EFtersnack: Friday Night Meet 19/8

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

Ja sådär då, fredagen avklarad och sönderregnad till helsike.

Jag ska på FNM's vägnar framföra följande.

Hern som framförde den grön-flame-lackade pickisen som brände däck inne i garaget bland bilar TROTS inte mindre än 3 tillsägningar, kan betrakta sig icke välkommen på nästa träff. Han vet exakt vem han är själv och eftersom fordonet stod skrivet på en tjej så väljer jag att inte hänga ut henne med sista sifrorna på plåten.
Regnummer: HOH XXX , den är lätt att känna igen för övrigt.

Vi följde efter pickisen för att förklara detta för honnom men han vägrade stanna så, då blir det denhär vägen istället.

En evo fick för övrigt stenskott med påföljande lackskada i sin front efter pickisen tilltag.
Han får framträda själv om han känner för det.

Annars trevlig kväll fastän regnet vräkte ner, kul att träffa er alla ! Tack FNM-gänget.

Senast redigerat av wadde (20 augusti 2011)

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

Jag vill bara till lägga att du är inte okej, hade du kommit och sagt att hurru, kan du sluta så slipper vi dra till oss snuten med en trevlig ton så hade det varit en annan femma... men att du ens rör vid min bil är inte okej.   de du hade hoppats på under din startade bil jakt var att du ville att de skulle gå år helvete. MEN, du missade visst att vi hade våran 3åriga son i bilen, vafaaaaaan tänkte du med, hade de gått åt skogen, du ville inte bara prata, nog för att jag är blond, men jag är inte dum i huvudet. Hade du nu bara velat prata hade du väl kunnat ordnat mitt nummer o ringt. Men vi skickar 6 bilar bara för att du vill prata, försöker stänga in oss på motor vägen, en sak ska du vara jääävligt medveten om, att det du gjorde var INTE okej.

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

Varför gjorde du extra bränningen vid utgången när vi sagt till dig flera stycken då, om du inte viljat reta upp alla ?
Ingen rörde din bil innan du började. Första tillsägningen var utan nån utskällar-ton tycker jag, och då bara skakade du lite på huvudet.
Det var vid andra gången som du brände som du fick ett dask i plåten i bak med handflatan.
När du sket fullständigt i mig.

Vad har du att säga till killen med evon atberopå att sabba folks lack då ?



I övrigt var vi tre bilar. Vi hade inte tänkt oss nånting annat än att prata , inge hot ingenting var menat.
Att du nästan kör över mig sen när du drar på motorvägen, ptja. Vad ska jag säga ?
Men måste säga att det är bra att du iaf kommer in hit och svarar.

Senast redigerat av wadde (20 augusti 2011)

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

För det första, det är en allmän plats, vill jag svarva sönder mina däck där eller någon annan stans så är det någonting du absolut inte ska bry dig om, du äger inte marken, att du inte ringde snuten då? Ingen rör min bil, oavsett vad som pågår på en allmän plats. Du får gärna hänga ut mig och min bil om du är så häftig, du, en sak vill jag tala om för dig, och det är, att jag tror inte ett skit på dina små ord, du var asförbannad, tror att du är en polis och kan dirigera in till väg kanten, inte den här gången. Jag anser faktiskt att det du eller rättare sagt ni gjorde är inte okej, du tvingar dig på, förföljer, min son kan faktiskt prata och se, han vart rädd, hur hade du tänkt dig stå till svars för de när han märker att det inte är okej, för ett litet däck skrik,. VAA? Jag hoppas att du är medveten om att vill jag ta med mig min familj och åka dit igen, så gör jag de, du äger inte stället.

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

Allmän mark betyder inte att du får stå där att svarva. Det var inte allmäna bilar runtomkring, det var folks privata ögonstenar,
precis som pickissen, den är fin och du är asrädd om lacken. Skulle du vilja att jag göra launch-controll-starter brevid den då ?
(fotnot: sprätter rätt mycket grus då)

Små ord och häftig, nje jag skiter i uppfattningen om mig.
Men förbannad var jag ja, för det händer varje jäkla gång att folk ska börja svarva mitt i bland alla bilar

Du tar upp kortet småbarn, tänk på andra familjers barn som faktiskt kommer med på träffarna och springer runt, börna med dem lösa där är också okej ?

Jag äger inte stället, men Charem, Andro och de andra grabbarna som drar ihop träffarna vill helt enkelt inte se bilen där igen.
Allmän platts eller inte.

Så, evon med lackskada i fronten då. Vad har du att säga till honnom ?

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Dabswe
20 augusti 2011 · 349 Inlägg

wadde skrev:
Ja sådär då, fredagen avklarad och sönderregnad till helsike.

Jag ska på FNM's vägnar framföra följande.

Hern som framförde den grön-flame-lackade pickisen som brände däck inne i garaget bland bilar TROTS inte mindre än 3 tillsägningar, kan betrakta sig icke välkommen på nästa träff. Han vet exakt vem han är själv och eftersom fordonet stod skrivet på en tjej så väljer jag att inte hänga ut henne med sista sifrorna på plåten.
Regnummer: HOH XXX , den är lätt att känna igen för övrigt.

Vi följde efter pickisen för att förklara detta för honnom men han vägrade stanna så, då blir det denhär vägen istället.

En evo fick för övrigt stenskott med påföljande lackskada i sin front efter pickisen tilltag.
Han får framträda själv om han känner för det.

Annars trevlig kväll fastän regnet vräkte ner, kul att träffa er alla ! Tack FNM-gänget.

Åkte ni vidare nånstans sen eller ? jag hann bara stanna en stund , när blir nästa ggn ?

Christoffer1992
20 augusti 2011 · 15 Inlägg

Jag vill inte börja tjafsa eller nånting men nästa gång LÄÄS regler och sånt så slipper vi tjafs och strul nästa gång, nu vet du iaf att inge svarvning i garaget, vill du göra de, FINE gör de på gatan utanför, visst att garaget är en allmän plats men ja tror inte man vill ha i baktanke att man har fixat stenskott på en annan fin bil me trevlig lack, ja har inget emot att folk burnar men liite hänsyn tycker ja ändå att man kan ha när de finns bilar och folk i närheten.. De kul att du PICKISEN vill svarva för de gillar alla men gör det gärna på gatan nedanför garaget eller där inga bilar finns i närheten. Ha En Bra Kväll!

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

daniilito skrev:
Åkte ni vidare nånstans sen eller ? jag hann bara stanna en stund , när blir nästa ggn ?

Nä regnet fick lusten att dämpas en aning. Sitter här hemma med en folköl och slösurfar istället.

Ja vem vet när det blir. Kanske nästa fredag ? smile

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

Cribbzzz skrev:
.... inge svarvning i garaget, vill du göra de, FINE gör de på gatan utanför....

Word

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Dabswe
20 augusti 2011 · 349 Inlägg

wadde skrev:

daniilito skrev:
Åkte ni vidare nånstans sen eller ? jag hann bara stanna en stund , när blir nästa ggn ?

Nä regnet fick lusten att dämpas en aning. Sitter här hemma med en folköl och slösurfar istället.

Ja vem vet när det blir. Kanske nästa fredag ? smile

Ja synd med vädret men de kom en hel del iaf , okej ska hålla koll ! smile

Dabswe
20 augusti 2011 · 349 Inlägg

Cribbzzz skrev:
Jag vill inte börja tjafsa eller nånting men nästa gång LÄÄS regler och sånt så slipper vi tjafs och strul nästa gång, nu vet du iaf att inge svarvning i garaget, vill du göra de, FINE gör de på gatan utanför, visst att garaget är en allmän plats men ja tror inte man vill ha i baktanke att man har fixat stenskott på en annan fin bil me trevlig lack, ja har inget emot att folk burnar men liite hänsyn tycker ja ändå att man kan ha när de finns bilar och folk i närheten.. De kul att du PICKISEN vill svarva för de gillar alla men gör det gärna på gatan nedanför garaget eller där inga bilar finns i närheten. Ha En Bra Kväll!

*Tummen upp*

WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

Seriöst, du är riktigt patetiskt, du sitter och skriver att du bara ville prata, var det därför du ville att ja skulle stanna, att du inte slog in rutan när du hade chansen då? När ni stängde in mig, det är fan inte friskt, hade jag inte haft mitt barn i bilen, hade du kunnat gjort presic vad fan du ville, bara du stod ditt kast sen. Du kan börja med att berätta för min son att du bara ville prata, du kan även försöka få bort hans rädsla, när han är fullt medveten om vad som pågår, tror du missade att han faktiskt var vaken. Både i garaget och när du kom emot bilen, en riktig hotbild från hans sida... tror du själv att jag hade börnat om det var småbarn runt omkring bilen, tänk efter en gång till. Mycket moget av dig att hänga ut dem tre första bokstäverna i reg nr, varför kunde du inte åka SJÄLV om du hade några små ord att tala om, neeej, vi är så sinnes sjuka så vi försöker stänga in dem på motorvägen. FY FAN. Testa en trevlig ton nästa gång du ber om något, då kanske de inte sker, men med din störiga attityr du hade så var det som strunt samma. Ring snuten så kan jag mer än gärna stå för däckböter. Om nu Charem, Andro och dem andra grabbarna anordnar träffen, hade dem kunnat kommit med en trevlig ton och sagt att hurru, det där var väl onödigt. Han kan skriva ett eget inlägg, eller är du hans mamma?

nicke8
20 augusti 2011 · 218 Inlägg

var en mkt trevlig träff tack ännu en gång alla som styr upp dom här träffarna smile och de va mindre kul att man fick sin bil sönder blästrad av någon IDIOT men man har reg-nr på den bilen som gjorde de så man vet vart man ska skicka fakturan på allt lack jobb som måste göras nu sad

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
Seriöst, du är riktigt patetiskt, du sitter och skri ..........?

För att jag inte ville dig eller din familj nån form av skada så slogs det inte in några rutor. Det är väll en relativt god medmäsklig egenskap att låta bli sånt ?

Jag hänger inte ut folk somsagt, med reggnummer. Även om man inte får personummer med mera av vägverket.
Kul att du framträder själv istället somsagt.

Och försök hålla dig saklig nu, sluta dra ut barn-kortet. Om det var så hemskt att bli stoppad så hänvisar jag till samma som förut, tänk på folks eventuella barn i garaget.

Jag sa "gör sådär igen och du är inte välkommen hit igen" Första gången. Kanske otrevligt, men inte anledning för dig att strunta i de tre påföljande tillsägningarna.
Vräk över inte över detdär om dålig attityd när du inte kan ta att folk säger till dig.

Jag har också tabbat mig och väsnats i garaget i onödan med stereo osv, och kan ta att folk ber mig sänka.

Charem var den faktsikt lite större killen som sa till dig sist påvägen ut ur garaget för övrigt.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Nightmare89
20 augusti 2011 · 939 Inlägg

Tycker att allt var okey..  tyckte vi alla hade det trevligt å jag fick lära känna lite nytt folk.

WilliamsMamma En lite fråga bara Vet inte fall du läst reglerna för de här träffarna elelr så men som du kanske märkt så uppskattas det inte att man bränner däck vid andra bilar.. Vist det e skit nice med däckrök å bränt gummi men det kunde gjorts ute på gatan dock inte idag för regn men kanske på ett annat plan av p huset?

Finns en anledning om varför folk har tröttnat på däck bränning bland bilarna. 1 av dem är att på årets första träff så var det sjukt många som fick sina bilar totalt sönderblästrade av folk som drog på hej vilt bland alla bilar. Du säger med att du hade din son med dig.. Tänk på att andra har barn med sig med inget kul slut på kvällen om det springer ut någon när du eller jag eller någon annan bränner iväg...

Tack för mig å så tar vi ALLA det lugnare på nästa träff så blir alla glada.

WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

vill bara tacka Cribbzzz för ett trevligt bemötande de är den typ av attityd som jag vill bli bemött med hade wadde haft den attityden första gången hade jag inte gjort om de.... anlednigen till att jag gjorde den sista gången var på grund utav att wadde inte kunde hålla sina händer i styr och hade han inte rört min bil hade vi sluppit den sista. jag vill bara på peka och även tacka Charem för ett bra mycket trevligare bemötande än wadde.

wadde Tryck och pys-åka
20 augusti 2011 · 884 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
vill bara tacka Cribbzzz för ett trevligt bemötande de är den typ av attityd som jag vill bli bemött med hade wadde haft den attityden första gången hade jag inte gjort om de.... anlednigen till att jag gjorde den sista gången var på grund utav att wadde inte kunde hålla sina händer i styr och hade han inte rört min bil hade vi sluppit den sista. jag vill bara på peka och även tacka Charem för ett bra mycket trevligare bemötande än wadde.

Ja vi vränger lite på tidslinjen för att få det att låta bra. MEN:

Du fick åtsägelse av mig, börnade sen påvägen ut IGEN , jag klev fram och höll min näve över huven och gav onda ögat (då kan jag ge med mig att jag släppt allt vad trevlig heter)
När det sen brändes IGEN när du åk förbi mig så var ditt flak välförtjänt av en handflata. Men du ska nog se att regnet sköjlde bort det flott-avtrycket finte sen, oroa dig inte.

Trotts att då charem var trevlig mot dig så brändes det en tredje gång innan utfarten och "snurren".
Så ...?

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
nicke8
20 augusti 2011 · 218 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
vill bara tacka Cribbzzz för ett trevligt bemötande de är den typ av attityd som jag vill bli bemött med hade wadde haft den attityden första gången hade jag inte gjort om de.... anlednigen till att jag gjorde den sista gången var på grund utav att wadde inte kunde hålla sina händer i styr och hade han inte rört min bil hade vi sluppit den sista. jag vill bara på peka och även tacka Charem för ett bra mycket trevligare bemötande än wadde.

Men dom hade sakt till dig några ggr..du måste väl förstå att folk ledsnar tillslut elt har jag fel?
men jag får tacka dig för att du blästra min bil....

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
20 augusti 2011 · 1 177 Inlägg

Är det ett okej beteende av dig i vanen, att leka ball framför dina polare, och burna runt med din bil när folk har sagt till dig att sluta!? Hur jävla svårt ska det vara att respektera lite allmänna regler på en bilträff, som många säger, hade du inte gått i taket om du hört en massa blästringar på din lack pga en idiot som bränner däck PARKERAD i sin P-RUTA som du gjorde?

Hur ballt är det egentligen att leka runt med bilen som du gjorde med en unge i bilen, ansvarsfullt var det iaf inte. Sen att du ställer dig i utgången till parkeringsvåningen, smilar åt dina vänner som tyckte att du var jättecool, och därefter bränner däck som avslut.

Du kanske själv fattar att det rinner över när du beter dig på det sättet, right? Det är många som inte vill se dig eller din bil på träffarna längre pga ditt förjävliga beteende mot både bilar runtomkring, besökarnas säkerhet, och att du inte kan respektera när vi står och försöker hålla en civiliserad träff utan en jävla massa bus....

Såna som dig får en att vilja lägga ner skiten vi sysslat med i snart 4 år, såna som dig som förstör ryktet på såna träffar, såna som du som ger fel exempel på vad en lugn träff är för något, såna som dig som får kommunerna att vända sig mot oss, i detta fall Järfälla kommun.

Jag menar, vad har vi gjort just DIG för att du ska bete dig på det här sättet.

Ge fan i lekarna framöver, got it!?  mad

Vi ser dig och din bil gärna på andra bilträffar, dock inte på våra framöver, hoppas att du kan respektera detta, or do u need a diccionary?

Det är du som sökte problem idag, och dem som reagerade gjorde det pga DIN provokation till reglerna vi sagt åt dig att hålla rakt upp i nyllet. Kan säga dig att 90% av träffbesökarna kände sig störda av det du gjorde idag, så rätt har du fanimej inte att stå och svina såhär.

Mvh Andro Badia Escudero

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
WilliamsMamma
20 augusti 2011 · 17 Inlägg

Men wadde, oavsett om regnet sköljde bort ditt äckliga handflats märke från min bil så var det inte det grejen handlade om, ingen rör min bil oavsett, och så är det bara, oavsett dina ord. Men, hade du bara velat tala om för mig att det var onödigt, och därmed gör en sak av allt, tar med dig ett par bilar, försöker stänga in mig på motorvägen genom att blockera mig så gott ni kunde, jagade mig med familj i bilen mellan jakobsberg å bålsta, allt du ville var inte och prata, då gör man inte en sån stor grej av ett litet däckskrik å lite gummirök, du hade gott kunnat vänta tills nästa träff, eller träffen där på, då jag kanske hade dykt upp igen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang