Grann Terroriserings musik

laynus
17 augusti 2006 · 256 Inlägg

Maizer skrev:
Att ghost_boy gång på gång lyckas få in nåt rasistiskt uttalande i varenda inlägg han skriver.. det är ju.. ja patetiskt. Inte dags att växa upp snart?

äähh d är inge rasistisk med det han skrev heller!

laynus
17 augusti 2006 · 256 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

Maizer skrev:
Att ghost_boy gång på gång lyckas få in nåt rasistiskt uttalande i varenda inlägg han skriver.. det är ju.. ja patetiskt. Inte dags att växa upp snart?

Jaha ännu en till som tycker att ALLT är rasistiskt!! Dax o växa upp själva kanske?

precis!!

Maizer
19 augusti 2006 ·

haha grabbar, ni är hårda alltså..

MrMonsterZ SmartRepair.se
19 augusti 2006 · 130 Inlägg

Martin med sin förbannade: blipp, blopp, blipp blapp bloop blip bleeeh, vi har vårt eget språk....

Hatar den låten som f*n...

eller "hatten är din" någon okänd artist från nått arabland som skriker "limma skinkbit"... *asg*

Så j*vla kass den med...

Eller den där förbaskade pusspuss låten som gick på repeat på radio och alla diskon förr...

Senast redigerat av MrMonsterZ (19 augusti 2006)

><><><><><><><><><><><><><><
If you´re not doing it right! Why do it at all!?
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
19 augusti 2006 · 1 290 Inlägg

Maizer skrev:
haha grabbar, ni är hårda alltså..

Du måste ha jävligt kul du?! Sitta o reta upp dig på folk o tycka allt är rasistiskt??

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
TCB
19 augusti 2006 · 129 Inlägg

Slayer-Warzone på riktigt hög volym stör mina grannar iaf smile

Spelis
19 augusti 2006 · 1 926 Inlägg

asch ! sätt på botten anna.. lol

jonesono Personal- och beteendevetare
19 augusti 2006 · 1 082 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
ring på hos achmed och allibaba och låna deras absolute kurd hits

Oerhört onödigt att skriva ett sånt inlägg!

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
precision
19 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

fan de blir alltid tjafs så fort någon drar ett litet skämt .
jag är själv inte svensk och skämtar ganska vilt om allt ,, svenskar som utlänningar .

Sen så får man ju också tänka på vad man säger på ett forum som detta då man lätt blir avstängd pga sånna saker .
men jag tror chrizz mm vet vart gränsen går .

Mina grannar går knappt att reta upp .
kan bero på att de är villa område som alla känner alla   .

Maizer
20 augusti 2006 ·

golfarn_nr1 skrev:

Maizer skrev:
haha grabbar, ni är hårda alltså..

Du måste ha jävligt kul du?! Sitta o reta upp dig på folk o tycka allt är rasistiskt??

Nu är du väl i urskogen och cyklar haha! Nu är du ju helt OT.

jonesono Personal- och beteendevetare
20 augusti 2006 · 1 082 Inlägg

precision skrev:
fan de blir alltid tjafs så fort någon drar ett litet skämt .
jag är själv inte svensk och skämtar ganska vilt om allt ,, svenskar som utlänningar .

Sen så får man ju också tänka på vad man säger på ett forum som detta då man lätt blir avstängd pga sånna saker .
men jag tror chrizz mm vet vart gränsen går .

Mina grannar går knappt att reta upp .
kan bero på att de är villa område som alla känner alla   .

Klart man kan skämta om saker och ting, men det gäller att göra en avvägning om vad som anses lämpligt och vad som faktiskt kan kränka eller uppröra folk väldigt mycket.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
precision
20 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

jonesono skrev:

precision skrev:
fan de blir alltid tjafs så fort någon drar ett litet skämt .
jag är själv inte svensk och skämtar ganska vilt om allt ,, svenskar som utlänningar .

Sen så får man ju också tänka på vad man säger på ett forum som detta då man lätt blir avstängd pga sånna saker .
men jag tror chrizz mm vet vart gränsen går .

Mina grannar går knappt att reta upp .
kan bero på att de är villa område som alla känner alla   .

Klart man kan skämta om saker och ting, men det gäller att göra en avvägning om vad som anses lämpligt och vad som faktiskt kan kränka eller uppröra folk väldigt mycket.

ja det var ungifär vad jag skrev också . fast sen har vi ju ett par som håller koll på sådant. och dom drar gränsen för vad som är tillåtet o inte .

sen om man tycker det gått för långt så är de smidigaste sättet att skriva ett mail till chrizz . så slipper de diskuteras 3 sidor om vad man får säga och inte .

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
20 augusti 2006 · 1 290 Inlägg

jonesono skrev:

ghost_boy83 skrev:
ring på hos achmed och allibaba och låna deras absolute kurd hits

Oerhört onödigt att skriva ett sånt inlägg!

Onödigt???? Ditt inlägg är väl minst lika onödigt??

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
20 augusti 2006 · 1 290 Inlägg

jonesono skrev:

precision skrev:
fan de blir alltid tjafs så fort någon drar ett litet skämt .
jag är själv inte svensk och skämtar ganska vilt om allt ,, svenskar som utlänningar .

Sen så får man ju också tänka på vad man säger på ett forum som detta då man lätt blir avstängd pga sånna saker .
men jag tror chrizz mm vet vart gränsen går .

Mina grannar går knappt att reta upp .
kan bero på att de är villa område som alla känner alla   .

Klart man kan skämta om saker och ting, men det gäller att göra en avvägning om vad som anses lämpligt och vad som faktiskt kan kränka eller uppröra folk väldigt mycket.

Kan knappast varit nån som blivit krängt av allt som skrivits här?! Isåfall har den personen inget på den här planeten att göra!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Pi Just another freak in the freak kingdom
20 augusti 2006 · 378 Inlägg

Såg att någon rekomenderade tunan och moroten. Gå in på www.bajs.dk Det är deras hemsida och där kan man ladda ner alla deras låtar.

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
TyranN Biltokig
20 augusti 2006 · 345 Inlägg

Ärligt talat, Maizen, Ghost_boy och resten. Jag är varken rasist eller utlänning men min åsikt är att om man inte skämtar om utlänningar som vi skämtar om svenskar och norrmän så kan väl utlänningarna aldrig komma in i "gruppen"?
Om vi inte skämtar om dem så märker vi inte av dem, eller hur? Med andra ord skiter vi i dem. Sen får det självklart inte gå för långt men det tycker jag inte Ghost_boy gjorde i sitt inlägg. Däremot andra inlägg (dock ej denna tråd) som är av grövre sort tycker jag Chrizz borde ta tag i.

Detta är inte på något sätt kritik/personangrepp mot någon på forumet utan bara min åsikt om det hela.

Psychotic Brum säger bilen.
20 augusti 2006 · 394 Inlägg

Kolla om du kan hitta nått med gruppen "AnalCunt" Där kan vi snacka sjukt vacker sång smile
Jag rekomenerar låten "You rollerblading fagot" eller "I Respect Your Feelings As A Woman And A Human" "i snuck a retard into a sperm bank"

Senast redigerat av Psychotic (20 augusti 2006)

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
jensonnn
25 augusti 2006 · 180 Inlägg

Phaetoon skrev:
Sätt på "boten Anna"... på repeat.

han menade att han skulle hämnas för det där med tvätt tiden... inte att dom skulle flytta  tongue big_smile

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
jensonnn
25 augusti 2006 · 180 Inlägg

Phaetoon skrev:
Sätt på "boten Anna"... på repeat.

han menade att han skulle hämnas för det där med tvätt tiden... inte att dom skulle flytta  tongue big_smile

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
bumpe Lastbilsmekaniker
25 augusti 2006 · 3 878 Inlägg

Maizer skrev:
Men ghost boy kom igen, en eller två gånger visst. Men du skriver rasistiska grejer så fort du får chansen, även när du inte egentligen har chansen så lyckas du få in nåt. Jag säger bara att du kan ju lugna ner dig lite.

Sluta nu, han e rolig:D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang