Fick min downpipe idag (igen) från mrtuning dom sa att den skulle passa mot originalgrenrör och mot 3" frontpipen började riva allt och smälla dit den och ser man på skiten passar som vanligt inte igen sitter folk och ljuger eller?.Iallfall går det att forma det röret så att den passar rakt mot frontpipen?Det vore underbart slipper jag lämna tbx skiten igen..... CA18DET
ser ni anus glipan? så såg det ut på andra ja köpte.. den skall även passa mot decatten. den måste mer utåt mot motorn som original är.Om det är någon som vet eller kan göra det är jag oerhört tacksam!
Riktigt konstigt jag köpte den också fast jag körde t28 det kanske inte du gör? Det funkade bra som tusan. Men ja jag vet inte finns dåliga och bra delar
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Jag har absolut ingen aning iomed har bara kört 28an :S Men ring han för egentligen ska du inte börja kapa och härva i den för den SKA passa eller hur?
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
jag hade förväntat mig att den skulle passa bolt on mot min frontpipe men så var ju inte fallet :s nej det tycker inte jag med jag får väll ringa o snacka lite me han innan man börjar..
vart exakt är det man kan kapa på downpipen precis vid anslutningen mot frontpipen eller? det är ju känsligt material så man vill inte kapa och svetsa i onödan...
kapa av röret, skruva på flänsen och rörstumpen på frontpipen, håll upp resten av downpipen så att det ligger gött som det vill ligga, lägg några punkter med svetsen, ta loss, helsvetsa (om du inte ska ha flexrör då!)
hårda bud! kan va därför det såg ut som de gjorde på min bil också;P inlämnat o special byggt utan downpipe;P Ba frontpipen hela vägen upp! de är najs "940 turbo, 19t"
Att sätta en bit flex är nog ingen dum idé. Trodde de va nått man alltid hade med? Blir ju väldigt "stumt" annars, helt enkelt väldiga vibrationer i hela avgasröret=)