3084
Sök

Har jag en självmordskatt?

lundwall
2 augusti 2006
Du får genast ge henne massa svart smink, skaffa konto på helgon.net och låta henne lyssna på HIM och Kent hela nætterna.

smile

Administratör
11 962 Inlägg
2 augusti 2006
Trådstartare
lundwall skrev:
Du får genast ge henne massa svart smink, skaffa konto på helgon.net och låta henne lyssna på HIM och Kent hela nætterna.

smile

big_smile big_smile big_smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

945 Inlägg
2 augusti 2006
Jag ser ju hellre att mina kissar lyssnar på sånt än att dom gillar Lordi... Btw, jobbarkompisens turtle hatade hårdrock så hann rymde mitt i vintern. Hans skal huserade som askkopp hos grannen följande vår. Chrizz, din katt kanske inte gillar din musiksmak=)

256 Inlägg
2 augusti 2006
söt katt tongue

311 Inlägg
2 augusti 2006
tokig katt ! tongue

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS

Gorgilus addictus
4 769 Inlägg
2 augusti 2006
Phaetoon skrev:
En av mina katter brukar envisas med att lukta på marshaller och värma magen med hjälp av värmeljus...

Hehe:D

Allt för den där jävla hatten!

57 Inlägg
2 augusti 2006
Martin 9-3 skrev:
hihi. katter är roliga djur.

Katten vi skaffade innan jag flyttade måste också vara lite av självmordsbenägen.

En katt 10 veckor som bara vart inne och blir utsläppt för första gången brukar väl inte leta reda på stegen upp till taket (2,5plansvilla) och kolla vart den leder?. Normala katter borde väl nosa omkring och leka med allt nytt på marken?

Trodde aldrig att en katt kunde klättra så enkelt på en lodrät stege.

Dagen efter var likadan, tur att hon inte slagit ihjäl sig. Det tog några dagar innan hon klättrade upp i toppen på den stora lönnen mitt på gården för att sedan hoppa över till en lika stor kåk via grenarna som hänger över.

Som våran lilla kjelgris då ungefär 10 veckor, klättrat upp 4 ggr i ett 10 meter högt träd på 2 dagar.. senast hämtade jag henne halv 1 på natten :p

3 113 Inlägg
2 augusti 2006
FugitivE skrev:
AkkE skrev:
ojoj oj... jag föredrar hundar mera smile

Jag med wink jag ser iallafall INTE när en katt är glad eller sur. Ser alltid lika sura ut tongue

så sant! smile Katter är lustiga!

Min kompis har katter och det var kanske en månad sen jag besökte honom sist p.g.a att hans förbaskade katter bajsar överallt! Under stolar, på sofferna, trapperna t.o.m i diskhon och dom har ju vid ett hörn en sandlåda på typ 60x80cm vilket jag tycker e väldigt stort! SÅ HUR KAN MAN MISSA?

Semper Fi

383 Inlägg
3 augusti 2006
Hade själv en katt som måste vart självmordsbenägen...hon skulle ut å trippa på balkongräcket från tredje våningen,varav vi hade vinskydd av hård plast på båda kortsidorna. Så en dag såg jag en skugga på yttersidan av detta vindskydd...så då hade hon ännu mindre än ett vanligt räcke att ballansera på..men som tur va så hade vi köksfönstret nära balkongen å på den sidan hon va ,så de va bara å sträcka sej ut o gripa tag i det som gick..... dessvärre så nåra veckor senare så rammla grannens katt ner på asfalten från sin balkong... katter emellan så måste dom hafft nå tävling om vem som våga mest eller så...wink  den katten klara sej som tur va......

//helnätad balkong=)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

72 Inlägg
3 augusti 2006
Hon kanske är som husse sin... Vill leva lite farligt... smile.... Nej då, jag du, man kan ju börja undra vad dom tänker med ibland... det gäller mina två grabbar åxå.... smile

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

Sök