Farsans däck var rätt trötta så jag fick uppgradera med en uppsättning jag hade liggande Gör sig bra på bilen!
Litet klipp ifrån provkörningen idag, 95okt i tanken. Blir något bättre ös på 98/99okt. https://youtu.be/Qx9UGJ_0gkI Vi rejsade senare mot en ny merca amg som fick smisk. Kan ju dock varit en amg med "budget" motor alternativ.
Har monterat laddtrycksmätaren Kapat lite på läppen i mitten Och tvättat bilen
Ska tona om alla rutorna och då blir det hela vägen runt.
Varför tona om? Och en kommentar om Göran på GDM, lirar 305 hästars program med 420nm från honom. Har fungerat skitbra, Då kör jag ändå med automat (som för övrigt växlar fint) och hederliga T7. Hade velat ha lite mer kräm, men med automat så vågar jag inte riktigt mer. Grattis till samarbetet !
Varför tona om? Och en kommentar om Göran på GDM, lirar 305 hästars program med 420nm från honom. Har fungerat skitbra, Då kör jag ändå med automat (som för övrigt växlar fint) och hederliga T7. Hade velat ha lite mer kräm, men med automat så vågar jag inte riktigt mer. Grattis till samarbetet !
Tack för din kommentar! Göran är cool
Blir ny toning för det var något riktigt bottennapp till film jag fått tag på. När solen legat på har den släppt i kanterna ser riktigt illa ut på nära håll.
Göran kommer mappa min bil framöver och köra den i dynon så då blir det svårt att kopiera program och ljuga om siffror osv...