Dom senaste 5 dagarna har jag skruvat som en iller!

Fredag natt skruvade jag ihop bilen så att den var rullbar med bromsar osv.
Blev klar runt 4 och vid 10 var jag i garaget igen och fortsatte skruva,
efter lunch kom min "andra-pappa" förbi och hjälpte till (tidigare V.A.G anställd).
Vi lyckades inte få igång bilen men fixade däremot många småsaker!

Söndag var det inventering på jobbet så de blev bara någon timme felsökning på kvällen.
Igår, måndag, drog jag bilen hem till min "andra-pappa" för fortsatt felsökning.
Ganska snabbt hittade han att kammen stog fel i förhållande till veven..
Om man följer Haynes eller någon annan handbok så ska man ställa in veven på kamrem-sidan.
I verkligheten måste man ställa in den på svänghjulet för att den ska hamna exakt rätt!
Bort med kamremmen, vrida kammen, ny kamrem och wroooom! It's alive

Idag har jag försökt fixa små fel, har ett bränsleläkage, en trasig givare osv!
Imorgon ska jag köpa lite delar så jag kan göra den klar till besiktning på torsdag.
Bära eller brista
