Eftersnack Elmia: Bilder ifrån A6 parkeringen, Biltema, Torsvik

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
25 april 2011 · 14 058 Inlägg

flippzter skrev:
Det var även någon stackare som råkade köra över en slängd glasflaska! Blev ledsen för hans skull, vet inte om han fick punka men det kunde slutat illa!

Fy fan att man inte kan bära den tomma flaskan dit den ska när man kan släpa på fulla flaskor hur långt som helst!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
flippzter Spelutvecklare
25 april 2011 · 48 Inlägg

Vettemannen skrev:

flippzter skrev:
Det var även någon stackare som råkade köra över en slängd glasflaska! Blev ledsen för hans skull, vet inte om han fick punka men det kunde slutat illa!

Fy fan att man inte kan bära den tomma flaskan dit den ska när man kan släpa på fulla flaskor hur långt som helst!

/Benny

Precis! Man bara såg dom där "gratisåkarna" hänga utanför bakrutan med ölen i handen och skrika samt slänga sina tomma burkar, papper och flaskor ut genom rutan. Varför inte stanna och slänga dom i en papperskorg. Eller ännu bättre dricka hemma.

1+3+3=7
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
25 april 2011 · 14 058 Inlägg

flippzter skrev:

Vettemannen skrev:

flippzter skrev:
Det var även någon stackare som råkade köra över en slängd glasflaska! Blev ledsen för hans skull, vet inte om han fick punka men det kunde slutat illa!

Fy fan att man inte kan bära den tomma flaskan dit den ska när man kan släpa på fulla flaskor hur långt som helst!

/Benny

Precis! Man bara såg dom där "gratisåkarna" hänga utanför bakrutan med ölen i handen och skrika samt slänga sina tomma burkar, papper och flaskor ut genom rutan. Varför inte stanna och slänga dom i en papperskorg. Eller ännu bättre dricka hemma.

Om folk dricker måttligt är väl okay tycker jag. Dom får gärna gå med en öl i handen bara man vet vad man gör och inte blir så packad att man dräller ölen över bilen eller snubblar in i bilen med en massa repor som följd eller slår sönder nåt. Om dom bara kunde kasta burkar o flaskor i därför avsedd behållare och inte bara släppa allt där man står när det blir slut i burken eller flaskan.

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (25 april 2011)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
25 april 2011 · 14 058 Inlägg

En annan grej som retar mig till vanvett är när man är på en bilträff och småungar springer och cyklar runt bilarna. Hur lätt är det inte att de ramlar in i bilarna med både sig själv och cykeln. Jag går på helspänn att det ska hända nåt och hur lätt är det att nån tar ansvar för en sån sak.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Dennan900GL Finntrollet
25 april 2011 · 640 Inlägg

har lagt upp ett par filmer från burnouterna vid Elmia..
filmat med mobilen, så det är vad det är tongue

Jo vars.
pladd021 Orginal är för gubb jävlar :)
25 april 2011 · 57 Inlägg

Jag var inte helt nöjd med träffen på A6:an. Det första som hände när vi kom dit var att en polare fick en burk kastad på bilen som var halv full Resultatet: Lack skada och sen öl över hela bak dörren på en ny tvättad bil. sen senare när man skulle åka runt och kolla så spraka det och knastra under däcken sen fick jag pilla glas bitar ur däcken.

Orginal är för gubb jävlar ;)
FriddeMan
25 april 2011 · 96 Inlägg

Tjockarn skrev:

FriddeMan skrev:
Någon som tog bilder på sheriffen bilen som åkte på snedden?smile Svart/vit bucklig cheva..

Denna?
http://i53.tinypic.com/ehaj6f.jpg

Precis, tackar så mycket smile

lillstaaf
25 april 2011 · 21 Inlägg

De är ingen som har bilder på min toyota eller? var en heldel som tog kort=)

Toyota Cressida Rx30 "JDM vagnen" (1978)
Nissan 200sx s13 "Slammed" (1989)
PatrikLodin
26 april 2011 · 109 Inlägg

lillstaaf skrev:
De är ingen som har bilder på min toyota eller? var en heldel som tog kort=)

Såg dig på vägen ner.. Riktigt cool.. Han tyvärr inte ta några kort sad

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
lillstaaf
26 april 2011 · 21 Inlägg

hehe tackar=) okej, men får la hoppas att nån har lite bilder pån smile

Nissan 200sx s13 "Slammed" (1989)
Toyota Cressida Rx30 "JDM vagnen" (1978)
BERGGREN666
26 april 2011 · 486 Inlägg

ja jag tyckte de var lite klent med bilder utanför elmias portar i årwink

ROCK ON!!!
KOLL IN MIN PROJEKT:
VW LUPO DEMO BIL GROUNDZERO: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287059
Ctr07
26 april 2011 · 247 Inlägg

Inga filmer /bilder från biltema ?smile

Dotzie
26 april 2011 · 485 Inlägg

Sorgligt måste man säga, det verkar dock vara en hel tattare som fortfarande dras till detta evenemang.Trots en diger insats från polisen så fanns de ändå kvar.

My car Brings Me Women
Dotzie
26 april 2011 · 485 Inlägg

Vettemannen skrev:
En annan grej som retar mig till vanvett är när man är på en bilträff och småungar springer och cyklar runt bilarna. Hur lätt är det inte att de ramlar in i bilarna med både sig själv och cykeln. Jag går på helspänn att det ska hända nåt och hur lätt är det att nån tar ansvar för en sån sak.

/Benny

Jag håller med.sad

My car Brings Me Women
WiiWer VAG Tekniker
26 april 2011 · 101 Inlägg

Ctr07 skrev:
Inga filmer /bilder från biltema ?smile

Har filmer från biltema och Torsvik smile åker nog upp under dagen. En del o klippa bara tongue

Masterworks
26 april 2011 ·

WiiWer skrev:

Ctr07 skrev:
Inga filmer /bilder från biltema ?smile

Har filmer från biltema och Torsvik smile åker nog upp under dagen. En del o klippa bara tongue

Grymt, snabba dig på nu!  big_smile

WiiWer VAG Tekniker
26 april 2011 · 101 Inlägg

Masterworks skrev:

WiiWer skrev:

Ctr07 skrev:
Inga filmer /bilder från biltema ?smile

Har filmer från biltema och Torsvik smile åker nog upp under dagen. En del o klippa bara tongue

Grymt, snabba dig på nu!  big_smile

Försöker tongue som sagt, lite jobbigt o censurera alla plåtar bara tongue

Masterworks
26 april 2011 ·

WiiWer skrev:

Masterworks skrev:

WiiWer skrev:

Har filmer från biltema och Torsvik smile åker nog upp under dagen. En del o klippa bara tongue

Grymt, snabba dig på nu!  big_smile

Försöker tongue som sagt, lite jobbigt o censurera alla plåtar bara tongue

Var jag med på nån bildruta tro?  cool

WiiWer VAG Tekniker
26 april 2011 · 101 Inlägg

Mycket möjligt tongue återstår o se wink

Ctr07
26 april 2011 · 247 Inlägg

Masterworks skrev:

WiiWer skrev:

Masterworks skrev:

Grymt, snabba dig på nu!  big_smile

Försöker tongue som sagt, lite jobbigt o censurera alla plåtar bara tongue

Var jag med på nån bildruta tro?  cool

Härligt! hoppas man är med på någon!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang