7281
Sök

Aktiv slim baslåda,mest ös för pengen!?

6 851 Inlägg
25 juni 2011
evilaudio skrev:
Frippe_L skrev:
TT-Avant skrev:
Sedan är väl Focal inte direkt kända för att göra basar som är rockiga, utan kanske lite mer åt det välstämda välljudande basdunket..eller hur mans ka förklara, står stilla i hövvet idag.

Ja det stämmer väl ganska bra med upplevelsen, man kände ju det va nåt som "poked the pooper" underifrån men inte mkt mer.
Men jag hade hellre tagit en 5,25-6,5" i en lika "stor" låda och gjort det bästa av det än satt en 10" som precis fick plats och sen EQa skiten ur den för det ska låta nåt.
Men sist ja fick lön var det inte från Focals huvudkontor big_smile

en DLS rw6 under varje stol big_smile

Eller JL 6W3v3 wink

16 197 Inlägg
25 juni 2011
TT-Avant skrev:
evilaudio skrev:
Frippe_L skrev:

Ja det stämmer väl ganska bra med upplevelsen, man kände ju det va nåt som "poked the pooper" underifrån men inte mkt mer.
Men jag hade hellre tagit en 5,25-6,5" i en lika "stor" låda och gjort det bästa av det än satt en 10" som precis fick plats och sen EQa skiten ur den för det ska låta nåt.
Men sist ja fick lön var det inte från Focals huvudkontor big_smile

en DLS rw6 under varje stol big_smile

Eller JL 6W3v3 wink

har dock inte hört dessa.. men vet hur pass bra DLS rw6 låter big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

6 851 Inlägg
25 juni 2011
har inte hörtr DLSarna, så därför skrev jag JL..haha

Tror jag inte..börja bli glömsk på gamledar.
Senast redigerat av TT-Avant (25 juni 2011)

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
25 juni 2011
TT-Avant skrev:
BJonsson skrev:
TT-Avant skrev:
Crunch GP800 är ett hett tips. Satte in en sådan för någon vecka sedan och för att vara en "liten" aktivlåda så spelar den på riktigt gött!

Låter fint! smile Länka gärna....

Jag får inte, men titta i min signatur och baslådor..kan inte säga mera en så. då blir de arga här inne..hehe

Länkning är helt ok när det handlar om specifika produktförfrågningar. smile Däremot när nån frågar rent generellt så bör man vara försiktig med att länka till det företag man jobbar för, annars kan det räknas som marknadsföring. Likaså om man nån frågar om en specifik produkt så bör man inte propsa på andra produkter bara för att man säljer dom. OBS! Detta gäller såklart inte bara dig utan alla.

Ang. små baslådor så kan jag inte säga annat än att jag är grymt imponerad av DLS RW6 i 18L portad låda, spelar nå helt sjukt! Men får hoppas att Focalbasen duger också. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Sök