4443
Sök

Varning För Fastone.se

624 Inlägg
15 augusti 2006
Trådstartare
Som en del av er vet så lånade jag ut min NSX till Martin på Fastone.se för att han ville visa upp den som reklam för sitt företag
det slutade med att när jag fick bilen så hade lådan pajat samt skrapat min ena bakfälg
jag påpekade detta i samma ögonblick som jag hämtade bilen och han skulle fixa det ,men senare den dagen ber han mig göra "GÖR VAFAN DU VILL " han exakta ord
så jag la in ett inlägg här som han fick veta då det var personer som hade mailat honom och tyckt att det var dålig stil och oseriöst av han ,
och detta efter att jag köpte bromsar av honom för 30000:- förövrigt så e bromsarna rena skit,,min ABS slutade fungera ,,det skakar i ratten när jag bromsar och det e ojämnt bromsverkan i bromsarna men enligt Martin på FASTONE.se har inte det något med hans bromsar att göra ,,konstigt då det inte var så innan han bytte bromsarna ?????vem försöker han lura????

Iallafall han kom till mig och bad om ursäkt för att han hade lagt på luren i örat på mig och ville laga min växellåda och fixa min fälg

visst du får en chans till sa jag till honom,,därmed tog jag bort mitt inlägg på sidan ,,,

nu har det gått 2veckor jag köpte de delar som behövdes till lådan och lämnade det till honom ,jag betalade delarna själv ,,,
han skulle lämna lådan och delarna till den mystiske mekanikern ,jag har inte fått hans namn eller nummer änn idag trots att jag frågat 6-9gånger

jag fick min låda igår och var jätteglad ,, bilsport skulle komma idag och göra ne reportage om min bil och allt
nägra kompisar var uppe till kl12inatt och fick på lådan såsom det skulle så visade det sig att jag nu inte ens får in nån växel ???????
med andra ord den som "lagat" min låda har gjort den värre änn den var innan,
jag fick ju i växlarna innan ,nu får jag inte in nån växel alls ,den har låst sig i ett läge,,,
så nu skiter jag i "Blåsone.se" och lämnar den en som kan detta ,,
och ja växellådan sitter som det ska eftersom jag har haft ur 6växellådor till NSX och bytt koppling på de men alldrig renoverat lådor

och vad gör Martin på FASTONE.se ????
han svarar inte ens på mina samtal ,,mail,,eller sms
du e en riktig feg J---- , och du vet att du kommer få en fet räkning sanna mina ord

MVH
kevin

PS
jag tycker ni ska tänka om 2gånger innan ni köper nåt
killen har en mobilnummer och en adress där han alldrig befinner sig ,vad händer om era grejer går sönder ? vem lämnar garanti? martin??knappast

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
jag som tänkte ringa och fråga honom om han kunde fixa porshe bromsOk till min bil .

han är utesluten på den fronten .
man vill ju helst ha någon garanti när man köper något nytt  och speciellt om de kostar ett par tusingar .

Vw trimmare
2 995 Inlägg
15 augusti 2006
dålig stil att först förstöra en lånad bil och för det andra inte göra rätt för sig genom att reparera och betala skadorna....

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
sjukt att du fick betala delarna till lådan .

Administratör
2 981 Inlägg
15 augusti 2006
vad ska man säga.......

En kopp av den svarta såsen...

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 augusti 2006
Riktigt tråkigt att höra.. dumt av han också han fatatr väl sj att han kommer förlora all respekt o tappa dom flesta kunder efter detta...

Bmw osv..

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
att inte killen som "deamon " Kevin? snackar om fattar att det komemr bli välldigt dålig reklam för hans företag .

han förlorade iaf 20- 25 000 nu när jag hört detta .
och antagligen mkt mer

Fisketokig
2 997 Inlägg
15 augusti 2006
Konkurs inom ett halvår då...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
deamon skrev:
Som en del av er vet så lånade jag ut min NSX till Martin på Fastone.se för att han ville visa upp den som reklam för sitt företag
det slutade med att när jag fick bilen så hade lådan pajat samt skrapat min ena bakfälg
jag påpekade detta i samma ögonblick som jag hämtade bilen och han skulle fixa det ,men senare den dagen ber han mig göra "GÖR VAFAN DU VILL " han exakta ord
så jag la in ett inlägg här som han fick veta då det var personer som hade mailat honom och tyckt att det var dålig stil och oseriöst av han ,
och detta efter att jag köpte bromsar av honom för 30000:- förövrigt så e bromsarna rena skit,,min ABS slutade fungera ,,det skakar i ratten när jag bromsar och det e ojämnt bromsverkan i bromsarna men enligt Martin på FASTONE.se har inte det något med hans bromsar att göra ,,konstigt då det inte var så innan han bytte bromsarna ?????vem försöker han lura????

Iallafall han kom till mig och bad om ursäkt för att han hade lagt på luren i örat på mig och ville laga min växellåda och fixa min fälg

visst du får en chans till sa jag till honom,,därmed tog jag bort mitt inlägg på sidan ,,,

nu har det gått 2veckor jag köpte de delar som behövdes till lådan och lämnade det till honom ,jag betalade delarna själv ,,,
han skulle lämna lådan och delarna till den mystiske mekanikern ,jag har inte fått hans namn eller nummer änn idag trots att jag frågat 6-9gånger

jag fick min låda igår och var jätteglad ,, bilsport skulle komma idag och göra ne reportage om min bil och allt
nägra kompisar var uppe till kl12inatt och fick på lådan såsom det skulle så visade det sig att jag nu inte ens får in nån växel ???????
med andra ord den som "lagat" min låda har gjort den värre änn den var innan,
jag fick ju i växlarna innan ,nu får jag inte in nån växel alls ,den har låst sig i ett läge,,,
så nu skiter jag i "Blåsone.se" och lämnar den en som kan detta ,,
och ja växellådan sitter som det ska eftersom jag har haft ur 6växellådor till NSX och bytt koppling på de men alldrig renoverat lådor

och vad gör Martin på FASTONE.se ????
han svarar inte ens på mina samtal ,,mail,,eller sms
du e en riktig feg J---- , och du vet att du kommer få en fet räkning sanna mina ord

MVH
kevin

PS
jag tycker ni ska tänka om 2gånger innan ni köper nåt
killen har en mobilnummer och en adress där han alldrig befinner sig ,vad händer om era grejer går sönder ? vem lämnar garanti? martin??knappast

men om Martin äger företaget så borde han väl vara i lokalen där företaget finns eller finns det ingenstans där dom håller till ?

311 Inlägg
15 augusti 2006
Kan de va pga avundsjuka? Han verkar lite störd iallafall..

1 926 Inlägg
15 augusti 2006
sammla ihop ett gäng och knacka dörr ? skulle jag ha gjort i detta tillfälle. mad

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
om han förstör lådan\fälgen pga avundsjuka så har han välldigt stora problem .
vad jag hört så han han också ganska extrema bilar .

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
Spelis skrev:
sammla ihop ett gäng och knacka dörr ? skulle jag ha gjort i detta tillfälle. mad

bästa ideen . jag hänger på så kanske man kan kika lite på deamon supran live:)

166 Inlägg
15 augusti 2006
Jäkla illa är det kan du inte polisanmäla han eller nåt? Åk hem till han och kräv att du ska pengar för växellådan och fälgen.

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
Crille666 skrev:
Jäkla illa är det kan du inte polisanmäla han eller nåt? Åk hem till han och kräv att du ska pengar för växellådan och fälgen.

'
som vanligt så gör inte polisen någonting åt sådant . antar att de är därför han inte anmäler .

ord står mot ord

1 926 Inlägg
15 augusti 2006
precision skrev:
Spelis skrev:

bästa ideen . jag hänger på så kanske man kan kika lite på deamon supran live:)

låter som ett bra förslag wink

Moderator+
1 081 Inlägg
15 augusti 2006
I förebyggande syfte: Uppmaning till brott är inte tillåtet hur illa någon än burit sig åt, så ta det lite lungt nu så slipper vi låsa tråden.

Vem jag?

624 Inlägg
15 augusti 2006
Trådstartare
Han Har En "lokal" Som Han Säger E Hans I Högsbo Men Det E Alldrig Nån Där Och När Jag Frågar Verkstaden Som Ligger Bredvid Säger De "vi Känner Inte Killen Han E Där Ibland På Kvällarna"
Ska Kolla Med Skattemyndigheten Och Se Om Han Ens Har Registrerat Mitt Köp??

Polisanmällan E Lite Långsökt
Har Lagt In Detta Då Mina Mekaniker Tyckte Att Jag Skulle Göra Det Så Inte Nån Annan Blir Lurad

4 571 Inlägg
15 augusti 2006
Är det inte jobbigt att skriva varje ord med stor bokstav wink

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
de gör du rätt i . tur att jag inte hann beställa redan

Sök