2937
Sök

För bra för att vara sant ?

606 Inlägg
13 maj 2011
Trådstartare
jo har bett om bilder och regnummer osv... så får se vad han säger...

tycker hans svenska är lite halvkass men vem vet kanske är nån på 50 bast som bott i usa ett bra tag och kommit av sig lite :p
Senast redigerat av jottosson (13 maj 2011)

Kan det lagas ska det lagas! :)

1 571 Inlägg
13 maj 2011
Gammal lyxtoyota som förmodligen har svindyr försäkring och drar mängder med soppa mot en av de hållbaraste bilmodeller som finns. Vad skulle vara lurt? smile Gamla lyxbilar är inte värda speciellt mycket, oavsett märke, om det inte är nån ultra rare samlarmodell i bra skick. Du förlorar garaterat på bytet. Du får förmodligen en bil som är omöjlig att äga om man har bra med pengar att plöja ner på bilen. Men kan ju å andra sidan vara värt att chansa och köra något roligare en period.
Senast redigerat av M103 (13 maj 2011)

865 Inlägg
13 maj 2011
dom e ju inte jätte dyra dom där bilarna så varför skulle det inte vara sant? vad e det för årsmodell på den?

606 Inlägg
13 maj 2011
Trådstartare
vet inte... har itne fått svar på det än... men dom ligger ju runt 20-40 tusen på blocket iaf...

Muttley
13 maj 2011
Fan jag trodde de skulle vara en bil för 100 tusen, men såg att de var rätt gammalt och billigt.
Så vad skulle vara för bra för att vara sant? billigaste på blocket gick för runt 20. och du kan få 10 för din merca om den är i bra skick ??
Pluss att lexusen troligen drar soppa som fan och är dyr i försäkring jämtemot din.

Men att de skulle vara en för stark bil för han påg de tycker jag är mycket märkligt.

606 Inlägg
13 maj 2011
Trådstartare
får nog lite mer än 10 för min bil tongue men ja jag har ingen aning :p

Muttley
13 maj 2011
jottosson skrev:
får nog lite mer än 10 för min bil tongue men ja jag har ingen aning :p

Ja men då är de ju mindre skillnad om du skulle få så mycket. Nä jag hade slagit till om du nu är så pass intresserad. Säg till han att han åker 75% av sträckan sen möts ni på ett ställe med mycket folk och ta med dig nån vän.  Det kan han säkert undvara.

606 Inlägg
13 maj 2011
Trådstartare
jojo precis smile tycker det verkar vara fina bilar och dom är jävligt snygga ;)jo precis åker inte själv :p

Sök