deamon skrev:
Som en del av er vet så lånade jag ut min NSX till Martin på Fastone.se för att han ville visa upp den som reklam för sitt företag
det slutade med att när jag fick bilen så hade lådan pajat samt skrapat min ena bakfälg
jag påpekade detta i samma ögonblick som jag hämtade bilen och han skulle fixa det ,men senare den dagen ber han mig göra "GÖR VAFAN DU VILL " han exakta ord
så jag la in ett inlägg här som han fick veta då det var personer som hade mailat honom och tyckt att det var dålig stil och oseriöst av han ,
och detta efter att jag köpte bromsar av honom för 30000:- förövrigt så e bromsarna rena skit,,min ABS slutade fungera ,,det skakar i ratten när jag bromsar och det e ojämnt bromsverkan i bromsarna men enligt Martin på FASTONE.se har inte det något med hans bromsar att göra ,,konstigt då det inte var så innan han bytte bromsarna ?????vem försöker han lura????
Iallafall han kom till mig och bad om ursäkt för att han hade lagt på luren i örat på mig och ville laga min växellåda och fixa min fälg
visst du får en chans till sa jag till honom,,därmed tog jag bort mitt inlägg på sidan ,,,
nu har det gått 2veckor jag köpte de delar som behövdes till lådan och lämnade det till honom ,jag betalade delarna själv ,,,
han skulle lämna lådan och delarna till den mystiske mekanikern ,jag har inte fått hans namn eller nummer änn idag trots att jag frågat 6-9gånger
jag fick min låda igår och var jätteglad ,, bilsport skulle komma idag och göra ne reportage om min bil och allt
nägra kompisar var uppe till kl12inatt och fick på lådan såsom det skulle så visade det sig att jag nu inte ens får in nån växel ???????
med andra ord den som "lagat" min låda har gjort den värre änn den var innan,
jag fick ju i växlarna innan ,nu får jag inte in nån växel alls ,den har låst sig i ett läge,,,
så nu skiter jag i "Blåsone.se" och lämnar den en som kan detta ,,
och ja växellådan sitter som det ska eftersom jag har haft ur 6växellådor till NSX och bytt koppling på de men alldrig renoverat lådor
och vad gör Martin på FASTONE.se ????
han svarar inte ens på mina samtal ,,mail,,eller sms
du e en riktig feg J---- , och du vet att du kommer få en fet räkning sanna mina ord
MVH
kevin
PS
jag tycker ni ska tänka om 2gånger innan ni köper nåt
killen har en mobilnummer och en adress där han alldrig befinner sig ,vad händer om era grejer går sönder ? vem lämnar garanti? martin??knappast