Har vi några Poliser som är medlemmar eller bilintresserade här på garaget ??

ViiiC
14 maj 2011 · 395 Inlägg

Skulle vara skoj och veta om man har poliser som är bilintresserade eller medlemmar på Garaget.org, vet inte om någon annan har skapat liknande tråd... ber om ursäkt om det finns en liknande tråd....

Jag och en nära vän satt och diskuterade: skillnad mellan trevliga bilintressared poliser, och poliser som är dryga och stoppar folk med finare bilar eller Garaget.org stuk bilar bara för att....

Har vi poliser som är medlemmar här på garaget.org eller är chansen minimal, de ens kanske inte får det pga yrket ? vem vet.

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook
Muttley
14 maj 2011 ·

De har funnits trådar förr här. Men jag tror de fick lika dålig respons som du lär få. Tänk själv 80% här hatar poliser. Hade jag själv varit polis hade jag aldrig gett mig till känna.

Armen_M
14 maj 2011 · 52 Inlägg

hahahahha big_smile hade varit coolt ifall dem gjorde de..

Toyota Soarer "Blue Devil" (1992)
ViiiC
14 maj 2011 · 395 Inlägg

tkd_rille skrev:
De har funnits trådar förr här. Men jag tror de fick lika dålig respons som du lär få. Tänk själv 80% här hatar poliser. Hade jag själv varit polis hade jag aldrig gett mig till känna.

näe helt ärligt så hatar jag inte alls poliser... jag har tränat mycket med poliser, och är därför bekant med flera av de. som sagt det är Off topic men skulle vara kul o se vad de kör för bilar och hur deras byggen ser ut smile hahaha 80% är ingenting jag skulle lista ut själv men tack för info smile

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook
Muttley
14 maj 2011 ·

hade tyckt så synd om dem. Då kommer alla som inte tänker så långt att gå in och hugga hela tiden på dem.

ViiiC
14 maj 2011 · 395 Inlägg

armen skrev:
hahahahha big_smile hade varit coolt ifall dem gjorde de..

Hahaha! eller hur, jag har ju hört talas om någon polis som kört streetrace etc... men det kan ju också vara skitsnack.

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook
ViiiC
14 maj 2011 · 395 Inlägg

tkd_rille skrev:
hade tyckt så synd om dem. Då kommer alla som inte tänker så långt att gå in och hugga hela tiden på dem.

Ganska sant faktist smile men men här vill vi inte hacka, utan här vill vi bara ha deras synpunkter och åsikter om vad de tycker osv

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook
Muttley
14 maj 2011 ·

Jo de är sant. Men säg det till dem som kommer att gå på dem. Det är därför jag tror du får dåligt med napp just här smile

martinn
14 maj 2011 · 2 624 Inlägg

Klart det är poliser som är medlem här.. smile dom har nog mer koll än vi anar smile

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
Germax
15 maj 2011 · 12 086 Inlägg

Blacken va ju snut, men han finns inte kvar.

Polisen använder sig GARANTERAT av denna site för att hålla lite koll på träffar etc. Troligen har dom flesta inget konto då man har tillgång till allt utan.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
15 maj 2011 · 14 060 Inlägg

tkd_rille skrev:
De har funnits trådar förr här. Men jag tror de fick lika dålig respons som du lär få. Tänk själv 80% här hatar poliser. Hade jag själv varit polis hade jag aldrig gett mig till känna.

Jag förstår faktiskt inte varför man ska hata poliser. 99% av dom gör säkert ett bra jobb. Den sista procenten är nog som alla andra....även den bästa kan göra fel! Det är iaf. min åsikt. Har man inte gjort nåt fel har man inget att frukta.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Muttley
15 maj 2011 ·

Vettemannen skrev:

tkd_rille skrev:
De har funnits trådar förr här. Men jag tror de fick lika dålig respons som du lär få. Tänk själv 80% här hatar poliser. Hade jag själv varit polis hade jag aldrig gett mig till känna.

Jag förstår faktiskt inte varför man ska hata poliser. 99% av dom gör säkert ett bra jobb. Den sista procenten är nog som alla andra....även den bästa kan göra fel! Det är iaf. min åsikt. Har man inte gjort nåt fel har man inget att frukta.

/Benny

Poliser är människor med. Men de får inte göra fel.
Jag har aldrig någonsin haft ett enda problem med poliser, kanske en som vara lite sur en dag men de såg jag inte negativt.
Blir stoppad rätt ofta med så smile
första boten jag nånsin fick möttes vi båda av leende och jag skrev glatt under för jag visste med mig att jag inte tjäna på att börja hata polisen.
Dem gör sitt jobb ju.
smile
Så de som hatar poliser är ofta snorungar som gör massor av saker man inte får göra.

fatb0b
15 maj 2011 · 24 Inlägg

Vettemannen skrev:

tkd_rille skrev:
De har funnits trådar förr här. Men jag tror de fick lika dålig respons som du lär få. Tänk själv 80% här hatar poliser. Hade jag själv varit polis hade jag aldrig gett mig till känna.

Jag förstår faktiskt inte varför man ska hata poliser. 99% av dom gör säkert ett bra jobb. Den sista procenten är nog som alla andra....även den bästa kan göra fel! Det är iaf. min åsikt. Har man inte gjort nåt fel har man inget att frukta.

/Benny

kan ju dock säga att hälfen av snutarna har ju Maktbehov i den här stans otrevliga jävla as med andra ord...
så kan ju bli förståligt att hata dom då. Men att dra alla över en kant är ju lite fel! men blir ju tyvärr så när man möt ett 30 tal snutar med enbart taskig attetyd och kontrollbehov! lixom lite trevligare bemötande kan man få tycker jag! för att vara len i käften mot nån som har taggtråd i käften är ju inte så jävla kul direkt.

Renault 5 Gte (super 5) "Fatb0b" (1988)
Fellow
15 maj 2011 · 1 581 Inlägg

Jag ska söka till Polisskolan i höst och tänker bli polis. Finns alldeles för lite poliser i detta land.

Senast redigerat av Fellow (15 maj 2011)

RD_87 Skrotsamlare
15 maj 2011 · 4 031 Inlägg

Det finns många duktiga och bra poliser, men det finns en del riktiga jävla dårar också. Jag har ett minne av en som var lite fånig, men han var väl tvungen att visa sig på styva linan, det kan inte vara skitlätt att vara polis om man är en tvärhand hög och svart.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
peegee Forummoderator
15 maj 2011 · 2 924 Inlägg

Att 80% av våra medlemmar skulle hata poliser är inte en liten överdrift...
Jag har naturligtvis inget siffra på det... men tror de flesta innerst inne tycker det är väldigt bra och förnuftigt att Poliser finns!
De flesta som blir straffade med böter och annat av Poliser vet nog med sig att de brutit mot lagen och att Polisen bara gjort sitt jobb även om det är fruktansvärt irriterande i stundens hetta... Men men detta vill jag inte säga att Poliser inte är felfria... så det så wink

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
MattiasHedberg
15 maj 2011 · 255 Inlägg

Klart det borde finnas poliser här på G.org, men tror inte dom skryter direkt om att dom finns här.
Sen till det där att man hatar polisen, tror inte egentligen någon gör det, iaf inte den dagen dom själv behöver polisen. Att du kör förfort, är ju ditt fel, inte polisens, håll dina hastigheter och gasa på bana istället så slipper du hata dom;)

Gör det ordentligt eller ge fan i det!
Muttley
15 maj 2011 ·

JapMax skrev:
Blacken va ju snut, men han finns inte kvar.

Polisen använder sig GARANTERAT av denna site för att hålla lite koll på träffar etc. Troligen har dom flesta inget konto då man har tillgång till allt utan.

Men var han inte militärpolis ?

ViiiC
17 maj 2011 · 395 Inlägg

MattiasHedberg skrev:
Klart det borde finnas poliser här på G.org, men tror inte dom skryter direkt om att dom finns här.
Sen till det där att man hatar polisen, tror inte egentligen någon gör det, iaf inte den dagen dom själv behöver polisen. Att du kör förfort, är ju ditt fel, inte polisens, håll dina hastigheter och gasa på bana istället så slipper du hata dom;)

Ja men du jag håller ju med till 100% jag har själv fått hjälp av poliser men det finns vissa som inte sköter jobbet, eller utnytjar sin position inom alla yrken tyvär... just att topic blev poliser, det har ju ingen betydelse... man undrade bara om det fanns några här och om de var bilintresserade och va de tyckte om de som stoppar "ovanliga" bilar bara för att!

Senast redigerat av ViiiC (17 maj 2011)

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook
ViiiC
17 maj 2011 · 395 Inlägg

peegee skrev:
Att 80% av våra medlemmar skulle hata poliser är inte en liten överdrift...
Jag har naturligtvis inget siffra på det... men tror de flesta innerst inne tycker det är väldigt bra och förnuftigt att Poliser finns!
De flesta som blir straffade med böter och annat av Poliser vet nog med sig att de brutit mot lagen och att Polisen bara gjort sitt jobb även om det är fruktansvärt irriterande i stundens hetta... Men men detta vill jag inte säga att Poliser inte är felfria... så det så wink

haha ja 80% det är en nog kanske överdrift, (OBS!!! jag hatar iaf INTE poliser eller polisen) big_smile
men varför ska de stoppa just bil intresserade hobby mek folket med fina bilar, detta trappar ju upp hatet och irritationen hos vissa personer och detta medför en anledning till att agera på ett sätt som är olagligt eller olycksfullt för polisen eller individerna själva.

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang