med risk på att bli hatad..

AlvereZ
5 augusti 2006 · 787 Inlägg

sk8kungenapa skrev:
Asså är det bara jag som tycker "att styla en Volvo är som att sminka en gris"?
Kom igen nu  var ärliga..

Ne usch o FY aldrig VOLVO
Ja det är säkert bara du som tycker det, annars så kan man ju ha hört talas om något som kallas smak? smaken är som baken? kanske har hört det nångång? den är i vilket fall klyven...
Sen alla som gnäller på att volvo inte är något att ha, ni är bara avensjuka för att ni inte är tillräckligt manliga att åka volvo, så ni väljer andra "tant" modeller...

*Sluta drick alkohol*

StiFf Wankel
5 augusti 2006 · 1 080 Inlägg

när det gäller gamla volvo modeller (140,240,740,940) håller jag med...dom är bara fula imo...
men en s40 kan bli riktigt snygg!

MDS Västerås
ironhead volvoraggare
5 augusti 2006 · 4 776 Inlägg

AlvereZ skrev:

sk8kungenapa skrev:
Asså är det bara jag som tycker "att styla en Volvo är som att sminka en gris"?
Kom igen nu  var ärliga..

Ne usch o FY aldrig VOLVO
Ja det är säkert bara du som tycker det, annars så kan man ju ha hört talas om något som kallas smak? smaken är som baken? kanske har hört det nångång? den är i vilket fall klyven...
Sen alla som gnäller på att volvo inte är något att ha, ni är bara avensjuka för att ni inte är tillräckligt manliga att åka volvo, så ni väljer andra "tant" modeller...

*Sluta drick alkohol*

jag håller då rakt me dig det är ju fan manligt att åak volvo 240 och 740 en 240 ska ha grupp a vinge snygga gälgar och en grym lack sen är det bara att tuta och köra extraljus också minst 4 stycken

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
5 augusti 2006 · 4 776 Inlägg

att styla en Volvo är som att sminka en gris"? javisst är det så men grisen blir ju så söt med lite puder och läppstift hehehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Gloremir hmmmm
6 augusti 2006 · 1 094 Inlägg

enligt min mening så går väldigt många bilar att få snygga.... det finns ju en hel del fula bilar ute i världen o inte bara volvo.... men som sagt äger ju själv en volvo och tycker den vart väldigt snygg iaf. dock är den ju inte helt klar... men men så har man ju ett annat kombi projet i garaget som väntar... smile kolla gärna min volvo o var ärliga om den är snygg/ful

Senast redigerat av Gloremir (6 augusti 2006)

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Hee-Maan
6 augusti 2006 · 3 113 Inlägg

man ska väl få volvon att rulla bra innan stylingen?

Semper Fi
Gloremir hmmmm
6 augusti 2006 · 1 094 Inlägg

du vet alla är inte ute efter o ha massa kusar under huven... min är t.ex en familje bil, så alltså bara utseendet som spelar roll för mig på denna bil. men sen det andra projektet i garaget är en annan historia

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
terazzi
6 augusti 2006 ·

Allt är ju smaksak,antingen tycker man om det eller så gör man inte!!
Simple as that,jag tycker inte om volvo så sett.

Men min kompis har en iaf en snygg 940, men det är den enda Volvon jag tycker är snygg smile haha..sen finns det en annan här med på garaget som är RIKTIGT mkt omgord,den är också snygg men annars tycker jag inte att en Volvo är snygg alls..

Edit: visst dem kan va bra omgjorda och så,men tycker inte dem är snygga för det..
ja okej jag har kanske ingen bil,men det va inte ens det han frågade om så!?!?

Senast redigerat av terazzi (6 augusti 2006)

NitrousOxideSystem Zoom Zoom
6 augusti 2006 · 381 Inlägg

ja tycker bara dom nyare volvo bilarna är snygga stylade
dom gamla 240,740,940 mm är lika fula i alla fall
men det är ju min åsikt big_smile

Power is Nothing Without Control
Fernicus Kejsare
6 augusti 2006 · 547 Inlägg

240 har god potential tycker jag. Men bara man gör det smakligt

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
JEsT3R-Race
6 augusti 2006 · 343 Inlägg

Tycker det är en väldigt onödig tråd.. Alla märken har bilar som inte går att få snygga med lite plast och så.. volvo har inte bara gjort 240/740is...
Men sätter du på ett par feta fälgar på en annars orginal amazon/pv/140/240/740 och en ny lack så ser dom inte så illa ut för världen.

Men smaken är som baken!

Senast redigerat av RedLight (6 augusti 2006)

Pi Just another freak in the freak kingdom
6 augusti 2006 · 378 Inlägg

Det finns många fula bilar ifrån varje tillverkare och många fina.. Folk som stylar/bygger om sina bilar sätter oftast sin egna lilla prägel på bilen.. Man bygger efter sitt tycke.. Tycker man att en 240 är ett bra objekt så bygger man på den, tycker om om någon annan modell eller tillverkare så köper man antagligen en sådan. Personligen så tycker jag att man kan göra alla bilar snyggare. Släng på ett par feta fälgar på en gammal dkw eller lada så blir dom finare, men kanske inte snygga. Men tack och lov för att så många tycker olika. För om alla gillat samma bil och samma kjolpaket så hade vi allt haft bra tråkiga bilträffar.. Eller hur?

(ursäkta ev stavfel då jag är lite på fyllan nu) wink

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
japanracing
6 augusti 2006 · 2 Inlägg

Finns många snygga volvosar. Men även flera "bonnestylade" 240 och 740 tyvärr.
Men jag tycker 940 och framåt är grymt snygga stylade. wink wink

Senast redigerat av japanracing (6 augusti 2006)

c0nne
6 augusti 2006 · 401 Inlägg

bara man själv är nöjd med sin egna bil! Så är det bra ju, kvittar om man har volvo, lada, porsche eller bmw m.m..

annan sak vore att köra med nått man inte själv gillar... tongue

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
VW_Jens
6 augusti 2006 · 608 Inlägg

Johan.T. skrev:
Alla ser likadana ut ändå efter stylingen.. så de är väl ingen idé att styla dem, de är min syn på de hela tongue

jo men så e de me nästan alla bilmodeller! har någon ett snyggt kjolpaket på sin bil och har den utställd nånstans så tänker folk "fan va snyggt bodykit ett sånt måste ja oxå ha" och sen plötsligt har alla likadanna bilar! ska man ha någo som ser annorlunda ut ska man göra det själv! när det gäller volvo 240 så har många skaffat plast och sons bodykit och därför ser många likadanna ut. men personligen tycker jag inte om det kjolpaketet!

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
VW_Jens
6 augusti 2006 · 608 Inlägg

AlvereZ skrev:

sk8kungenapa skrev:
Asså är det bara jag som tycker "att styla en Volvo är som att sminka en gris"?
Kom igen nu  var ärliga..

Ne usch o FY aldrig VOLVO
Ja det är säkert bara du som tycker det, annars så kan man ju ha hört talas om något som kallas smak? smaken är som baken? kanske har hört det nångång? den är i vilket fall klyven...
Sen alla som gnäller på att volvo inte är något att ha, ni är bara avensjuka för att ni inte är tillräckligt manliga att åka volvo, så ni väljer andra "tant" modeller...

*Sluta drick alkohol*

exakt! smile de e manligt me volvo smilesmile

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
AlvereZ
6 augusti 2006 · 787 Inlägg

japanracing skrev:
Finns många snygga volvosar. Men även flera "bonnestylade" 240 och 740 tyvärr.
Men jag tycker 940 och framåt är grymt snygga stylade. wink wink

Mm för 740 och 940 är ju sådär jätte olika varandra, hmm ne va?
Bara lite tjockare bakdel, andra lampor bak....
såå, ja du....

PS: Månadens sämsta tråd, Och det är bara den 6... Grattis

Senast redigerat av AlvereZ (6 augusti 2006)

volvo_740TR
6 augusti 2006 · 25 Inlägg

klart man ska ha en stylad 240i orka köra riskokare lr annat tjafs wink

fez
6 augusti 2006 · 1 Inlägg

ursäkta mig, men enligt min personliga åsikt så är volvo 740 världens genom tidernas fulaste serietillverkade bil. Finns inget hopp helt enkelt.... hopplöst fall.....

TeQuilla
6 augusti 2006 · 764 Inlägg

sk8kungenapa skrev:
Asså är det bara jag som tycker "att styla en Volvo är som att sminka en gris"?
Kom igen nu  var ärliga..

Det är väl bra att alla inte tycker lika.. Alla kan ju inte gilla Saab o riskokare.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang