per-ling skrev:Skaa försöka komma på den här träffen,missa juh första
BjornL skrev:per-ling skrev:Skaa försöka komma på den här träffen,missa juh första Trevligt=)
per-ling skrev:BjornL skrev:per-ling skrev:Skaa försöka komma på den här träffen,missa juh första Trevligt=)Dock blir de i V70:n
BjornL skrev:per-ling skrev:BjornL skrev:Trevligt=)Dock blir de i V70:n De är vell inget fel på den ?
per-ling skrev:BjornL skrev:Trevligt=)Dock blir de i V70:n
BjornL skrev:Trevligt=)
CarpeDiem skrev:Jag som ville se VR6:an.
hellsten_740 skrev:Jag svänger nog förbi jag med
linuslinje skrev:Tyckte förra träffen var väldigt bra, så självklart kommer jag denna gång med! hmm 27 dagar har jag på mig att bygga klart monstret.
Michkijn skrev:får väl se om man kommer med ett litet gäng från katrineholm!
Bentsen skrev:Michkijn skrev:får väl se om man kommer med ett litet gäng från katrineholm! ta med så många k-holmare som möjligt
Sebbe7 skrev:synd att det blev samma helg som köpingsfesten:( då är de nog ingen härifrån trakterna som kan åka:(
Michkijn skrev:Bentsen skrev:Michkijn skrev:får väl se om man kommer med ett litet gäng från katrineholm! ta med så många k-holmare som möjligt Hur många var det "uppskattningsvis" på förra träffen?
Bentsen skrev:Michkijn skrev:Bentsen skrev:ta med så många k-holmare som möjligt Hur många var det "uppskattningsvis" på förra träffen? det var väl ganska många 100++ var de nog
Michkijn skrev:Bentsen skrev:ta med så många k-holmare som möjligt Hur många var det "uppskattningsvis" på förra träffen?
Bentsen skrev:ta med så många k-holmare som möjligt
BjornL skrev:Sebbe7 skrev:synd att det blev samma helg som köpingsfesten:( då är de nog ingen härifrån trakterna som kan åka:(Hehe den där köpingsfesten verkar ligga varmt om hjärtat för alla köpingsbor:p
Michkijn skrev:Bentsen skrev:Michkijn skrev:Hur många var det "uppskattningsvis" på förra träffen? det var väl ganska många 100++ var de nog Då blir man väl illa tvungen att komma med lite folk.
Bentsen skrev:Michkijn skrev:Hur många var det "uppskattningsvis" på förra träffen? det var väl ganska många 100++ var de nog
Michkijn skrev:Hur många var det "uppskattningsvis" på förra träffen?