Angående: Städträff Örebro mässan 4e sept. 15:00

kruse019
4 september 2011 · 84 Inlägg

Bra jobbat alla som va med och städa idag! smile

McTw1st
4 september 2011 · 219 Inlägg

Jag vill tacka alla som var medverkande och städade smile blev betydligt bättre än vad de var tidigare!

olivernilsson Den med lägst bil vinner
4 september 2011 · 617 Inlägg

Sorry att jag inte kom hmm dök upp massa... kom tidningen?

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
kruse019
4 september 2011 · 84 Inlägg

olivernilsson skrev:
Sorry att jag inte kom hmm dök upp massa... kom tidningen?

Tyvärr så kom ju inte tidningen:( dom verkar bara vara intresserade av dåliga nyheter!

olivernilsson Den med lägst bil vinner
4 september 2011 · 617 Inlägg

tråkigt:( men ska ni köra en gång nästa helg igen?smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
McTw1st
4 september 2011 · 219 Inlägg

olivernilsson skrev:
tråkigt:( men ska ni köra en gång nästa helg igen?smile

nästa eller helgen där efter

_Tinkan_
4 september 2011 · 165 Inlägg

Nu har vi dragit vårt strå till stacken o sett till så att det är snyggt ett tag iaf... åtminstone till måndag... får vi hoppas! Jag tycker att alla vi va duktiga som kom dit o sopa : Tycker att vi kan fortsätta med det här smile För dom som har sett "Stomp" vet hur det kan ha sett ut... annars kolla in den här länken wink http://www.youtube.com/watch?v=n-_mUAhzhkg Så bra!

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
McTw1st
4 september 2011 · 219 Inlägg

Katinka skrev:
Nu har vi dragit vårt strå till stacken o sett till så att det är snyggt ett tag iaf... åtminstone till måndag... får vi hoppas! Jag tycker att alla vi va duktiga som kom dit o sopa : Tycker att vi kan fortsätta med det här smile För dom som har sett "Stomp" vet hur det kan ha sett ut... annars kolla in den här länken wink http://www.youtube.com/watch?v=n-_mUAhzhkg Så bra!

vadå de där va ju vi idag ju wink haha

_Tinkan_
4 september 2011 · 165 Inlägg

McTw1st skrev:

Katinka skrev:
Nu har vi dragit vårt strå till stacken o sett till så att det är snyggt ett tag iaf... åtminstone till måndag... får vi hoppas! Jag tycker att alla vi va duktiga som kom dit o sopa : Tycker att vi kan fortsätta med det här smile För dom som har sett "Stomp" vet hur det kan ha sett ut... annars kolla in den här länken wink http://www.youtube.com/watch?v=n-_mUAhzhkg Så bra!

vadå de där va ju vi idag ju wink haha

Ja precis wink

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
Unknown_Orebro
4 september 2011 ·

Bra jobbat idag och en stor eloge till McTw1st som drog igång detta, hoppas det ger någon effekt samt att antalet hjälpsamma ökar till nästa gång! Men en stort klapp på axeln till er alla det gjorde ni bra! Jag ska kontakta markägaren och se om dem är intresserade att hjälpa till eller på annat sett stötta oss i framtiden!

kruse019
4 september 2011 · 84 Inlägg

Woodpecker skrev:
Bra jobbat idag och en stor eloge till McTw1st som drog igång detta, hoppas det ger någon effekt samt att antalet hjälpsamma ökar till nästa gång! Men en stort klapp på axeln till er alla det gjorde ni bra! Jag ska kontakta markägaren och se om dem är intresserade att hjälpa till eller på annat sett stötta oss i framtiden!

Bra där smile

JFU104
4 september 2011 ·

Hoppas att tidningen dyker upp nästa gång så att klagonissarna ser att det faktiskt finns eldsjälar som vi!
Jag ska försöka kontakta NA igen och se om det finns något intresse. Kvinnan som skrev artikeln sa att dom antagligen var jätteintresserade. Kanske var så enkelt att dom inte hade tid att komma bara.

Bra jobbat alla som var där idag! Kul att se att det faktiskt finns folk som bryr sig smile

och så var det ju roligt att det till 90% var "volvoraggare" som städade wink

McTw1st
4 september 2011 · 219 Inlägg

JFU104 skrev:
Hoppas att tidningen dyker upp nästa gång så att klagonissarna ser att det faktiskt finns eldsjälar som vi!
Jag ska försöka kontakta NA igen och se om det finns något intresse. Kvinnan som skrev artikeln sa att dom antagligen var jätteintresserade. Kanske var så enkelt att dom inte hade tid att komma bara.

Bra jobbat alla som var där idag! Kul att se att det faktiskt finns folk som bryr sig smile

och så var det ju roligt att det till 90% var "volvoraggare" som städade wink

*host* jao visst *host*

JFU104
4 september 2011 ·

alltså, det var ironiskt menat. eftersom dom som kommenterat artikeln i na skrev att det var volvofolk som skräpade ner mestadels. i svenssons ögon så dras alla som åker volvo över en kant, oavsett om man åker rollad 240 eller fin v70. oftast.

ViiiC
4 september 2011 · 395 Inlägg

jag hann fan inte komma, jag var tvungen att åka en snabbis till stockhölm och hämta lite speciella oljor idag smile sent igår natt fick jag reda på att mina oljor till motorn var framme hos en kompis så blev det lite bilsnack och annat kul... Sorry såg fram emot detta!

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook
aero85
5 september 2011 · 621 Inlägg

ledsen att jag inte kunde komma frugan låg sjuk så jag var tvungen att ta hand om grabben=/ gick det bra??

jjempa Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
5 september 2011 · 324 Inlägg

Katinka skrev:

McTw1st skrev:

Katinka skrev:
Nu har vi dragit vårt strå till stacken o sett till så att det är snyggt ett tag iaf... åtminstone till måndag... får vi hoppas! Jag tycker att alla vi va duktiga som kom dit o sopa : Tycker att vi kan fortsätta med det här smile För dom som har sett "Stomp" vet hur det kan ha sett ut... annars kolla in den här länken wink http://www.youtube.com/watch?v=n-_mUAhzhkg Så bra!

vadå de där va ju vi idag ju wink haha

Ja precis wink

hahaha fyfan lätt att de där av vi ju smile Försökte iaf  hjälpa så gott jag kunde, även nackskadan.
gick ju sidådär manman. tyckte alla va jätte duktiga får vi köra flera gånger tycker jag med smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
BMW e91 318d "KUA" (2010)
Unknown_Orebro
5 september 2011 ·

Jag har nu fått svar från markägaren se min blogg.

Scoore
15 september 2011 · 829 Inlägg

fan får börja rota efter tidningen och se om jag hittar er.. Hittar inget på nätet iaf .. STod det i måndagstidningen tro?

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang