Gör aldrig slut när du har en bil

C2racing
4 augusti 2006 · 238 Inlägg

De gjorde jag och som tack hade bruden sönder bilen:(..jävla fruntimmer duvva i huvet

FugitivE BMW Power
4 augusti 2006 · 2 362 Inlägg

Fegt som fan om någon frågar mig hmm

BMW, bogsering med wire :/
Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
4 augusti 2006 · 441 Inlägg

Skojar du eller?!?! Hur omfattande är skadorna då?

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
OverBoosted AUTOBAHNRASER
4 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

stört trodde att hon skulle fåt ebaka dig om hon slog sönder din bil heller... moget.. beklagar sorgen


Bmw osv..
C2racing
4 augusti 2006 · 238 Inlägg

Turbo_A4 skrev:
Skojar du eller?!?! Hur omfattande är skadorna då?

ja hon både sparka och slog, sen sparka med hlea foten om man säger, såde blev repor från grusen under skorna och sen repa lite o hade sig, men har hållt på hela dagen och tryckt ut bucklorna och polerat med värsting prouker så de blev hyfsat iaf, men funderar på att lacka om hela bilen

Tzatziki
4 augusti 2006 · 452 Inlägg

eehh .. okej .. kan du inte anmäla henne?
Jag menar, det borde gå på försäkringen .. det är ju skadegörelse ..

Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
4 augusti 2006 · 441 Inlägg

C2racing skrev:

Turbo_A4 skrev:
Skojar du eller?!?! Hur omfattande är skadorna då?

ja hon både sparka och slog, sen sparka med hlea foten om man säger, såde blev repor från grusen under skorna och sen repa lite o hade sig, men har hållt på hela dagen och tryckt ut bucklorna och polerat med värsting prouker så de blev hyfsat iaf, men funderar på att lacka om hela bilen

Å fy fan! Lite halv trixit läge när de gäller att kräva ersättning å så.
Hade du gjort något riktigt dumt mot henne eller?

Hoppas att de löser sig...

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
C2racing
4 augusti 2006 · 238 Inlägg

Turbo_A4 skrev:

C2racing skrev:

Turbo_A4 skrev:
Skojar du eller?!?! Hur omfattande är skadorna då?

ja hon både sparka och slog, sen sparka med hlea foten om man säger, såde blev repor från grusen under skorna och sen repa lite o hade sig, men har hållt på hela dagen och tryckt ut bucklorna och polerat med värsting prouker så de blev hyfsat iaf, men funderar på att lacka om hela bilen

Å fy fan! Lite halv trixit läge när de gäller att kräva ersättning å så.
Hade du gjort något riktigt dumt mot henne eller?

Hoppas att de löser sig...

nja hon hade sett en bild på vimmelkort då jag sitter ute på en nattklubb och dricker och en brud har lagt över sitt lår på mig,...samma dag hade vi tilloch med gjort uppehåll, och hon hångla med massa karlar på en annan krog,...sen igår ville hon åt min mobil för att kunna läsa mina sms, och jag visste ju att jag hade fått från en brud som jag vänsterprasslat med..skulle hon läst dom  sms:en hade de vart lika bra att åka ner med bilen till skroten så dom får skrota den istället för henne,(skulle kännas bättre så)
så jag lät henne inte läsa sms:en och då fick hon ett gravt pms utbrott och sparka likt ingen man på hela bilen innan jag han kasta bort henne....sad

Senast redigerat av C2racing (4 augusti 2006)

Hee-Maan
4 augusti 2006 · 3 113 Inlägg

varför ha flickvän när man har bilen tongue

Semper Fi
C2racing
4 augusti 2006 · 238 Inlägg

AkkE skrev:
varför ha flickvän när man har bilen tongue

heheh dagens sanning...dock är dom ju  svåra att idga intimt umgänge med:P

THEBADGUY Gorgilus addictus
4 augusti 2006 · 4 737 Inlägg

AkkE skrev:
varför ha flickvän när man har bilen tongue

Ja jo..de kan ju funka..^^

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Psychotic Brum säger bilen.
4 augusti 2006 · 394 Inlägg

C2racing skrev:
De gjorde jag och som tack hade bruden sönder bilen:(..jävla fruntimmer duvva i huvet

Fan va trist mannen.. Jävligt fegt att ge sig på din bil.. bara för att hon vet att du gillar den. Gon har ingen häst du kan sprutlackera eller nått annat kul wink

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
RacingBunny
4 augusti 2006 · 508 Inlägg

Hm, jobbigt värre. Bilen är tusan helig. Okej att man är tjej själv, men d får finnas en gräns, eller?
Du får väl va lika omogen som henne och ha sönder nått hon håller kär, så hon får smaka på sin egen medicin.
Men hoppas d löser sig för dig, jobbigt värre d där.... Med bilen alltså... Och tjejen.

Phaetoon
4 augusti 2006 · 8 156 Inlägg

Ouch. Tycker synd om dig, bilen och hmm. Vad har bruden för nummer? *ler*

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
4 augusti 2006 · 991 Inlägg

då är de lagligt att bryta nacken på henne tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
tommy_n Elektriker
4 augusti 2006 · 1 Inlägg

Flickan jag hade sa alltid att hon skulle ge sig på audin om jag sårade henne...
Slutet kom när hon berättade att HON kysst annan. Inte fan hade hon nån bil man kunde ge sig på... tongue
Förlät, men hon gled iväg ??? Den kändes sad

Feffy
4 augusti 2006 · 231 Inlägg

RacingBunny skrev:
Hm, jobbigt värre. Bilen är tusan helig. Okej att man är tjej själv, men d får finnas en gräns, eller?
Du får väl va lika omogen som henne och ha sönder nått hon håller kär, så hon får smaka på sin egen medicin.
Men hoppas d löser sig för dig, jobbigt värre d där.... Med bilen alltså... Och tjejen.

Hon gjorde fel men inte sjutton blir det bättre av att man sjunker till samma nivå. På något underligt sätt blir det ju en vinnst för henne. Bästa är att så gott det går strunta i henne och gå vidare och möjligen anmäla det. Ingen vill väll bli anmäld för något?

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Maizer
4 augusti 2006 ·

Man kan ju inte polisanmäla en föredetta brud. Jag kan förstå henne om hon sparkar sönder bilen för liksom man kan ju bli förbannad, men att anmäla ett ex det skulle jag fan aldrig kunna göra, det är fan lågt big_smile

Slovenian
4 augusti 2006 · 482 Inlägg

Jobbigt det måste kännas hmm
Bilen sönder och allt. Det är inte mot all förmodan så att hon har bil eller?

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Trozzo Oekonomisk, ja visst
4 augusti 2006 · 966 Inlägg

Anmäl henne så får hon stå för kostnaderna, vet detta av egen erfarenhet ( dock var det jag som fick betala ung och dum som man var)

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang