Eftersnack/Bilder: FNM/Första Vårträffen - Ikea Barkarby 15/4 -11

Enkronan
16 april 2011 · 25 Inlägg

Tack för en trevlig kväll, även om saker och ting ballade ur och folk drack alkohol...

Att sen folk inte kan respektera andras kväll, och bara för de har en sunkig hög till bil ska åka runt och leka "tuffa", ser jag bara som otroligt löjligt.

Ska ni dricka och bete er som svin, stanna hemma med frugan så kan ni grisa tillsammans.

Ett extra tack till personen i en BMW 5-serie sedan E39 för stenskotten. Du kan betala in kompensation till mitt konto.

Och kul att folk bjuder upp till dans, trots min inte allt för, till utseendet, aggressiva bil. Både nån EVO och S3a (tror jag) som fick för sig att gasa efter min svarta Seat Ibiza

Senast redigerat av Enkronan (16 april 2011)

Crusty69
16 april 2011 ·

Galet mycket folk! tongue Jag hittade en plats längst bort, och där stannade jag fan hela kvällen pga alla miffon som dök upp och härjade =P

Edit: Alltid kul att smygköra med nervevade rutor för att höra varenda jäkel säga att min camaro var en mustang mach 1, rätt roande =P

Senast redigerat av Crusty69 (16 april 2011)

s13mannen
16 april 2011 · 70 Inlägg

Några bilder från träffen?

Saab Biopower "Biopower Vector" (2009)
Jimmy- Team Lawless Racing
16 april 2011 · 169 Inlägg

Nån som tog nån bild på en vit 940?? ORGINAL! tongue

Drive it like you stole it..
Lawless Racing
Gilla oss på Facebook!
Volvo 945 LTT "Refrigerator" (1997)
timzor www.Alive.se
16 april 2011 · 122 Inlägg

säger som alla andra wink finns både plus och minus med kvällen! big_smile lyckad kväll iallefall!big_smile

BMW E30 "Schmetterling" (1988)
Sebban89
16 april 2011 · 115 Inlägg

Snuten måste ju iallafall ha sjuuukt lite att göra om de skickar, låt mig räkna vad jag såg 9 st vanliga polisbilar, 2 st Vanar och 2 Civvare.. Och det var nog inte ens i närheten av alla.

Mattman Gammal och grinig
16 april 2011 · 362 Inlägg

Parkerade bilen en bra bit bort och stog för det mesta o kikade på en del schyssta bilar som rullade förbi, vill sträcka ut en hand till personen i en gyllene ford galaxie (tyckte jag mitt öga skåda), riktigt fin var den!

Såg någon stackare rätt nära mig som råkade stå bakom en bmw 5 serien, svart, med en 15-åring bakom ratten. Hörde hur gruset studsde på 15 meters avstånd i både ruta och plåt när pojken i bmw´n tog miste på broms och gas på en plätt med grus. Men vadå tänker jag, har man råd att köpa fin BMW har man väll råd att lacka om andras bilar också antar jag. Hade det vart min bil hade han fått ett fälgkors i huvudet ögona böjj.

Hoppas att nästa träff blir städad, bra mycket trevligare att snacka skit o kolla på snygga bilar i lugn o ro än att försöka ta sig igenom en väldigt aggresiv trafikstockning med hörselkåpor och gasmasken!

-Mackan- Fire And Silk
16 april 2011 · 2 254 Inlägg

Såg ut som stackaren i den vita sierran vart rejält pepprad av den svarta E39 M5 an, vilken jubel idiot!

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Germax
16 april 2011 · 12 086 Inlägg

Jag åkte 26mil för den där "träffen".. vilket jag ångrar. Något färre volvo 740 raggare än i Östergötland, desto fler idioter i diverse tyska bilar *host E39 M5, host audi a6 host* som skvätter grus och kör som dom åker radiobilar på grönalund, sanslöst.

Senast redigerat av JapMax (16 april 2011)

Simster TNM
16 april 2011 · 89 Inlägg

Sjukt kul att det kom så jävla mycket bilar, har nog aldrig sett Ikeaparkeringen så fullsmackad!

en rätt bra kväll allt som allt, med tanke på hur mycket bilar det var kunde det ju ha varit stökigare ;-)

Ni som fotat bilder från träffen och restan av kvällen, Langa upp! smile


Tråkigt men sant så kan man inte komma undan att det dyker upp nötter på bilträffar, det man kan göra är att hjälpas åt och hålla koll på varandras bilar, ser man nån som missköter sig, dra upp mobilen eller kameran och fota dem/bilen, så kanske dessa personer för en gångs skull kan få ta konsekvenserna av sina handlingar.

Trik
16 april 2011 · 219 Inlägg

Fin träff tur att man klarade sig ifrån grus vi från Norrköping tankar nu crew för den fina hjälpen vart allt händer osv... Stort tack..  Vet någon hur det gick för den vita r33 gt-r som körde sista racet ?.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Mutzeee
16 april 2011 · 10 Inlägg

Kul med så många som dök upp på träffen !

Synd bara att det finns ruggigt många pajjaser som ska bränna gummi vid andras bilar. Sen förstår jag inte varför man kommer till träffarna med systembolagskassar och super på en parkering... Alkohol och bilar hör inte ihop.

Hoppas att träffarna framöver blir lite mer städade dvs mindre alkohol och burns i närheten av andras bilar.

cruel88 CREW FTR
16 april 2011 · 435 Inlägg

jag var där tidigt o fick bra plats att stå på! hade inga problem med fjortisar. Däremot ska ja tacka dom som hjälpte till att få bort min bil från vägen när ja fick motor problem! (S70R) tack tack;) vi vet inte ännu vad de som orsakade motorstoppet men kunde ta mig därifrån med egen maskin ett tag senare utan problem. tack för en bra kväll!!

FUCKTARD RACING CREW
sebbe666 No Shame Racing Crew
16 april 2011 · 680 Inlägg

Kan säga att polisen har en ny insats styrka som enbart koncentrerar sig på streetracing fr.o.m. Denna sommar:((((

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
MeepMeep Finraggare
16 april 2011 · 2 381 Inlägg

Äsch - vi blir fler, de blir fler - vi får vara smartare helt enkelt...

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
sebbe666 No Shame Racing Crew
16 april 2011 · 680 Inlägg

kameramannen skrev:
Äsch - vi blir fler, de blir fler - vi får vara smartare helt enkelt...

1+

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
JalleGraphics JalleGraphics.com
16 april 2011 · 984 Inlägg

Blev riktigt nöjd med träffen, bortsett från allt som har nämnts innan. Jag kom hem med lite över 200 bilder så jag har lite att kolla igenom tongue Tackar för en grymt trevlig kväll!

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
Turbo-Danne
16 april 2011 · 157 Inlägg

Va riktigt mycke bilar och kul att snacka med folk igen men vi åkte ganska tidigt. Såg dom som börna bland bilarna och körde fort bland folk så då lessnade vi och drog. Hade liksom ingen lust att få bilen förstörd när man lagt ner så mycke tid på den. big_smile

Synd att folk ska "styla" så mycke som egentligen inte ens är tufft, bara jävligt larvigt och korkat.

Senast redigerat av Turbo-Danne (16 april 2011)

Ptrr
16 april 2011 · 73 Inlägg

Tackar TNM för en rolig träff och efteraktiviteter, han inte kolla så mkt på bilar osv då jag fick bärga min full kördugliga bil från platsen och 1500kr fattigare... polisen ville ha stenkoll frågade ut mig om tamefan allt. det tjejen frågade i videoklippet längre upp e ingenting de 10 minuterna minst som jag stod med henne frågades de om streetrace och dom påstod att man uppmuntrar till streetrace genom att vara på platsen osv osv.


men men hoppas nästa träff blir ännu bättre o man slipper idioterna som burnar mellan bilar o dylikt. man kanske skulle fixa en yta man kan leka av sig på? vad vet jag.


Hur som helst stort tack till TNM som anordnade träffen igår!

MeepMeep Finraggare
16 april 2011 · 2 381 Inlägg

Vänta här nu - varför fick du bärga bilen och vad fick du böter för?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang