1, fronten är smidig för att vara en flippfront, men stå still när du monterar den. 2, Vet inte, men troligtvis funkar det med hane-hane? Finns det nåt annat? 3, Usb'n har en lång fin sladd, jag har mitt minne i askkoppen.
tack för svaren! ang. nr 2: jag tänkte om man var tvungen att köpa någon adapter eller någon kabel emellan för o få det att passa med en vanlig hane-hane, men så är det antagligen inte :p
BT60/61 och KDC 6047/6051 har båda anslutning direkt med AUX kabel på baksidan. Ingen adapter behövs, utan enbart en sladd med två hanar.
Oj det blev mycke prat om detta. Funkar blåtanden bra på kdc bt61u??? någon som vet!! Har sonyericssons blåtand HCB-700 som funkat jättebra till sonytelefoner men inte lika bra till Iphonen. Ska åka till affären på måndag och kolla närmre på Kenwooden så får vi se om det blir den. Tack för förslagen så länge alla som skrivit :0)
Tack alla som delgivigt mig med info. Det blev en Kenwood KDC-BT61U och det blev en klar skillnad på ljudet och blåtanden funkar bra lite strul med telefonboken som listar från början även om man letar via bokstäverna vet någon nått tips!!!