skit i att dra kabelhärvan snyggare. tycker att ditt projekt går riktigt bra. satsa vidare på en sak i taget. ett par R fälgar på 17" kan nog bli riktigt bra.
Jag tycker du har lyckats riktigt bra;) Nu har ju jag också tänkt att lacka lite inrednings detaljer, har du några tips?
Laga eventuella skador/sprickor, spraya plast primer och valfri färg på plastdetaljer. Brukar polera upp delarna lite efter jag lackat Instrumentbelysning är fräckt med annan färg. Ha färgtema, jag t.ex. har röd och svart tema på 740:n, försöker o minska andra färger än de 2
Längesen jag gjorde uppdatering. Har varit mycket på senaste tid, har bland annat dingat 18! gått intensivutbildning, uppkörning nu på onsdag Ingen har lika cool bil som jag, jag har blixten mcqueen solskydd!!
2+ lysande lampor
Svart innertak
Samma tyg i dörrsidorna
960 solskydd med lysen 960 Instegslister, inte rätt modell dock men tycker de var fräna ^^
Röda diodband under dörrarna
Turbogrill, men emblemet var tyvärr av
Ibland blir man lite knäpp när man mekar för mycket
Tyckte baslådan tog så jäkla plats så gjorde denna lösning
Jag tycker du har lyckats riktigt bra;) Nu har ju jag också tänkt att lacka lite inrednings detaljer, har du några tips?
Laga eventuella skador/sprickor, spraya plast primer och valfri färg på plastdetaljer. Brukar polera upp delarna lite efter jag lackat Instrumentbelysning är fräckt med annan färg. Ha färgtema, jag t.ex. har röd och svart tema på 740:n, försöker o minska andra färger än de 2
Okej, tack;) Ska köpa plast primer och lite röd färg och lacka lite lister osv röda inne i min bil, går det bra med vilken röd färg som helst? Blev lyckat med din bas i bagaget tycker jag, snyggt jobbat;)