EFtersnack: Friday Night Meet 19/8

jossyy
21 augusti 2011 · 68 Inlägg

Simster skrev:
crx´en låter ju knappt nåt... inte evon heller, har originalavgasrör på den nu :-/ men starleten låter sjukt mkt.

hihihi..bra där!

Dummle
21 augusti 2011 · 649 Inlägg

WilliamsMamma skrev:

Tänker inte skriva en bok för att gnälla, för det verkar folk redan ha gjort. Förstår att du är rädd om ditt barn och det hade jag också varit som farsa, men hur ansvarsfullt är det om du står o svarvar och får fäste och drar in i t.ex en vägg? Tror inte att någon på träffen skulle vilja se det hända heller om jag inte misstar mig. Sen så bör du väl förstå, innerst inne som alla gör, att man förstör ju för andra och retar upp dem ordentligt genom att svarva vid andra bilar, vare sig de blästrar på eller inte, det är själva grejen som gör en oroad över situationen. Tycker att du borde komma till nästa träff också men var snäll o lek på en annan plats, skulle uppskattas iallafall av mig smile slutgnällt om de här nu tycker jag och tack till alla för ännu en rolig träff oavsett väder ! big_smile

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
Nissan s14 "LSR Twin Turbo" (1996)
Mazda rx-7 FD3S "White Trash Beauty" (1996)
nicke8
21 augusti 2011 · 218 Inlägg

själva grejen till att jag vart sur var för att jag har en nylackad bil och fick en massa stenskott i den.men det är tur att man jobbar som billackerare så nu har jag lacka om dom sakerna igen så nu kan bara alla skippa allt jävla tjafs och bete sig som vuxna människor och komma på nästa träffa och ha trevligt...

MeepMeep Finraggare
21 augusti 2011 · 2 381 Inlägg

Trodde vi var överens om att man på en bilträff TRÄFFAS - inte svarvar däck, kör som en blådåre eller dricker sprit? Ni som refererar till andra tillställningar där sådana saker pågår - var så goda och åk på dessa. Själv försöker jag efter en incident i Köping hålla mig borta från parkerings-ken blocks.

nicke8: Orkar du lacka en skärm? Jag betalar smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
wadde Tryck och pys-åka
21 augusti 2011 · 884 Inlägg

En till som begraver yxan. Det är bra det.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
discokapten Kapten på disco!
21 augusti 2011 · 1 729 Inlägg

Blir det mer träffar i år? Det verkar om inte annat vara ganska mycket action på fel sida av stan.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
WilliamsMamma
21 augusti 2011 · 17 Inlägg

jag kommer att komma på nästa träff. och då vill jag att alla som är inblandade kommer och pratar med mig så ska dom få en personlig ursäkt.. och jag står för vad gjort så vill du nu ha betalt för stenskottet så är de bara att ta med dig skade papper på fredag så löser vi de. är inte riktigt på läst om vad sov skrivits i tråden för de är ägaren och min sambo som ni pratat med. så jag skriver inge mer nu jag tar allt på fredag... och mitt namn är robbin walmann....................................

walmann
21 augusti 2011 · 4 Inlägg

och nu är jag inne på min sida så är de nån som vill mig nått så vet ni vad jag heter här... jag som körde pickisen...

PlOgEn
21 augusti 2011 · 21 Inlägg

Simster skrev:

PlOgEn skrev:
Visst det är tråkigt att få stenskott på lacken men om det hade hänt på motorvägen då?
den bilen som sjuter det behöver inte bry sig, eller ska ni jaga och stänga in honnom oxå?

Lilla du, stenskott på motorväg och ett stenskott i ett parkeringsgarage under en bilträff är väl två helt skilda jävla grejer?

får jag kasta grus på din bil? kan ju ändå hända närsomhelst?

förstår du inte skillnaden, så kanske du inte ska ha ett körkort?


Jag förstår inte heller varför det spelar någon roll om Wadde är med i Teamet eller inte? eller om han blir sur för att en person beter sig helt tvärt emot hur man ska? får man inte lägga sig i saker som händer som är fel? kommer nån på en träff burnar och skvätter grus, då SKA denne ta ansvar för detta. och ta konsekvenserna efteråt. om man har nån jävla heder i kroppen kan man ju iaf erkänna att man agerat fel.

Jag menade inte på det viset men endå.
att jag skrev så menades med att jag tycker att det förstör för alla andra i erat team som jag vet är trevliga och kan prata med folk med en normal ton utan att slå i andras bilar och ta lagen i egna händer

hoppas du förstår mig rätt.
och det jag menade med sten skott är att det händer ja, jag vet själv att det inte blir helt rätt att få det på en träff tackvare en burnout

/ Danne

PlOgEn
21 augusti 2011 · 21 Inlägg

jossyy skrev:

wadde skrev:

jossyy skrev:
Du kan ju testa o vara trevlig nästa gång wadde smile

Ja jag utgår alltid ifrån att försöka vara trevlig. Men ja, så många meter däck som lagts och jag sagt till på olika tilställningar.
Men yes, jobbar på charmen om "dom"  som bränner inte bara ska vässa vidare.

Tycker dock att det fortfarande känns dumt att bråka på ett forum.
Låt han bara förklara sig när allt lugnat ner sig irl..lite småomoget sådär på nätet..

Sen behöver du ju inte bli arg och slå till på bilen..det vet du säkert i eftertanke att det va onödigt. Du hade nog reagerat samma om du ville "showa" lite och du visste att det kanske va liiiite fel och sen får en tillsägelse. Vissa kanske skäms och får upp ett provocerade försvar då behöver man inte fortsätta.

Vem vet..han kanske ville göra sin son glad för hans son tycker det är roligt när pappsen bränner lite däck, eller hur?
Hade jag haft barn hade jag fan älskat att göra mitt barn glad utan o tänka på vad jag gör förutom att min son är lyckligaste ungen i världen. eller hur? smile

Jag kommer ihåg när jag va liten och pappa sladdade på vintern med bilen. Jag va fan lyckligast i världen..och får man sladda enligt politzai..icke sa nicke. men han gjorde det ändå för han visste att jag o min bror blev glada. Säg någon bilintresserad pappa o dess barn som inte har varit med om det när man va en liten unge?

1+

Sidepipe frihjula ibland annars hoppar kolvarna ur
21 augusti 2011 · 23 Inlägg

PlOgEn skrev:

jossyy skrev:

wadde skrev:

Ja jag utgår alltid ifrån att försöka vara trevlig. Men ja, så många meter däck som lagts och jag sagt till på olika tilställningar.
Men yes, jobbar på charmen om "dom"  som bränner inte bara ska vässa vidare.

Tycker dock att det fortfarande känns dumt att bråka på ett forum.
Låt han bara förklara sig när allt lugnat ner sig irl..lite småomoget sådär på nätet..

Sen behöver du ju inte bli arg och slå till på bilen..det vet du säkert i eftertanke att det va onödigt. Du hade nog reagerat samma om du ville "showa" lite och du visste att det kanske va liiiite fel och sen får en tillsägelse. Vissa kanske skäms och får upp ett provocerade försvar då behöver man inte fortsätta.

Vem vet..han kanske ville göra sin son glad för hans son tycker det är roligt när pappsen bränner lite däck, eller hur?
Hade jag haft barn hade jag fan älskat att göra mitt barn glad utan o tänka på vad jag gör förutom att min son är lyckligaste ungen i världen. eller hur? smile

Jag kommer ihåg när jag va liten och pappa sladdade på vintern med bilen. Jag va fan lyckligast i världen..och får man sladda enligt politzai..icke sa nicke. men han gjorde det ändå för han visste att jag o min bror blev glada. Säg någon bilintresserad pappa o dess barn som inte har varit med om det när man va en liten unge?

1+

1+

Volvo 740 M62B44 Turbo "TXR Performance" (1988)
ADiKO MolnbyPerformance
21 augusti 2011 · 365 Inlägg

jossyy skrev:

wadde skrev:

jossyy skrev:
Du kan ju testa o vara trevlig nästa gång wadde smile

Ja jag utgår alltid ifrån att försöka vara trevlig. Men ja, så många meter däck som lagts och jag sagt till på olika tilställningar.
Men yes, jobbar på charmen om "dom"  som bränner inte bara ska vässa vidare.

Tycker dock att det fortfarande känns dumt att bråka på ett forum.
Låt han bara förklara sig när allt lugnat ner sig irl..lite småomoget sådär på nätet..

Sen behöver du ju inte bli arg och slå till på bilen..det vet du säkert i eftertanke att det va onödigt. Du hade nog reagerat samma om du ville "showa" lite och du visste att det kanske va liiiite fel och sen får en tillsägelse. Vissa kanske skäms och får upp ett provocerade försvar då behöver man inte fortsätta.

Vem vet..han kanske ville göra sin son glad för hans son tycker det är roligt när pappsen bränner lite däck, eller hur?
Hade jag haft barn hade jag fan älskat att göra mitt barn glad utan o tänka på vad jag gör förutom att min son är lyckligaste ungen i världen. eller hur? smile

Jag kommer ihåg när jag va liten och pappa sladdade på vintern med bilen. Jag va fan lyckligast i världen..och får man sladda enligt politzai..icke sa nicke. men han gjorde det ändå för han visste att jag o min bror blev glada. Säg någon bilintresserad pappa o dess barn som inte har varit med om det när man va en liten unge?

Helt rätt tongue

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"
Najs
21 augusti 2011 ·

känns bra att man sket i o komma när folk står o burnar runt bilarna..

-Biltokig-
21 augusti 2011 · 91 Inlägg

WilliamsMamma skrev:
jag kommer att komma på nästa träff. och då vill jag att alla som är inblandade kommer och pratar med mig så ska dom få en personlig ursäkt.. och jag står för vad gjort så vill du nu ha betalt för stenskottet så är de bara att ta med dig skade papper på fredag så löser vi de. är inte riktigt på läst om vad sov skrivits i tråden för de är ägaren och min sambo som ni pratat med. så jag skriver inge mer nu jag tar allt på fredag... och mitt namn är robbin walmann....................................

Starkt! Jag kommer absolut fram. Ha en fortsatt bra vecka så ses vi på fredag smile

Gasar tills det Rasar!
Ford Probe GT 2,2 Turbo "Black Shadow" (1992)
Super_motard good riddance... fuck you!
21 augusti 2011 · 36 Inlägg

Najs skrev:
känns bra att man sket i o komma när folk står o burnar runt bilarna..

Jag tyckte det känndes bra att du inte var där....

Volvo 360 "Citronen" (1988)
Najs
21 augusti 2011 ·

Super_motard skrev:

Najs skrev:
känns bra att man sket i o komma när folk står o burnar runt bilarna..

Jag tyckte det känndes bra att du inte var där....

för att?

wadde Tryck och pys-åka
21 augusti 2011 · 884 Inlägg

walmann skrev:
och nu är jag inne på min sida så är de nån som vill mig nått så vet ni vad jag heter här... jag som körde pickisen...

Okej Robbin. Jag heter Johan egentligen (stod iofs på presentationen)
Du kommer få en ursäkt av mig till både dig och resten av de som var med i bilen för vad vi gjorde på vägen.



Super_motard skrev:

Najs skrev:
känns bra att man sket i o komma när folk står o burnar runt bilarna..

Jag tyckte det känndes bra att du inte var där....

Det räcker nu motarden.  Vill du trolla vidare så är flashback.org att rekomendera.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Andreas1975
21 augusti 2011 · 31 Inlägg

jag kommer garanterat nästa fredag!! wink

walmann
21 augusti 2011 · 4 Inlägg

nån som har möjlighet att hosta fram lite bilder från kvällen??

Nightmare89
21 augusti 2011 · 939 Inlägg

walmann skrev:
nån som har möjlighet att hosta fram lite bilder från kvällen??

Jag vill med ha bilder:D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang