Har också hört det där om propellern med BMW märket, ingen som nänt något om en flagga tidigare. Skulle ju egentligen kunna vara en kombination av dom båda annars. Märkena blev riktigt coola i alla fall!
Inte klart ännu men det mesta sitter där och det är konstruerat så det är lätt att ta ut sektion för sektion ifall nåt behöver göras , ex fixa en lampa eller nåt annat till ljudet. Passade på att fundera ut en grej att "säkra" anslutningarna så dom inte vibrerar upp. Bra det då det hamnar en vägg över dessa.
..sneakpeek på bagaget. Inte 100% klart ännu så därför mörkar jag bilderna kraftigt :-)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Nybesiktad , en enda anmärkning :-) , för korta bakfjädrar.... meeeeeennnnnnnnnnnn Men dom upptäckte inte att draget var bortplockat och jag hade glömta att säga till om reg.besiktning.
Nästan, nästan klar i bagaget. Lite småpiller och ska ordna ett par saker sen är det ok för min del. Tänkte kanske klä även sidorna med ek men dels var det svårt och sen tyckte jag originalklädseln bryter av bra.Blev lite för mycket "kistkänsla" annars. Lister både limmade och skruvade med rostfria skruvar och försänkt skalle.Allt går snabbt att demontera bit för bit.
...åsså var longboarden klar, tack Stefan på www.ameus.se för hjälpen med folien.
Senast redigerat av eastmotorsport (2 maj 2012)