2521
Sök

Angående: Nya Onsdagsträffen i Göteborg

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
28 mars 2012
Mr_dOhC skrev:
Jag har inte ställt på Passaten ännu, men snart så. Då kommer jag.
Får se om det blir gjort tills nästa vecka... Hoppas på att fliset på vägarna kommer sopas upp snart.

figge_stunter skrev:
Tryck_o_pys skrev:
gött. har ni börjat o köra lek på kvällarna nu? smile

Va lite granna, men enligt mig tycker jag att det är en lite dum plats, någon annan som också tycker det?
Tycker man kunde försöka hitta någon mer skymd plats så det inte blir massa tråkigheter om polisen kommer (inte lika stor risk att dom kommer på en skymd plats)

Vi vet mycket väl sen tidigare att det inte är speciellt uppskattat med buskörning på träffarna, framför allt då av dom som äger den aktuella parkeringen. Om vi inte ska bli bortkörda därifrån redan i början av säsongen så är det väl bäst att göra det nån helt annanstans och inte i anslutning till träffar.

Föregå med gott exempel så att vi får ha våra träffar utan problem.

Kör lugnt till, under och från träffarna ?!

Jo men jag menade ju såklart den parkeringen vi åkte till efter siba parkeringen... Såg att dom som höll i träffen också va där när det brändes gummi, så det va ju "tillåtet" att göra det för dom på just den parkeringen!
Men jag tyckte iaf att just den parkeringen va lite väl synlig. (har själv ingen lekbil så ska kanske inte klaga)
Och bara för att klaga lite extra så:
tyckte jag det va dåligt av dom som burnade på sibaparkeringen eftersom det förstör precis som du säger!

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

214 Inlägg
28 mars 2012
Tryck_o_pys skrev:
Mr_dOhC skrev:
Får se om det blir gjort tills nästa vecka... Hoppas på att fliset på vägarna kommer sopas upp snart.

figge_stunter skrev:
Va lite granna, men enligt mig tycker jag att det är en lite dum plats, någon annan som också tycker det?
Tycker man kunde försöka hitta någon mer skymd plats så det inte blir massa tråkigheter om polisen kommer (inte lika stor risk att dom kommer på en skymd plats)

Vi vet mycket väl sen tidigare att det inte är speciellt uppskattat med buskörning på träffarna, framför allt då av dom som äger den aktuella parkeringen. Om vi inte ska bli bortkörda därifrån redan i början av säsongen så är det väl bäst att göra det nån helt annanstans och inte i anslutning till träffar.

Ja det är väl klart. men oasett vart man åker EFTER träffen så är de ju alltid någon som äger parkeringen? men som de skrevs så bästa är väl om man kan åka till någon bra/skymd parkering? jag vet väl ett relativt bra ställe. och det är väl bäckebol/tagenes bilprovning eller den stora blombutiken. eller ikeasmannens parkering. hehe. när jag får tillbaka mitt körkort den 11 maj, så kommer jag åka in o hoppas att någon/några hänger med o kör några varv efter smile

Visst är det så, gör man det efter träffen som du skriver, så är det iallafall inte på samma ställe wink
Bäst är ett undanskymt ställe, så klart.

Åker man bara till andra sidan vägen, direkt efter att träffen är slut så kvittar det ju.
Då associeras det till träffen iallafall..
Senast redigerat av Mr_dOhC (28 mars 2012)

2 415 Inlägg
28 mars 2012
Mr_dOhC skrev:
Tryck_o_pys skrev:
Mr_dOhC skrev:

Ja det är väl klart. men oasett vart man åker EFTER träffen så är de ju alltid någon som äger parkeringen? men som de skrevs så bästa är väl om man kan åka till någon bra/skymd parkering? jag vet väl ett relativt bra ställe. och det är väl bäckebol/tagenes bilprovning eller den stora blombutiken. eller ikeasmannens parkering. hehe. när jag får tillbaka mitt körkort den 11 maj, så kommer jag åka in o hoppas att någon/några hänger med o kör några varv efter smile

Visst är det så, gör man det efter träffen som du skriver, så är det iallafall inte på samma ställe wink

exakt. asså. vi/ni har ju haft en LÅÅNG diskution och kaffs om att det INTE skall lekas i samband med onsdagsträffen?? utan efter.. och det är väl bara för att man skall få fortsätta ses på sånna ställen.. annars kommer väl lagens låånga armar och nyper en i röven.

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

501 Inlägg
3 april 2012
Rosenludsgaraget och inte Siba parkeringen längre asså?

Kommer nog med min ATR!

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

475 Inlägg
3 april 2012
Har ju varit siba parkeringen de sista gångerna nu, så varför inte nu på onsdag?

501 Inlägg
3 april 2012
Frågade bara...har inte vart med de senaste 3åren! Då får sida 1 uppdateras.

Macys tack för ditt svar :-)
Senast redigerat av Vilot (3 april 2012)

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

475 Inlägg
3 april 2012
Jaha, men då förstår jag din fråga lite enklare wink

Men är väl som du säger då, inte helt fel att uppdatera första sidan kanske smile

23 Inlägg
3 april 2012
har det varit mkt folk nu dom senaste gångerna??? funderar på att komma förbi imorgon.
vilken tid brukar folk dyka upp?

73 Inlägg
3 april 2012
lamer skrev:
har det varit mkt folk nu dom senaste gångerna??? funderar på att komma förbi imorgon.
vilken tid brukar folk dyka upp?

Ja börjar bli en del nu, fyller stora delar av parkeringen wink efter 18.00 börjar folk rulla in

23 Inlägg
4 april 2012
nice nice, får man ta o dyka upp då

13 Inlägg
4 april 2012
Vart blir det idag ? smile ska bli gott att komma ut bland lite bilfolk efter vintern!

"Daily Driven"
295 Inlägg
4 april 2012
Järnbrott såklart Aleehx wink Jag kommer men utan frontsp. Jag klippte ett rådjur igår på väg hem efter att legat på alla 4a och i 3 dagar och monterat ihop bilen efter lack hmm. Kul Elima på lördag första Stance träffen för året så händer detta.  Men jag kommer ändå dyka upp med gula faran kanske inte den snyggaste utan front men den hinner bli klar till lördag som det verkar. Hoppas hoppas // Mogge

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se

92 Inlägg
4 april 2012
Macys skrev:
mogg3 skrev:
tezzzy skrev:
Håller med ovanstående. Tråkigt och åka så långt om det knappt är några där

Klart du ska komma så blir vi lite fler Vws wink

Kanske också skulle ta o komma då hmm smile

Håller 1000% med. Det var rätt tråkigt förr gången.

www.stanceit.se din stancebutik på nätet. Gilla o dela gärna på facebook!
www.bimmerpower.org ( BMW forum )

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
4 april 2012
Håller på med Ziggs nu. Funderar på att kanske komma förbi ikväll om jag är klar. Men samtidigt vill man ju kanske spara den så ni får se den på Elmia istället smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

92 Inlägg
4 april 2012
Ziggs skrev:
Håller på med Ziggs nu. Funderar på att kanske komma förbi ikväll om jag är klar. Men samtidigt vill man ju kanske spara den så ni får se den på Elmia istället smile

Äsch, kom du!smile

www.stanceit.se din stancebutik på nätet. Gilla o dela gärna på facebook!
www.bimmerpower.org ( BMW forum )

501 Inlägg
4 april 2012
Hoppas att få min ATR klar annars blir det en skitig Accord Coupe.

23 Inlägg
4 april 2012
Hoppas på mkt folk idag då vädret e kanon o verkar hålla i sig.

441 Inlägg
4 april 2012
Jag kommer med en smuttsig subba om de börjar vid 5:-)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
4 april 2012
lamer: Det tror jag nog att det blir! smile Soligt och gött cool

lavemangkillen skrev:
Jag kommer med en smuttsig subba om de börjar vid 5:-)

Tror det börjar vid 18.00?

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

23 Inlägg
4 april 2012
Jag e där strax efter 18, måste vänta på att sambon kommer hem o tar sonen

Sök