Update:
Äntligen dags för dom sista bitarna för steg 4 + mappning.
Började med att porta upp grenröret en del så det matchar mot avgashuset.
Innan:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-164288bf9574870f7206e36ae0cbd7a5.jpg]()
Efter:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-d5174d1b59418ee4e894df7d5c4391ea.jpg]()
Även lite mot toppen
Innan:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-0e9919db32b0a14670fddcbf6a89696d.jpg]()
Efter:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-d7cb0093dc2975611d7ace340cc73b0d.jpg]()
Kungskobran öppnades även upp.
Från 42mm
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-71ce40c9b610ea54643027952aa1afd1.jpg]()
Till 46mm, turbons inlopp är 47mm
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-406d1a52149794bf0072549c9d6cd8bd.jpg]()
Inloppet i kobran hade en enligt mig för grov kant
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-55c2851d3e58dfc1fe4896ab71637fb6.jpg]()
Sådär, nu känner sig luften lite mer välkommen

![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-83ecc12892a701a14007587683e867b5.jpg]()
Sen fick grenröret lite bandage
Innan
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-c746c86106237a13485908d5e0d31a57.jpg]()
Efter, sticker härligt i fingrarna nu

![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-5f528c9e69e988fe3d5649674b592d57.jpg]()
+ värmebeständig färg
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-11b554c0c673e9f5e81d684fd96483a6.jpg]()
Skruvade ihop den nybalanserade turbon. 19t GTX

kortnos för kungskobran
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-4c1cbbfdbc8234a7b888d391e590e2c9.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-02d98b818ea684e4316a9e6fc4c0f0bd.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143813/143813-fd36f70e98cc76ba77a833da0cde916d.jpg]()
Imorgon blir det montering av grenrör, turbo, stålomspunna slangar, 875cc spridare, 3,7bar btr och bygga 3” dp