3840
Sök

Angående: brott/försvar

www.rallyshop.se
551 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
Jag,Pappa och min lille bror var i Simrishamn och häm,tade en moped i dag som vi sak fixa till och sälja. När vi är på väg hem precis utanför kivik så hör vi en stor smäll i karossen. Pappa stannar bilen 200 meter längre fram och vänder. Han trode han hade kört på ngt men ack så fel. Där stog snorungar och kastade äpplen på bilar som körde förbi. Jag och brossan flyr rakt ut över vägen, över ett staket rakt in bland äppelträden och börjar springa! Med maten halvvägs upp genom strupen och högerkroken i högsta hugg så lyckades som J*ävlarna fly. En himmla tur för dom, vet inte vad jag hade gjort om jag fått tag på dom.
Vad hade ni gjort?Vi körde i ca 80 Km/h Äpplet tog i bakskärmen på en Opel Vectra 02.
Skulle varigt kul o se vad man hade gjort om man fått tag i dom, dom var tre stycken. Precis utanför Kickis bussbolag. Så håll utkik. FÅr ni fast dom så PM:a mig så ska jag.....
Ha en goo helg // Mvh Jocke
Senast redigerat av ogio (20 augusti 2006)

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

2 652 Inlägg
19 augusti 2006
ogio skrev:
Jag,Pappa och min lille bror var i Simrishamn och häm,tade en moped i dag som vi sak fixa till och sälja. När vi är på väg hem precis utanför kivik så hör vi en stor smäll i karossen. Pappa stannar bilen 200 meter längre fram och vänder. Han trode han hade kört på ngt men ack så fel. Där stog snorungar och kastade äpplen på bilar som körde förbi. Jag och brossan flyr rakt ut över vägen, över ett staket rakt in bland äppelträden och börjar springa! Med maten halvvägs upp genom strupen och högerkroken i högsta hugg så lyckades som J*ävlarna fly. En himmla tur för dom, vet inte vad jag hade gjort om jag fått tag på dom.
Vad hade ni gjort?Vi körde i ca 80 Km/h Äpplet tog i bakskärmen på en Opel Vectra 02.
Skulle varigt kul o se vad man hade gjort om man fått tag i dom, dom var tre stycken. Precis utanför Kickis bussbolag. Så håll utkik. FÅr ni fast dom så PM:a mig så ska jag knyckla till deras finniga tonårsansikte!

Ha en goo helg // Mvh Jocke

finns inget mer irriterande , fast enligt lag så får man ju inte göra de du tänkte göra och som många andra skulle gjort .

2 652 Inlägg
19 augusti 2006
redigera slutet på dit inlägg får chrizz syn på de så är det uppmaning till brott vilket gör att tråden kommer att låsas . bara ett tips

www.rallyshop.se
551 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
Jag vet faktiskt inte vad jag hade gjort, känndes konstigt när man sprang efter dom på ngt vis, kunde inta svara för vad jag hade gjort!

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

DFFL
9 020 Inlägg
19 augusti 2006
Klart det är surt men så gjorde jag med när jag va 12.
Jag hade nog gjort likadant som du men det är ju trots allt bara ett pojkstreck...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gorgilus addictus
4 771 Inlägg
19 augusti 2006
precision skrev:
redigera slutet på dit inlägg får chrizz syn på de så är det uppmaning till brott vilket gör att tråden kommer att låsas . bara ett tips

Ja och bara inte det...tror tom han kan bli avstängd...och de är ju lite onödigt när man kan förhindra det...

Allt för den där jävla hatten!

2 652 Inlägg
19 augusti 2006
THEBADGUY skrev:
precision skrev:

Ja och bara inte det...tror tom han kan bli avstängd...och de är ju lite onödigt när man kan förhindra det...

precis smile

www.rallyshop.se
551 Inlägg
20 augusti 2006
Trådstartare
DEt kan inte hjälpas, bilen hade han fått betala skadorna på!
Det är inte gratis att ögra vid, sen var dom i 15-17 års åldern. 3 Stycken

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2006
ogio skrev:

Jaha men då ska dem ha stryk, jag trodde att det va småbarn.
Kick their asses.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

www.rallyshop.se
551 Inlägg
20 augusti 2006
Trådstartare
Stryk vet jag inte ^^ Men dom hade kanske fått smaka på Gyyrgen :p

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

www.rallyshop.se
551 Inlägg
20 augusti 2006
Trådstartare
Hur hade ni själva reagerat med en FET bula i sidan av ett j*vla äpple.

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

2 652 Inlägg
20 augusti 2006
jag vet inet men när jag var 17 var jag ute o leta brudar inte kasta äpplen på bilar smile

Gorgilus addictus
4 771 Inlägg
20 augusti 2006
ogio skrev:

Ja men tusan...då jävlar....trodde ju att de bara va små ungar tongue

Allt för den där jävla hatten!

www.rallyshop.se
551 Inlägg
20 augusti 2006
Trådstartare
Nej nej små mesiga tonåringar, "säjer jag som e 19 :p" 20 om 1 månad :p
Men jag sprang som satan iaf, måste sätt roligt ut!

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 augusti 2006
Det är rent ut sagt SJUKT att kasta stenar  äpplen is och andra hårda föremål.. jag ska nte förneka.. när jag var liten typ 10bast kastade jag och alla andra snöbolalr på bussar o bilar osv.. för man ahde inget bättre skallen då.. men även då skulle jag ALDRIG fått för mig att kasta nått hårt på nån bil som äpple sten elelr isboll eller liknande det är bara sjukt.

Bmw osv..

www.rallyshop.se
551 Inlägg
20 augusti 2006
Trådstartare
Men vad hade ni gjort rent praktiskt? Gissa pulsen, satt där å gluffsade i sig en 200:are

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

2 652 Inlägg
20 augusti 2006
ogio skrev:
Nej nej små mesiga tonåringar, "säjer jag som e 19 :p" 20 om 1 månad :p
Men jag sprang som satan iaf, måste sätt roligt ut!

jag har har varit med om samma sak när en kille spotta på min föredetta bil ., jag fick sånt utbrott så jag stanna mitt på vägen i centrum o sprang säkert 5 min innan jag fick tag i honom . men sen såg jag att han var runt 13år och kunde inte med o göra mer än o vara jävligt förbannad .

2 652 Inlägg
20 augusti 2006
ogio skrev:
Men vad hade ni gjort rent praktiskt? Gissa pulsen, satt där å gluffsade i sig en 200:are

du förbrände nog den när du sprang:)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 augusti 2006
ogio skrev:

ifall personerna i fråga var yngre än 14år hade jag sprungit efter dom och skällt ut dom och ringt deras föräldrar osv.. men om personerna varit äldre än 14 hade dom förmodligen fått reiält me stryk..  men de beror på om de inte hade blivit nån repa eller buckla på bilen hade jag bara skällt ut dom men om nått blivit förstört på bilen.. då hade jag nog tapapt kontrollen totalt o gjort nå dumt..

Bmw osv..

www.rallyshop.se
551 Inlägg
20 augusti 2006
Trådstartare
Tror också det, gissa om dålda kameran eller nått, såg nog barsk ut som fan. Tror aldrig mer dom gör om det när dom hade en 90 kilos biff grymtande bakom dom som hade en haltuggan 200:are i käfften :p

www.rallyshop.se
Rätt pris DIREKT

Sök