Låter som grabben behöver lära sig, lägger jag handpenning så bokar jag bilen till senare, om jag sen hoppar av så är den pengen förverkad. Det trodde jag var självklart?
Om vi nu pratar på ett personligt plan: Jag hade bett snubben dra åt H-E. Sen lägger man på luren.
Låter som grabben behöver lära sig, lägger jag handpenning så bokar jag bilen till senare, om jag sen hoppar av så är den pengen förverkad. Det trodde jag var självklart?
"Det trodde jag var självklart" Trodde jag med... Eller ja, tror det fortfarande vill säga..
Om vi nu pratar på ett personligt plan: Jag hade bett snubben dra åt H-E. Sen lägger man på luren.
Mvh Alexnader
Tror fan jag kör på det! Verkar vara en vettig plan
Mvh Alexnader
Tror fan jag kör på det! Verkar vara en vettig plan
Annars hör du av dig så kommer jag med lagboken i högsta hugg!
Ringde i morse en juristbyrå vi har där vi bor. Han talade om för mig att det inte finns något exakt beslut om detta utan att det är från fall till fall. Men han tyckte att jag hade rätt att behålla pengarna.
Ringde upp killen senare och berättade att jag varit i kontakt med en jurist och att jag hade rätt att behålla pengarna. Han avbröt mig då med konsumentverket vilket motsvarade i att jag avbröt honom med att det inte gällde när det var mellan privatpersoner.. Fick ett suck och ett Hej då