ja ni, som många andra i denna tråd verkar det som, nycklar - mobil - plånbok - snus
hehe... men finns ju så mycket varianter av allt... nyckelknippor, mobiler, inte en plånbok som är den andra lika, snusorter...
ambarbofolkis: Tackar!
hehe ja de e sant jaha, då prövar vi igen, har ingen nyckelknipa, har en K610i, en görn/svart plånbok, och sen så götebors rapeé de följer mig vatt ja än går i livets vägar
Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!
sitter med arbetsbyxorna på så vi skall allt ta och se vad vi har här
Kniv - Cigg - Avbitare Insex nycklar (2 st ifall jag skulle tappa bort den ena, hehe) Nycklar, halstabletter, tändare, bilnycklar till brukisen och plånboken.
sitter med arbetsbyxorna på så vi skall allt ta och se vad vi har här
Kniv - Cigg - Avbitare Insex nycklar (2 st ifall jag skulle tappa bort den ena, hehe) Nycklar, halstabletter, tändare, bilnycklar till brukisen och plånboken.
Bollen:Drygt att släpa på det där insulinkittet :s
Pi: e det 1000lappar under fånen? skaffa en plånbok
Nopp det är bara en + några hundringar. Nej fy orka ha plånbok. Då blir det så mycket småpengar i den så man får ont i ryggen. För jag orkar aldrig handla för dom
If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Lägger till att jag har en kam i min ficka! det ni men det är för attt den fanns där när jag fick den av min kusin inte för att jag kammar backslick. det är dessutom en skinjacka. varje gång jag får en kommentar om att jag skulle va en raggare så drar jag upp kammen bara för att