gång.. jag drar dit imorgon och kör några vändor i HAGA.. området är dock lite knas, för det finns haga norra och sen Solna osv..

vette fan vart HAGA är riktigt och det står ju fan inget på google heller..

men grymt stort tack iaf : )

Gött, jag ska dra en vända imorgon innan jag drar hem till Göteborg. Ska försöka få fram en adress!

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

Turbojesus skrev:

PRT skrev:

Turbojesus skrev:

Inbakad vettu smile

hehe OK.. fan du får ta o glida runt med webbkamera monterat på hjälm nästa gång.. jag drar dit imorgon och kör några vändor i HAGA.. området är dock lite knas, för det finns haga norra och sen Solna osv..

vette fan vart HAGA är riktigt och det står ju fan inget på google heller..

men grymt stort tack iaf : )

Gött, jag ska dra en vända imorgon innan jag drar hem till Göteborg. Ska försöka få fram en adress!

ja det vore ju så jävla sweet! ser du den så ring snuten (112) innan du ringer mig : )

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
Turbojesus Flickspanare
23 mars 2011 · 728 Inlägg

Ajjemen klart man e sweet! wink men jag ringer 11414 innan 112 har harry haffa sagt åt mig wink

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

haha helt rätt.. själv har man fått upptaget på 112 en gång när det gällde så kör på 11414 : )

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
Turbojesus Flickspanare
23 mars 2011 · 728 Inlägg

Gött, hoppas verkligen din bil återfinns..... Jag är ute i Sigtuna nu och håller naturligtvis benkoll runt Märsta/Sigtuna...

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

Turbojesus skrev:
Gött, hoppas verkligen din bil återfinns..... Jag är ute i Sigtuna nu och håller naturligtvis benkoll runt Märsta/Sigtuna...

så jävla hyggligt! luren är på hugg och bilen är tankad så ring om det händer något anytime!

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
Normark
23 mars 2011 · 558 Inlägg

maila efterlyst smile va nyss en skyline med som blivit stulen

Turbojesus Flickspanare
23 mars 2011 · 728 Inlägg

Jajjemen!! Ska till Täby 07.00 imon och tjuvar brukar vara verksamma nattetid så man vet inte! Men jag ringer isf!

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

Normark skrev:
maila efterlyst smile va nyss en skyline med som blivit stulen

mailade dem men de tar bara upp ärenden där bilen är hel eller halvförsäkrad..
de tar inte upp bilar som är trafikförsäkrade.. eftersom försäkringbolaget ska betala för tiden i TV som de visar bilen..

det suger!

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
Normark
23 mars 2011 · 558 Inlägg

aha surt !

sebbe666 No Shame Racing Crew
23 mars 2011 · 680 Inlägg

Håller koll i södertälje!!!!!

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

sebbe666 skrev:
Håller koll i södertälje!!!!!

Grymt! tack!!

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
sebbe666 No Shame Racing Crew
23 mars 2011 · 680 Inlägg

slutar jobbet snart..så jag kör ett par varv i geneta, ronna , hovsjö m,m

PRT skrev:

sebbe666 skrev:
Håller koll i södertälje!!!!!

Grymt! tack!!

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
PRT
23 mars 2011 · 38 Inlägg

Återigen! så jävla stort TACK till alla som hjälper till! Uppskattas som fan!

Toyota MR2 SPYDER "KÄND FRÅN SNABBA CASH -FILMEN" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang