Grann Terroriserings musik

Masaru hater
25 augusti 2006 · 656 Inlägg

HAHAHA så onödigt o kalla folk rasister. Ni tror inte att folk skämtar om svenskar, jag kan säga att jag skämtar om svenskar konstant, även om jag e hälften svensk, hälften italienare. Bara en kul grej, tycker inte att man ska lägga för stor vikt på sånt. men ni är ju svenskar så. bahaha. tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
precision
25 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

ja vem bryr sej igentyligen  . bara skämta på .

IzzYzzI
25 augusti 2006 · 51 Inlägg

MrMonsterZ skrev:
Martin med sin förbannade: blipp, blopp, blipp blapp bloop blip bleeeh, vi har vårt eget språk....

Hatar den låten som f*n...

eller "hatten är din" någon okänd artist från nått arabland som skriker "limma skinkbit"... *asg*

Så j*vla kass den med...

Eller den där förbaskade pusspuss låten som gick på repeat på radio och alla diskon förr...

Jaha bara för att ghostboy sade ahmed å allibaba eller nått sånt så blev alla upp i varv.
Men no jävlar när någon skriver "någon okänd artist från nått arabland som skriker "limma skinkbit"
som faktiskt stämmer då är alla tysta.  ^o). måsste erkänna att jag höll på att pissa på mig när jag läste inlägget.

Ontopic: du kan pröva Skazi- Zueira... ;D 140bpm i 7min typ. och knirk pip å knärr ljud. Det är musik i mina öron, men alla hatar trance... =/.. ;D

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
25 augusti 2006 · 1 290 Inlägg

IzzYzzI skrev:

MrMonsterZ skrev:
Martin med sin förbannade: blipp, blopp, blipp blapp bloop blip bleeeh, vi har vårt eget språk....

Hatar den låten som f*n...

eller "hatten är din" någon okänd artist från nått arabland som skriker "limma skinkbit"... *asg*

Så j*vla kass den med...

Eller den där förbaskade pusspuss låten som gick på repeat på radio och alla diskon förr...

Jaha bara för att ghostboy sade ahmed å allibaba eller nått sånt så blev alla upp i varv.
Men no jävlar när någon skriver "någon okänd artist från nått arabland som skriker "limma skinkbit"
som faktiskt stämmer då är alla tysta.  ^o). måsste erkänna att jag höll på att pissa på mig när jag läste inlägget.

Ontopic: du kan pröva Skazi- Zueira... ;D 140bpm i 7min typ. och knirk pip å knärr ljud. Det är musik i mina öron, men alla hatar trance... =/.. ;D

Håller med!! Där ser man ju hur jävla löjligt de är!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
merca_
25 augusti 2006 · 326 Inlägg

hmm! folk retar upp sig på skämt om invandrare! men inte fan får man en massa skit om man drar ett bondinskämt! för det är ju exakt samma sak i mina ögon! om man tycker det är fel och skriva sånt så kan man ju facktiskt skicka ett pm istället för att förstöra en hel tråd!
fasst det vart ju lite kul läsning!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang