Saluråd . Vilken bil Ska jag sälja ?

mektrollet Reparatör
27 augusti 2011 · 630 Inlägg

Behöver lite råd om att just sälja någon av mina bilar för kommande projekt . Vilken  tycker just du att jag ska sälja och varför tycker du så ?

fredde85
27 augusti 2011 · 1 798 Inlägg

rätt omöljigt för oss o svara på vilken gillar du mest o så vidare de är bara du som kan bestämma vilken du helst gör dej av med

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
dadooo
27 augusti 2011 · 841 Inlägg

sälj jeepen ....sälj den för vettifan   volvon o cadden ser finare ut helt enkelt

mektrollet Reparatör
27 augusti 2011 · 630 Inlägg

dadooo skrev:
sälj jeepen ....sälj den för vettifan   volvon o cadden ser finare ut helt enkelt

Du vet ingen som e sugen på en värstingwillys med v8 då tongue

Growe Fri fart för ett fritt folk!
27 augusti 2011 · 13 746 Inlägg

skulle utan tvekan sälja Devillen..men jag hatar långsamma tunga as till jänkare smile

volvon kan man glida i köra fort osv osv..jeepen kan göra allt som volvon inte klarar av alltså åka i lera och svina rent allmänt

devillen kan bara göra en sak åka långsamt! smile

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Noxxer
27 augusti 2011 · 1 482 Inlägg

Jeepen först
Sen Cadillacen
Sist volvon.

BLT Service
Theracords Music Label
Masquerade Aldrig nöjd
27 augusti 2011 · 804 Inlägg

Sälj Volvon så fort som möjligt.

Livet är för kort för att äga Volvo.
Pidmeister
27 augusti 2011 · 163 Inlägg

Cadillacen hade jag sålt, mest för att jag personligen inte gillar långsamma jänkare som Growe sa smile

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
27 augusti 2011 · 3 929 Inlägg

Volvon pga att jag ej gillar volvos!
Men faktiskt skulle jag sålt DeVillen. Håller med de andra, du har nog roligare med willysen och Volvon än med Cadillacen. Cruising? Gör det med Willysen! Mycket coolare att cruisa i den än Cadillacen.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Knugcab
27 augusti 2011 · 5 111 Inlägg

Hade väl sålt cadillacen med motiveringen att den snart är mer dussinbil än en 240... lol

Då är jag ju ganska så såld på willys jeepar också så jag kan inte ge ett så vidare opartiskt svar. tongue

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Jyrki
27 augusti 2011 · 39 Inlägg

Sälj Willys sen....minst använning under året....vet att du gillar o cruisa....o lite bus kan man ha volvon till...
men alltid är de svårt o sälja sina leksaker...hehe....willyssen är ju grym :-(

Mvh jyrki

Turbo Tok :-)
lingonsaft
28 augusti 2011 · 1 Inlägg

Sälj raggar släden .. Roligare med dom andra grejerna smile

N_W V8 de bästa som finns!
28 augusti 2011 · 1 092 Inlägg

Behåll Cadillacen sälj resten, jänkare och cab, de är ju de man vill ha big_smile
Intressant med Ls1 i 240 får jag säga ändå, tummen upp för det cool

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil
yoppe
28 augusti 2011 · 388 Inlägg

Niklasw skrev:
Behåll Cadillacen sälj resten, jänkare och cab, de är ju de man vill ha big_smile
Intressant med Ls1 i 240 får jag säga ändå, tummen upp för det cool

Vad menar du Willys jeep tillverkades om jag inte minns fel i Ohio usa och "cab" är det ju också så det är ju med en "jänkare och cab"wink
Hade sålt den bilen jag såg minst glädje i att köra då ingen av dom direkt är en "pendlarbil" så vill man ju få ut så mycket nöje som möjligt av den.

ejt Nybörjare
28 augusti 2011 · 75 Inlägg

Skulle personligen inte sälja någon bil just nu om man inte måste. Alla kommer hem från semestern och har tömt plånboken över sommarn.

Skulle vänta till nästa säsong med att sälja bilen då du kanske kan få 10-30% mer än vad du kan få nu.

Volvo V40 T4 "ejt" (1999)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
28 augusti 2011 · 5 042 Inlägg

Jeepen.
Motivering:  Minst användning om året , ingen bil man direkt " cruisar " i heller. Åker hellre cadillac på cruising än jeep...
Volvon ser ju ut att vara en förbannat grym bil! ( hatar volvos så tar emot att säga ) Men pga LS1 !

C H E V R O L E T <3
mektrollet Reparatör
28 augusti 2011 · 630 Inlägg

tackar än så länge för era svar . mycket funderingar blir det smile

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
28 augusti 2011 · 3 929 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
Jeepen.
Motivering:  Minst användning om året , ingen bil man direkt " cruisar " i heller. Åker hellre cadillac på cruising än jeep...
Volvon ser ju ut att vara en förbannat grym bil! ( hatar volvos så tar emot att säga ) Men pga LS1 !

Jag skulle i ärlighetens namn hellre cruisa runt i en Willys Jeep.
Liiite coolare och jag gillar att vara udda/köra udda saker så då passar ju det perfekt! Ingen Cadillac som är en dussinbil wink

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Lincoln66
28 augusti 2011 · 1 Inlägg

Sälj för f...n inte caddyn iaf.!!!!

Aero T16
28 augusti 2011 · 1 327 Inlägg

Jag skulle sälja Cadillacen för att det är den minst intressanta av de bilarna.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang