Stulen: BMW 518i E28 1987 stulen natten till 10/8 mintcondition.

Vinne
11 augusti 2011 · 404 Inlägg

Jävligt synd på en sån fin bil! Håller koll i Malmö-trakterna smile

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.
Sportsedan
11 augusti 2011 · 457 Inlägg

Ush va trist, håller koll i Växjö trakten om den mot förmodan skulle synas häromkring!
Håller tummarna att den kommer tillbax och är välbehållen!

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
Nagli
11 augusti 2011 · 104 Inlägg

Tror inte den kommer synas så mkt runt Ekerö precis, men kan ju alltid hålla extra koll där jag brukar röra mig smile Har sagt till pappa att hålla koll också, han åker runt ganska mkt

Volkswagen Golf R "Pebban" (2017)
DuelBall Seg bôvel
11 augusti 2011 · 322 Inlägg

Ring TallinkSilja, Viking Line, Finnlines samt den Estniska/Lettiska tullen och be dem hålla utkik och kontrollera liknande bilar som kommer med färja från Stockholm. Även om bilen är bokad kan den vara falskskyltad, vilket rederierna nödvändigtvis inte lägger märke till, bara reg.nr på biljetten stämmer.
Många stulna bilar försvinner till Baltikum och Ryssland, och Upplands-Bro ligger ju inte alltför långt ifrån Värtan/Frihamnen där färjorna avseglar.

Annars håller jag koll nere i Jönköping.

jimbon
11 augusti 2011 · 711 Inlägg

Hoppas verkligen den återfinns i bra skick,för gamla trevliga E28 finns det inte många kvar av
i bra skick.

EFriberg wescrape
11 augusti 2011 · 150 Inlägg

Vafan..

Mvh Eddie Friberg | wescrape
http://www.garaget.org/EFriberg
BMW E30 320 Touring "Emily"
ulrika_1991 Miss UB
11 augusti 2011 · 21 Inlägg

vilka idioter det finns till allt!! hoppas du får tillbaka den i det skick den var och att idioten blir tagen!!

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
12 augusti 2011 · 1 177 Inlägg

Hittad på en åker av en jägare i Rosersberg idag kl 17.00, dem har kört rally med bilen på en åker tills kopplingen givit vika (lite halvdan innan stölden), dem har tagit det mest värdefulla löst i bilen och givetvis tändlåset, stereo gps, skivor rubbet.

Sen har dem då trashat sönder allt det kosmetiska, lacken på alla paneler är skit, hoppat på huv, ruta, tak, baklucka, smällt in halvljus-strålisarna, och rent utsagt svinat satan med bilen..... uppdaterar med bilder när jag blivit på bättre humör!

Blir nog dyrare än vad försäkringsbolaget anser vara bilens värde, återkommer med bilder.

Vg lås inte tråden då jag vill visa vad några idiotpundare kan göra med en så fin bil som denna en rastlös kväll! IDIOTER BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
j_p
12 augusti 2011 · 15 Inlägg

Beklagar. Hade vart skönare och skriva "fan va kul att du fått den tillbaka"... Men nu verkar det som om att det hela slutar på ett tråkigt sätt. Synd att man inte jobbade den kvällen och hade sett detta.

Hoppas att det löser sig på ett smidigt sätt ändå! Stay strong mannen!!

9070

Volvo XC70 (2008)
jimbon
12 augusti 2011 · 711 Inlägg

Jävlar vad surt,hoppas du får reda på vilka det är som gjort det.

Alex_M Steker som aldrig förr
12 augusti 2011 · 503 Inlägg

MEN VAFAN !!! fyfan säger jag bara. ! får inte fram några mer ord för hur JÄVLIGT detta är ! Lider med dig mannen !

8-)
Jenmarry
12 augusti 2011 · 154 Inlägg

Beklagar.. Grymt tråkigt sad Vilka jävla idioter det finns! Förstår att du är förbannad.

hockne
12 augusti 2011 · 433 Inlägg

Fy fan hmm

Mvh/ Fredrik
Projekt tråd!
Behöver du något blästrat?!Gör nu mera DEKALER !!! Maila: hgksand@gmail.com
loow Jävel
12 augusti 2011 · 2 018 Inlägg

Fy helvete sad

You got to risk it, to get the biscuit :)
dbmike
12 augusti 2011 · 591 Inlägg

fan vad trist sad

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
Sportsedan
12 augusti 2011 · 457 Inlägg

Ush va tråkigt sad

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
Dratsab Leg. Fartdåre
12 augusti 2011 · 306 Inlägg

Fan vad trist på en sån fin bil. Man kan ju hoppas på att dem fixar den men tyvärr överstiger nog lagning värdet på bilen sad

En gång Evo alltid Evo...
MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
12 augusti 2011 · 735 Inlägg

Andro, det där skar i hjärtat att läsa! Fy f-n!!!
Det måste kännas grymt jobbigt att se sin pärla vandaliserad på det viset. När den nu inte återfanns oskadd så hade det nog varit bättre, känts mindre jobbigt, för dig om den inte hade hittats alls så du hade sluppit se dn sönderslagen.
Kan inte låta bli att få känslan av att någon/några har varit avundsjuka på dig snarare än att det är ett verk av någon drogpåverkad, men oavsett vilket, ge dig inte på några hämndaktioner om du nu mot förmodan får reda på vem/vilka som är skyldiga.
Jag förstår så väl att du är arg, ledsen och att hämnbegäret kanske bubblar inom dig, men Andro, sänk dig inte till samma låga nivå som idioterna som förstört din bil befinner sig på!!

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
MrPolish Bilvårdare
12 augusti 2011 · 23 Inlägg

För JÄVLA tråkigt Andro.
Men ja misstänkte att det skulle vara nå idioter som ba ville leka eller alt att de va best jobb efs den e såå fin !
Önskar dig lycka till me Förskringsbolaget ?
Bara det kan vara en grym strid !
Ge inte upp !
Dom som gjor detta kommer garanterat att skryta om det förr eller senare & då åker dom fast!
Kanske inte av snuten men av andra.....
Mvh Bilvårdaren.

fredde85
12 augusti 2011 · 1 798 Inlägg

nee fy fan va tråkigt lider verkligen med dig så fina e28 växer verkligen inte på träd nu mera

Senast redigerat av fredde85 (12 augusti 2011)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang