Vad man kan göra med Flickvännen

Hee-Maan
17 augusti 2006 · 3 113 Inlägg

kwansa skrev:

AkkE skrev:
man kan göra det man inte kan göra med sina killkompisar helt enkelt smile plus lite till förstås

needå, jag gör precis samma saker med flickvännen som med killpolarna wink

Fram med fikakorgen och ta cykeln till närmaste äng smile

ligger och myser framför tvn, sängen, officiellt ? big_smile

Semper Fi
Sharky
17 augusti 2006 · 10 287 Inlägg

Tja, med frugan så är det ganska enkelt.

Det är bara att ge henne kreditkortet och peka på ett köpcentrum med många klädaffärer.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
horsekiller
17 augusti 2006 · 747 Inlägg

Jag ta med kärringen i Den Lazerblåa R:en och åker en sväng te en dyr och stor affär och ge henne Guldkortet.... Säger jag kommer sen nån gång...

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
precision
17 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

de bästa är att sticka o äta \fika\ dricka lite o kanske köpa något nytt till henne . sen har man en bra anledning att beställa hem något nytt till bilen smile

Mafghan
17 augusti 2006 · 353 Inlägg

precision skrev:
de bästa är att sticka o äta \fika\ dricka lite o kanske köpa något nytt till henne . sen har man en bra anledning att beställa hem något nytt till bilen smile

hahahahaha

Klockrent:D

Enjoy....
jonTe
17 augusti 2006 · 5 710 Inlägg

>>Sharky o 360_sleeper, ni behöver verkligen läsa denna tråd......eller är det så att Volvofolket är extremt tråkiga  tongue wink

MVH Jonas
..............
GurraG INGET ANNAT!!
17 augusti 2006 · 1 725 Inlägg

synd då melkersson(360_sleeper) att den laser blåa r:en inte är din och du inte har körkort ens en gång.. men annars kan du säkert göra det

QarlzzoN
18 augusti 2006 · 6 Inlägg

Själv kan jag rekomendera det klassiska jag gjorde med min tjej ...

Köpte ett gäng rosor och bankade på dörren. Hon stod och laga mat, gav henne rosorna stängde av plattorna och sa att hon skulle klä sig fint ...
Medans jag väntade passade jag på att käka lite ur den ny blivna maten (pasta och köttfärsås) ... När hon var klar drog vi in till stan på en skit fin kina resturang där vi käkade ...
sedan drog vi och fikade på en såndär fikaflotta där man åker efter älven och fikar .. sedan for vi hem till henne.

Vart dyrt men de gav resultat under natten wink

The bigest the best!
civicbruden
18 augusti 2006 · 70 Inlägg

Gör hellre saker ihop med min sambo än åker och shoppar, men det är ju jag det.
Vi åker på bilevenemang, spelar minigolf, åker iväg och äter på nå´t ställe, umgås med vänner... Nu när man har hus och snart barn ihop grejar man ju mycket hemma (låter lite trist men man har ju alltid att göra med renoveringar osv.)

När vi träffades var han 17 och jag 18, då var det mycket picnic´s wink Får nog ta en tur nå´n dag!!!

liten men tuff ;)
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
18 augusti 2006 · 3 585 Inlägg

tänkte dra med henne på vallåkra i morgn.. kollade i plånboken.. 90kr:- (det är 35 mil dit).. + chaffisen har 5:- + han måste tanka sin s40 i ågng till innan han får lön (hur han nu ska klara det).. så blev inte så.. ska försöka få med henne å tvätta bilen i morgon smile (vattenkrig? ) fler tipps?

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Opel Ascona A "BMW Motor" (1975)
BMW E36 M50B30 Turbo "Team Disaster Racing" (1992)
BMW E46 320D Touring "Dragbil" (2000)
pUs Ûbersturmstekare
24 augusti 2006 · 534 Inlägg

Utan att klanka ner på topicskaparen så måste jag säga att frågan känns lite tragisk..  ungefär som att fråga "vad man kan göra med vännerna".  Är man tvungen att fråga sig själv vad man ska ha henne till kanske man ska hitta sig en annan flickvän, eller vara ensam.. wink

Mafghan
24 augusti 2006 · 353 Inlägg

pUs skrev:
Utan att klanka ner på topicskaparen så måste jag säga att frågan känns lite tragisk..  ungefär som att fråga "vad man kan göra med vännerna".  Är man tvungen att fråga sig själv vad man ska ha henne till kanske man ska hitta sig en annan flickvän, eller vara ensam.. wink

håller inte med dig där...
Med vännerna kan du göra saker som du inte kan med flickvännen......

Han vill nog ha lite tips på aktiviteter som man kan göra med flickvännen, tycker han har fått många bra svar...minigolf, picknick osv.

Hade det varit med vännerna hade alla skrivit Paintball, lazerdome osv...

Så att det skulle kännas tragiskt håller jag inte med dig om. Killen som frågar kanske börjar bli vuxen nu och vill ha massa råd, taskigt med såna kommentarer då...

Men men..det är ju bara vad jag tycker wink

Enjoy....
granada75
24 augusti 2006 · 177 Inlägg

pUs skrev:
Utan att klanka ner på topicskaparen så måste jag säga att frågan känns lite tragisk..  ungefär som att fråga "vad man kan göra med vännerna".  Är man tvungen att fråga sig själv vad man ska ha henne till kanske man ska hitta sig en annan flickvän, eller vara ensam.. wink

så typiskt volvo ägare... Alltid lika tråkiga smile

Over and out!
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
24 augusti 2006 · 3 585 Inlägg

ville bara ha lite allmänna tipps.. vad ni gör.. alltid kul å få nya förslag. kan ju inte bara ligga å "kolla på film".. smile

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
B3lla
5 december 2006 · 4 Inlägg

Det finns mkt att göra. Det är bara fantasin som sätter gränser..
Så här i kylan finns det nog inte så mkt man kan göra igetligen. Men lite tips kan man ge. Mysa framför tvn, en bra film och lite tända ljus och kanske ta en öl/cider eller kanske ett glas vin. Ta ett mysigt bad med lite aromdoft/färg i badet och lite tända ljus. Laga god mat tillsammans, testa ngt nytt i köket. Som att laga ngt exotiskt eller liknande. Gå ut och äta. Gå på bio. Ta en eftermiddas fika i höst mörkret. Så här nära jul så skulle man kunna shoppa lite julklappar ihop..kanske till varandra..tss..
Ett bra tips är att investera Shunga bodypaint. En dryg och god choklad som är till för att ha på kroppen. Och låt er fantasi leka.. Du kan rita bilar på henne...*ler*... Köp lite massage olja med eller utan doft och massera varandra. Är oxå en höjdare.. kan sluta hur man än vill*ler*..
Det är som sagt bara fantasin som sätter gränser...

Rebecca Persson - "Bella"
EyeLighters brud...!!!
bilmuppen
5 december 2006 · 6 Inlägg

En flickvän behöver känna sig sedd och uppskattad.

Se på henne istället för p-rullarna. (De f-ö-r-s-t-ö-r 100% mer än du kan ana, även om de är aldrig så upphetsande!!!)

Se till att ge henne komplimanger minst en gång per dag (då ni träffas)
inga överdrifter - då bli det istället bakslag

Fråga Henne vad Hon vill göra, åka till osv.
Tänk till o överraska henne med trevliga (och inte nödvändigtvis dyra) saker som en fin blomma/krukväxt, och då menar jag inte att den ska kastas på henne ;-)
visst - visa från ditt hjärta att du tycker om henne

och framför allt - var närvarande, det ÄR det jobbigaste i en relation men
DET viktigaste, förutom
ärlighet
tålamod/uthållighet
hängivenhet
och att man faktiskt alltid pratar med varandra

även kallat kärlek.

JULKlappstips: Fråga henne vad hon önskar sig! Fråga hon det gäller, hon har antagligen de bästa svaren. Vågar du inte det är det dags för uppryckning.

Ja det var kortversionen.

Lycka till

Senast redigerat av bilmuppen (5 december 2006)

MilleN
5 december 2006 · 9 108 Inlägg

Regler regler regler, varför är inte tjejer mer som killar? Tjejer ska analysera varenda rörelse killarna gör, och om dom analyserar på fel sätt så älskar inte killen henne längre tror hon big_smile

Malmoe SSS -12
5 december 2006 · 3 217 Inlägg

MilleN skrev:
Regler regler regler, varför är inte tjejer mer som killar? Tjejer ska analysera varenda rörelse killarna gör, och om dom analyserar på fel sätt så älskar inte killen henne längre tror hon big_smile

Det trodde jag om min flickvän också ett tag, men det visade sig att alla de små detaljer som man gör för att glöda till hennes och mitt liv var osynliga, hon såg helheten, inga jävla detaljer!

Men det gör inget, man är bäst ändå enligt henne...

Annars så lär ju bio som säkerligen kommit upp i tråden vara ett bra förslag! Eller bara ta en kvällstur med bilen ut någonstans mitt i ingenstans och göra det som ingen annan har att göra med!

Eller en liten gångtur på stan och titta på julpynt... Titta på skor, det brukar hetsa upp de flesta tjejer!

Det finns alldeles för mycket att göra för att ens behöva fråga om det, men alla har väl haft fantasitorka...? smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
FL3JM Inga konstigheter
5 december 2006 · 2 064 Inlägg

Jag säger bara "ska vi ta och cruisa lite?" så blir hon glad. smile

MilleN
5 december 2006 · 9 108 Inlägg

Fuckface skrev:
Eller bara ta en kvällstur med bilen ut någonstans mitt i ingenstans och göra det som ingen annan har att göra med!

Japp, sen när man är så långt bort från civilisationen som möjligt säger man bara "knulla eller knalla" så är det kirrat wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang